Bakalım Hangi Antivirüs İyi...
-
bende avgde var nod32 de war
nod zaten denildiği gibi %99da zart die ötüo -
Nod32.. Anti hocamin dedigi gibi..%99 da uyari verdi..
uyariyi gormezden geldim ve tarattım..
593 dosya taramıs.. ve 590 tane virüslü dosya buldu. -
kaspersky'ye güvenmiştim :( 587 tane buldu sadece... ama olmaz ki yaf ned nod32 de kullanmıştım bi ara beğenmemiştim haksızlık ediomuşum elveda kaspersky yaşasın nod32 :D
-
http://rapidshare.de/files/15244729/kay_t.rar.html (yalnız divx biçiminde)
beyler ben kaydettim bi bakın isterseniz yalnız 500 civarıdır sanıyodum ama gördünüz makina yazmadı sayısını ben de oturdum saydım kendim 1162 saydım bi yanlışlık var diyeceksiniz ama çok olsa 100 kadar eksik veya fazla sayarım,zannetmiyorum yanlış sayacağımı -
ben AVG kullanıyorum ki bana göre en iyisi o.nod32 590 tane virus bulmuş AVG 601.bide arkadaşlar nod32,dosya download edilirken içnde virus warsa %99 da virusü tespit edip siliyo demiş.peki zipli dosyanın içinde ki bulamadığı (AVG nin bulduğu) sadece 11 viruslü dosya olsaydı ozaman download etmenize izin vercekti sizde açcaktınız :) yanlışmıyım..
-
canlar sagolsun ))) yinede fena degil Nod32..
Toplam Hit: 4536 Toplam Mesaj: 27
