Bakalım Hatırlayacakmısınız (:
-
EmiRReiS: Sibel http://www.ahhahh.com/ bunu izle sonu çok güzel izle kız :)
Özgurmelek:tmm
45 dk sonra...
Özgurmelek: Lan bu amk piçine ayar oldum ne zaman bitiyor:@
EmiRReiS:Az kaldı izle sonunu sadece 1000 kişide 1 kişi anlayabilir bakalım o kadar zekimisin :)
Özgurmelek:Olum kafanı kıracam he bu bitmiyor lan kafayı sıyırdım
EmiRReiS::D:D:D Bekle sonu görülmeye değer :)
-
holy aybettin abi ya de get
-
sonu felan yok. kesinlikle yok. orda aahhhhhh ahhhhhhh felan yazıyor. başına n koy naaaaaaaaaahh nahhhhhh var demesine geliyor annadın sen onu.
-
töbe töbee :) 4 dakka izlemiştim sonra da beynim mayışmıştı. ama arka planda çalışmaya devam etti. n'lduğunu merak ettiğim için 5 dakkalık periyotlarla baktım. :D
-
kıstım sesini uyuyacam şimdi bitmiyo bu bizi yiyonuz galiba
Toplam Hit: 9638 Toplam Mesaj: 86
