Bal Filmi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    SFT loader 2009 da üst tarafta dowlader start var ona basın.indirmeye başlar


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rome
    rome's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek

    bora altaş bu filmi izleyen herkesin hayranı olduğu oyuncu,buna şüphe yok. yeni yetme özenti oyuncuların aksine doğallığı ve yeteneği ile türk sinemasına değer katıyor.hayatımda izlemediğim için pişman olduğum tek türk filmi bal. vakit kaybetmeden izlenmeli diye düşünüyorum.boranın kendi anlatımıyla, o meşhur son sahnede için ''uyuyakalmıştım o sahnede, herkes rol yapıyo sandı beni'' diyor. şuanda rize çamlıhemşinde mütevazi hayatına devam eden altınayı ödüllü bu oyuncunun kıymeti bilinir umarım. popularite saplantısından sanata ayıracak vakti olmayan yönetmencikler yerine böyle değerleri ön planda olan,türk sinemasını dünya vitrininde taşıyabilecek oyuncuları ayıklayabilen başarılı yönetmenlerin sayısının da artmasını umuyorum. umarım bora altaşı yeni filmlerde yeni projelerde izleriz...


    Romedir
Toplam Hit: 2370 Toplam Mesaj: 13