Bal Filmi
-
SFT loader 2009 da üst tarafta dowlader start var ona basın.indirmeye başlar
-
bora altaş bu filmi izleyen herkesin hayranı olduğu oyuncu,buna şüphe yok. yeni yetme özenti oyuncuların aksine doğallığı ve yeteneği ile türk sinemasına değer katıyor.hayatımda izlemediğim için pişman olduğum tek türk filmi bal. vakit kaybetmeden izlenmeli diye düşünüyorum.boranın kendi anlatımıyla, o meşhur son sahnede için ''uyuyakalmıştım o sahnede, herkes rol yapıyo sandı beni'' diyor. şuanda rize çamlıhemşinde mütevazi hayatına devam eden altınayı ödüllü bu oyuncunun kıymeti bilinir umarım. popularite saplantısından sanata ayıracak vakti olmayan yönetmencikler yerine böyle değerleri ön planda olan,türk sinemasını dünya vitrininde taşıyabilecek oyuncuları ayıklayabilen başarılı yönetmenlerin sayısının da artmasını umuyorum. umarım bora altaşı yeni filmlerde yeni projelerde izleriz...
