Balık Tutma Merakım
-
Beyler bir ara balık tutmayla ilgili konu açmıştım gittim a101 den olta takımı aldım amk :D
makarayı gövdeye oturttum ok
çinden 100 tane yapar kurtçuk sipariş verdim ok
amk o ip iğneler felan nasıl bağlanacak insan bi kullanma klavuzu koyar lan ;P
ben sazan avi yapacamne önerirsiniz barajda:)
birde ilk denemelerimi evdeki akvaryumda yapsam japonlar oltaya gelirmi?
-
la şu işten bir ben zevk alamadım heralde hııaamına
-
DevilKingtr bunu yazdı
la şu işten bir ben zevk alamadım heralde hııaamına
ömrümde 2 kere tutma girişiminde bulundum 1 kere misinayı balık kopardı 2. sinde bir türlü atamadım çalılara gitti :D gerçi onlar makaraydı :D
amk her bibok hakkında bir sürü döküman olan nette bunun hakkında döküman yok
-
Barajda tutacaksan kaşık la dene. Ayrıca iğne filan bağlamakla uğraşma, oltayı sıfırdan kendin yapmadıysan bırak iğne takımını da işin ehli kişileri yapsın.
Ayrıca yapay kurtla filan uğraşma, mantarla bekleyerek tutacaksan, barajın olduğu yerde toprak alan vardır kesin, git büyük taşları filan kaldır altında zibilyon tane kurtdu yılandı olur. Canlı kurdu kullanmak varken yapayıyla hele de çinden geleniyle hiç uğraşma. İğneye dola kurdu bırak göle bekle.
-
Sipariş ettiğin yapay kurtçuklar, büyük ihtimal a101 den aldıgın oltaya göre değil, ayrıca sazan iştahlı bir hayvan silikona gelmez,
yöreye göre değişmekle beraber genelde mısır ile avlanılır.
Yapay kurtçuklar, eğer tahmin ettiğim şeyler ise genelde turna avında kullanılır, oltası, misinası herşeyi farklıdır. -
Evde pratik yapma düşüncen çok güzel ve yaratıcı,
-
kancaya misine bağlamayı mı soruyorsun hocam ? eğer oyla biraz tecrube ister, yapa yapa öğrenirsin.
http://www.dailymotion.com/video/xc5aj7_kanca-baylama-1-usta-bayy_lifestyle#.UW-0Y9zY8hM
baraja gidiceksen önce tutacağın bölgeyi iyi seçip, sonra önünü yemle ki balıkları çek kendine sonra salla oltayı :) 3 gece 4 gün düzce topuk yaylasında kalmıştık (Fb daah yeni başlamıştı inşaata) sadece balık yemiştik 8 kişi :D
-
kaça aldın ne zaman aldın oltayı bende yaz için bi bakim Ç
dere kenarına inerşm yazlıkta artık :D
-
hocam sazan avı için öncelikle solucan yada ekşi mısır (yapımı aşağida) kullanman gerkeir onuda olta ile avlayamazsın zaten sallama diye tabir
ettiğimiz büyük kurşunlu büyük kancalı misinası bi tahtaya dolanmış kamışsız olta diyebiliriz yemi takar atıp beklersin balık oltaya gelince misinayı çeker
tabi anında haberim olsun diyorsan bildiğimiz kebap şişini sok toprağa ucuna küçük zil tak misinayıda şişin üzerine tuttur(biz su
kenarında gece yatarken yapatdık bunu çok iyi oluyor) kanca bağlamaya gellince bunun için gemici düğümünü öğrenmen lazım çok pratik olmaısna
rağmen en sağlam düğümdür. http://j1304.hizliresim.com/18/l/m69g6.gif
ekşi mısır : 5 lt lik boş bir yağ bidonu yarısına kadar bildiğimiz kuru mısır ile doldurulur ve ağzına kadar su konur tam güneş gören bir yerde 3-4 gün bekletilir. ve sonunda iğrenç bir kokuya sahip olur :) ama balıklar bu kokuya bayılır özelliklede sazan. Mısır kancaya takılır mısır suyu oltanın atıldığı yere azar azar dökülür.
costantin tarafından 18/Nis/13 12:07 tarihinde düzenlenmiştir -
mısır haşlanmışmı olacak
sammac a101 e bugün geldi hala vardır 23,95
kurtçuklara gelince oturup kazamam sonra o balığıda yiyememem aga :D
-
DJ_Alper bunu yazdı
mısır haşlanmışmı olacak
sammac a101 e bugün geldi hala vardır 23,95
kurtçuklara gelince oturup kazamam sonra o balığıda yiyememem aga :D
tabi haşlanmış olacak ketçap mayonezde kat iyi balık gelsin
