folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Balık Tutma Merakım



Balık Tutma Merakım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Beyler bir ara balık tutmayla ilgili konu açmıştım gittim a101 den olta takımı aldım amk :D

    makarayı gövdeye oturttum ok 

    çinden 100 tane yapar kurtçuk sipariş verdim ok

    amk o ip iğneler felan nasıl bağlanacak insan bi kullanma klavuzu koyar lan ;P

    ben sazan avi yapacamne önerirsiniz barajda:)

    birde ilk denemelerimi evdeki akvaryumda yapsam japonlar oltaya gelirmi?


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    la şu işten bir ben zevk alamadım heralde hııaamına


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    la şu işten bir ben zevk alamadım heralde hııaamına

    ömrümde 2 kere tutma girişiminde bulundum 1 kere misinayı balık kopardı 2. sinde bir türlü atamadım çalılara gitti :D gerçi onlar makaraydı :D

    amk her bibok hakkında bir sürü döküman olan nette bunun hakkında döküman yok


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Barajda tutacaksan kaşık la dene.  Ayrıca iğne filan bağlamakla uğraşma, oltayı sıfırdan kendin yapmadıysan bırak iğne takımını da işin ehli kişileri yapsın. 

    Ayrıca yapay kurtla filan uğraşma, mantarla bekleyerek tutacaksan, barajın olduğu yerde toprak alan vardır kesin, git büyük taşları filan kaldır altında zibilyon tane kurtdu yılandı olur. Canlı kurdu kullanmak varken yapayıyla hele de çinden geleniyle hiç uğraşma. İğneye dola kurdu bırak göle bekle.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Sipariş ettiğin yapay kurtçuklar, büyük ihtimal a101 den aldıgın oltaya göre değil, ayrıca sazan iştahlı bir hayvan silikona gelmez,

    yöreye göre değişmekle beraber genelde mısır ile avlanılır.

    Yapay kurtçuklar, eğer tahmin ettiğim şeyler ise genelde turna avında kullanılır, oltası, misinası herşeyi farklıdır.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Evde pratik yapma düşüncen çok güzel ve yaratıcı,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    kancaya misine bağlamayı mı soruyorsun hocam ? eğer oyla biraz tecrube ister, yapa yapa öğrenirsin.

    http://www.dailymotion.com/video/xc5aj7_kanca-baylama-1-usta-bayy_lifestyle#.UW-0Y9zY8hM

     

    baraja gidiceksen önce tutacağın bölgeyi iyi seçip, sonra önünü yemle ki balıkları çek kendine sonra salla oltayı :) 3 gece 4 gün düzce topuk yaylasında kalmıştık (Fb daah yeni başlamıştı inşaata) sadece balık yemiştik 8 kişi :D  


    der die das
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    kaça aldın ne zaman aldın oltayı bende yaz için bi bakim Ç

    dere kenarına inerşm yazlıkta artık :D


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    hocam sazan avı için öncelikle solucan yada ekşi mısır (yapımı aşağida) kullanman gerkeir onuda olta ile avlayamazsın zaten sallama diye tabir 

    ettiğimiz büyük kurşunlu büyük kancalı misinası bi tahtaya dolanmış kamışsız olta diyebiliriz yemi takar atıp beklersin balık oltaya gelince misinayı çeker 

    tabi anında haberim olsun diyorsan  bildiğimiz kebap şişini sok toprağa ucuna küçük zil tak misinayıda şişin üzerine tuttur(biz su 

    kenarında gece yatarken yapatdık bunu çok iyi oluyor) kanca bağlamaya gellince bunun için gemici düğümünü öğrenmen lazım çok pratik olmaısna 

    rağmen en sağlam düğümdür.     http://j1304.hizliresim.com/18/l/m69g6.gif

    ekşi mısır : 5 lt lik boş bir yağ bidonu yarısına kadar bildiğimiz kuru mısır ile doldurulur ve ağzına kadar su konur tam güneş gören bir yerde 3-4 gün bekletilir. ve sonunda iğrenç bir kokuya sahip olur :) ama balıklar bu kokuya bayılır özelliklede sazan. Mısır kancaya takılır mısır suyu oltanın atıldığı yere azar azar dökülür.

    costantin tarafından 18/Nis/13 12:07 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    mısır haşlanmışmı olacak

    sammac a101 e bugün geldi hala vardır 23,95

     

    kurtçuklara gelince oturup kazamam sonra o balığıda yiyememem aga :D

     

    23564.2.jpg 

     

     

     

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    mısır haşlanmışmı olacak

    sammac a101 e bugün geldi hala vardır 23,95

     

    kurtçuklara gelince oturup kazamam sonra o balığıda yiyememem aga :D

     

    23564.2.jpg 

     

     

     

     

    tabi haşlanmış olacak ketçap mayonezde kat iyi balık gelsin

Toplam Hit: 3612 Toplam Mesaj: 26