BANLAMA HAKKINDA DUYURU
-
Yok artik amk "amk" yasaklanmaz...hakaret ve aciktan kufurler yasak herhalde...bide bazen ben ucuyorum kendime hakim olamayip sicip siviyorum o noktada daha sakin olmam gerekecek :)...eyvallah baba.
-
yok aq daha neler..:):)
-
herkes rahat olsun kendisi olsun derim ! en fazla ban alırsınız:)
-
Yok be a.q
amk.
sie
siktir.
ee yuh be a.q :P
Toplam Hit: 4017 Toplam Mesaj: 15
