Bannerın Lınkıne N"Oldu ?
-
Tabiki hareketimize engel olmaya calısıcak işbirlikci userlar olacaktır bunların farkındayız ancak sızlere cagrım yol yakınken saflara dahıl olun...
TD [ Tahri Devrim ]
-
Bastırın yiğitler haydin ! Bannerda linkli günlerin şerefine! :)
-
lucifer tek basına devrim olmaz önce tbt nin %75 kanına girmen lazım yoksa samar oglanına donersin uyarmadı deme :)
bu arada konuyu geyige tasımak lazım :) -
mesajımdada belırttım örgütlemeye calısıyoruz ve müritleri bilgilendırıyoruz
Userlar Birleşin Ftp ye Yerleşin
TD [ Tahri Devrim ]
-
f5 e basın uleeen :|
paso yannış tıklıom ben..
devrim yaparsanız siteyi kim kodlayacak?
3 mblık webwiz forummu len burası :D
-
Sn. renegadealien : Sitemize Yapmış oldugunuz katkıların bilincindeyiz gününün büyük bir bölümünü ya tahribatta yada onunla ılgılı calısmalarda harcadıgını bılıyoruz sende bir emekçisin gel etme koy şu linki. hade ama ya



-
linkimizi isteriz abiler ya negüsel baıyoduk direk index:D üşengeçiz biz abi alısmısız hem:D
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------f5 e basın uleeen :|
paso yannış tıklıom ben..
devrim yaparsanız siteyi kim kodlayacak?
3 mblık webwiz forummu len burası :D
-----------------------------
f5 uzak abi ya:D -
beyler ımza toplayalım:d ılk ımza benden
LORDVADER89: GENÇLİĞİNE GÜVENME ÖLENLERİN HEPSİ İHTİYARMI:d
rene aga banlama bizi ha:Dşaka şaka:D
-
Kökden deği$miş kökten olmu$ :) sölicaktımda konu açmiim die bekliodum :D Bencede geri gelsin :/
