Barafranca Oynayan Varmı
-
hocam pc basında oturmak ta vakit kaybı aslında ama iş yerinde vakit gecirmek için takılıorz oyle mubtela olmadık yani ;)
-
Oha omerta hala varmıymış. Bir de bir ara herkes ogame oynuyordu, onun da modası bitti herhalde. Çevremde oynayan kalmadı.
Toplam Hit: 2877 Toplam Mesaj: 13
