Barkod Okuyucum Okumuyor
-
elimde zebex ten symbole tam 4 adet barkod okuyucu var çeşitli kalitelerde bastığım tek ve çift haneli barkodları okutamıyorum ama mesela
1 i basıyorum okumuyor
11 basıyorum okumuyor
111 basıyorum okuyor
bu neden kaynaklanır başına gelen varmı çok sıkıntı yaşıyorum şu anda
-
barkod bastığın kağıdın kalitesi bir etkendir. Kağıdı değiştirip denedinmi?
-
@sanane hocam aynı kağıt üzerinde 3 farklı barkod basıorm bütün okuyucular 3 haneliyi okuyor ama hiç biri tek ve çift haneleri okumuyor yerlerini değiştiripte denedim olmadı
@horby hocam makinalar sağlam ama işte tek ve çift haneleride okuması lazım :D
-
demekki en az 3 karakter okuyor.
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------demekki en az 3 karakter okuyor.
-----------------------------zebexin kitapcığında en arkasında ascii kod listesi verilmiş test için orda bütün harfler ve sayılar tek tek yazılmış ayar yapılması için demekki okuyabiliyorlarki kitapcığa tek tek koymuşlar bunun ayarı lazım bana işte mininum karakter sınırlaması gibi bişey var heralde
-
Bir sorum var benim de: kafadan barkod numarasi sallayip plu yu yazarkasaya gnderp okuttugumda hata veryor ama urunlerden br barkod alip yaptgmda okuyor. Kontrol kodu denilen olay nasil olusuyor bilen biri aciklarsa sevinirim :)
-
Sharp bunu yazdı:
-----------------------------sanane bunu yazdı:
-----------------------------demekki en az 3 karakter okuyor.
-----------------------------zebexin kitapcığında en arkasında ascii kod listesi verilmiş test için orda bütün harfler ve sayılar tek tek yazılmış ayar yapılması için demekki okuyabiliyorlarki kitapcığa tek tek koymuşlar bunun ayarı lazım bana işte mininum karakter sınırlaması gibi bişey var heralde
-----------------------------tek tek yazılmış olması tek tek okuduğu anlamına gelmezki. Belki o karakterleri yanyana getirip 3 karakter olunca okuyodur. Yada o kitapçıktaki tek karakteri okutmayı denedinmi hiç.
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------Sharp bunu yazdı:
-----------------------------sanane bunu yazdı:
-----------------------------demekki en az 3 karakter okuyor.
-----------------------------zebexin kitapcığında en arkasında ascii kod listesi verilmiş test için orda bütün harfler ve sayılar tek tek yazılmış ayar yapılması için demekki okuyabiliyorlarki kitapcığa tek tek koymuşlar bunun ayarı lazım bana işte mininum karakter sınırlaması gibi bişey var heralde
-----------------------------tek tek yazılmış olması tek tek okuduğu anlamına gelmezki. Belki o karakterleri yanyana getirip 3 karakter olunca okuyodur. Yada o kitapçıktaki tek karakteri okutmayı denedinmi hiç.
-----------------------------eğerki ayar moduna geçirirsem barkod okuyucu okuyor neyse zaten bilkuru aradım sorunumu çözdüler her barkod okuyucu default min 3 karakter okuması için ayarlanıp üretiliyormuş bu ayar sonradan değiştirilebiliyor
-
bozulmuştur :D
-
vurmayı denedinmi alete? masaya fln çarpıp bidaha dene
-
yan çevirip tekrar denermisin?
