Başbuğ‘A Sarılarak Ağladı Soruşturma Açıldı
-
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------
Hala ne diyon ya :) Sen karıştırıyon brader aklında ne var bilmiyorum ama benim mesajımı ya okumadın ya anlamadın.Hayret birşey :)Ergenekon'u TSK diye anlayan sensin.
Evet Askere yeterince destek verilmiyor..Verilmediği yetmiyromuş gibi Asker düşmanlığı akp sayesinde günden güne yükseliyor.Olay ergenekon olayı değil TSK olayıdır.Temizleme demişsin cemeat demişsin :) Anladım şimdi destek olayının neden zoruna gittiğiniz.
Vay hacım siz kimsiniz dedim anlaşıldı kim olduğun.Demek ki akp=cemeat..O zaman akp = F tipi.Demek bunun farkındasın ? Bizde buna dikkat çekiyoruz işte.Genelde kabulenilmiyor.Akp'nin ne kadar pisliği varsa cemeatindir diyoruz.Cemeat 'ın derdi ergenekon değil TSK'nin ta kendisidir.Cemeat her zaman orduya ard niyet beslemiş ve bunu son zamanlarda açıkça göstermektedir.Cemeatin niyeti orduyu sözde çetelerden temizlemek değil tamamen ordu yapısını değiştirmektir.Darbe darbe diye ortalığı velveleye verende tamamen cemat medyasıdır.Çünkü onlar bu sistemi değiştirmek için önlerindeki en büyük engeli TSK olarak görüyorlar.
Tabiki bizim destek olarak tabir ettiğimiz milliyetçilik ve ordu sevgisinin sende bulunmaması ve bundan rahatsız olman çok normal.
-----------------------------At gözlüklerini çıkarmanı tavsiye ederim ama nafile :) (neden nafile olduğunu iyi bilirsin)
Çok basit bir soruda senin düşünce mantığın ortaya çıkar.%47 lik seçimlerde sokakta halka tek tek sormuş olsaydın TSK ya destek veriyor musunuz diye tamamından evet yanıtını alırdın şimdi de öyle ve gelecekte de öyle olacak.Somut olarak destek verdiğini de görmen lazım ayrıca.Bundan sonra AKP ye oy verdiklerini görüp onları TSK düşmanı ilan etmek ne demektir ? Bu ergenekon denilen yapılanma köklü bir geçmişe sahip halk çok iyi biliyor.
Son zamanlarda adının "ergenekon" olduğunun öğrenilmesi ve "çok somut" olarak ortaya çıkarılması,sürecin yargıya intikal etmesi verilen desteği azaltmaz tam aksine "Gerçek TSK" ya olan desteği artırır.Burada kavramları tekrar sorgulamanın anlamı yok.
TSK ya canımız kurban,ama çetelere değil :)
Sanırım yeterince desteğin kimlere verilmediğini anlamışsındır :)
"Vay hacım siz kimsiniz dedim anlaşıldı kim olduğun.Demek ki akp=cemeat..O zaman akp = F tipi.Demek bunun farkındasın ?"
Millet dedim fetullaha çektin meseleyi vay bea :D demekki senin gözünde millet = fetullah cemaati :D
çok basit düşünüyorsun yazık...
Liberalizmin ne demek olduğunu öğren..cumhuriyet gazetesi mantığıyla "aynı kefeye koyma alışkanlığı" nı bırak.yoksa hayal dünyasında feyklerle yaşarsın..
Sende şeriat sisteminden bahsediyorsun.bak bakalım ilhan selçuk ne demiş şeriat sisteminin geleceği palavrasına :D bu korkuyla yaşarsan bunları düşünmen çok normal.o yüzden bilgi sahibi olmadığını varsayarak üzerine gitmek istemem :)
Senin milliyetçilikten anladığın şey nedir ? Hangi milliyetçilik ? "Başbuğ Türkeş" in hedeflerini,9 ışığı say desem googleye bakmadan yazamazsın ne milliyetçiliğinden bahsediyorsun :D sözde milliyetçi :D
Orduyu istismar aracı olarak kullanmayacak kadar özümde sözümde severim ve ordumuza kasteden içte ve dıştaki düşmanların alayını deşifre etmekte,karşı psikolojik savaş yürütmekle ömrümü harcarım.Fakat bunları meydanlarda söyleyerek bir kazanç peşinde koşmak nizam-ı aleme terstir..
Özünden uzaklaşmış canım kardeşim...
Edit : cevap yazmayacağım daha....
-
-----------------------------
At gözlüklerini çıkarmanı tavsiye ederim ama nafile :) (neden nafile olduğunu iyi bilirsin)
Asıl siz o gözlüğü takmışsınız da burnunuzun ucunu göremiyorsunuz.Hayır bilmiyorum anlat bakim ?
Çok basit bir soruda senin düşünce mantığın ortaya çıkar.%47 lik seçimlerde sokakta halka tek tek sormuş olsaydın TSK ya destek veriyor musunuz diye tamamından evet yanıtını alırdın şimdi de öyle ve gelecekte de öyle olacak.Somut olarak destek verdiğini de görmen lazım ayrıca.Bundan sonra AKP ye oy verdiklerini görüp onları TSK düşmanı ilan etmek ne demektir ? Bu ergenekon denilen yapılanma köklü bir geçmişe sahip halk çok iyi biliyor.
Son zamanlarda adının "ergenekon" olduğunun öğrenilmesi ve "çok somut" olarak ortaya çıkarılması,sürecin yargıya intikal etmesi verilen desteği azaltmaz tam aksine "Gerçek TSK" ya olan desteği artırır.Burada kavramları tekrar sorgulamanın anlamı yok.
TSK ya canımız kurban,ama çetelere değil :)
Ben %47 'yi kastetmedim cemeat'i kastettim.Hatta kastetmedim direk söyledim be brader.NErenle okuyon ? Ayrıca %47 cemeat'in temsil etmiyor sen iyice havaya girmişsin.Her akp'ye oy atan cemeattçi nurcu fethuyllahçı değil be gözüm.Çok kaptırmışsın gidiyorsun... Halk ergenekonun ne olduğunu bilmiyor.Sende bilmiyorsun.Halk ne olup bittiğini bilmiyor.Ne koyuyorlarsa önünüze afiyetle yiyorsunuz.Ergenekon yüzyılın saçmalığıdır.Hala ortada kesin birşey yokken kaptırmış gidiyorsun yine.
Sanırım yeterince desteğin kimlere verilmediğini anlamışsındır :)
Benim anladığım şudur.Ne olursa olsun, nederlerse desinler siz illede cemeat diceksiniz.Bir fetvaya canınız kurban dğeil mi ? Bumudur bakış açınız ?
Millet dedim fetullaha çektin meseleyi vay bea :D demekki senin gözünde millet = fetullah cemaati :D
Cemeat temizliyor diye velveleye vermeyin dedin. :) Ne ayaksın ya ? Cemeat'in başı kim fethullah değl mi ? HAcım yanlış oku bari doğru yaz !
Liberalizmin ne demek olduğunu öğren..cumhuriyet gazetesi mantığıyla "aynı kefeye koyma alışkanlığı" nı bırak.yoksa hayal dünyasında feyklerle yaşarsın..
Biz taraf,zaman ve vakit gazetelerinin mantığını da çok iyi biliriz! :)))))))
Senin milliyetçilikten anladığın şey nedir ? Hangi milliyetçilik ? "Başbuğ Türkeş" in hedeflerini,9 ışığı say desem googleye bakmadan yazamazsın ne milliyetçiliğinden bahsediyorsun :D sözde milliyetçi :D
Bizim Atatürk sevgimiz bile sizin gözünüzde putlaştırmayken, Heykelelrini put gibi algılarken özellikle senden benim vatan sevgimi anlamanı beklemeyceğimi bellirtmiştim.. Yanlış yoldasın hacım direksiyonu kır bence :)
Orduyu istismar aracı olarak kullanmayacak kadar özümde sözümde severim ve ordumuza kasteden içte ve dıştaki düşmanların alayını deşifre etmekte,karşı psikolojik savaş yürütmekle ömrümü harcarım.Fakat bunları meydanlarda söyleyerek bir kazanç peşinde koşmak nizam-ı aleme terstir..
Bence sen zaman vakit ve taraf gibiz gazetelerin marşa basmasıyla yolda 200 km hızla seyreden vatandaşlardan birisin :))
Özünden uzaklaşmış canım kardeşim...
Bana fethullahçıdan gardaş mardaş olmaz brader.Bizim atalarımız bellidir.Sizinkiler kayıptır.O yüzden hadi yoluna :)))
-
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
At gözlüklerini çıkarmanı tavsiye ederim ama nafile :) (neden nafile olduğunu iyi bilirsin)
Asıl siz o gözlüğü takmışsınız da burnunuzun ucunu göremiyorsunuz.Hayır bilmiyorum anlat bakim ?
Çok basit bir soruda senin düşünce mantığın ortaya çıkar.%47 lik seçimlerde sokakta halka tek tek sormuş olsaydın TSK ya destek veriyor musunuz diye tamamından evet yanıtını alırdın şimdi de öyle ve gelecekte de öyle olacak.Somut olarak destek verdiğini de görmen lazım ayrıca.Bundan sonra AKP ye oy verdiklerini görüp onları TSK düşmanı ilan etmek ne demektir ? Bu ergenekon denilen yapılanma köklü bir geçmişe sahip halk çok iyi biliyor.
Son zamanlarda adının "ergenekon" olduğunun öğrenilmesi ve "çok somut" olarak ortaya çıkarılması,sürecin yargıya intikal etmesi verilen desteği azaltmaz tam aksine "Gerçek TSK" ya olan desteği artırır.Burada kavramları tekrar sorgulamanın anlamı yok.
TSK ya canımız kurban,ama çetelere değil :)
Ben %47 'yi kastetmedim cemeat'i kastettim.Hatta kastetmedim direk söyledim be brader.NErenle okuyon ? Ayrıca %47 cemeat'in temsil etmiyor sen iyice havaya girmişsin.Her akp'ye oy atan cemeattçi nurcu fethuyllahçı değil be gözüm.Çok kaptırmışsın gidiyorsun... Halk ergenekonun ne olduğunu bilmiyor.Sende bilmiyorsun.Halk ne olup bittiğini bilmiyor.Ne koyuyorlarsa önünüze afiyetle yiyorsunuz.Ergenekon yüzyılın saçmalığıdır.Hala ortada kesin birşey yokken kaptırmış gidiyorsun yine.
Sanırım yeterince desteğin kimlere verilmediğini anlamışsındır :)
Benim anladığım şudur.Ne olursa olsun, nederlerse desinler siz illede cemeat diceksiniz.Bir fetvaya canınız kurban dğeil mi ? Bumudur bakış açınız ?
Millet dedim fetullaha çektin meseleyi vay bea :D demekki senin gözünde millet = fetullah cemaati :D
Cemeat temizliyor diye velveleye vermeyin dedin. :) Ne ayaksın ya ? Cemeat'in başı kim fethullah değl mi ? HAcım yanlış oku bari doğru yaz !
Liberalizmin ne demek olduğunu öğren..cumhuriyet gazetesi mantığıyla "aynı kefeye koyma alışkanlığı" nı bırak.yoksa hayal dünyasında feyklerle yaşarsın..
Biz taraf,zaman ve vakit gazetelerinin mantığını da çok iyi biliriz! :)))))))
Senin milliyetçilikten anladığın şey nedir ? Hangi milliyetçilik ? "Başbuğ Türkeş" in hedeflerini,9 ışığı say desem googleye bakmadan yazamazsın ne milliyetçiliğinden bahsediyorsun :D sözde milliyetçi :D
Bizim Atatürk sevgimiz bile sizin gözünüzde putlaştırmayken, Heykelelrini put gibi algılarken özellikle senden benim vatan sevgimi anlamanı beklemeyceğimi bellirtmiştim.. Yanlış yoldasın hacım direksiyonu kır bence :)
Orduyu istismar aracı olarak kullanmayacak kadar özümde sözümde severim ve ordumuza kasteden içte ve dıştaki düşmanların alayını deşifre etmekte,karşı psikolojik savaş yürütmekle ömrümü harcarım.Fakat bunları meydanlarda söyleyerek bir kazanç peşinde koşmak nizam-ı aleme terstir..
Bence sen zaman vakit ve taraf gibiz gazetelerin marşa basmasıyla yolda 200 km hızla seyreden vatandaşlardan birisin :))
Özünden uzaklaşmış canım kardeşim...
Bana fethullahçıdan gardaş mardaş olmaz brader.Bizim atalarımız bellidir.Sizinkiler kayıptır.O yüzden hadi yoluna :)))
-----------------------------
Bugün kendi vatandaşımızı,kardeşimiz sayılacak adamı bilip bilmeden şuncu buncu diyerek etiketleyip,atalarına sayıp sövebilecek duruma gelmişsek bu birçok şeyden daha vahim bir hadisedir. -
Evet vahimdir cyb3rt1m3.Beni laik faşist diye etiketliyenleredir sözüm.Biz'in içinden uzun zaman önce çıkanlaradır.Türk bayrağını açtığımızda gavur diyenleredir.Ata'nın huzuruna çıktığımızda bizi lanetleyenleredir.Bu ülkedeki herkese kardeşim diyemem o yüzden.Dağadaki bebek katillerine, Daha dün'e kadar katilleri davulla zurnayla karşılayanlara mesela.
-
http://www.habervaktim.com/haber/102561/tek_guvencimiz_sizdiniz_yalan_cikti.html
'Tek güvencimiz sizdiniz' yalan çıktı
Bayındırlık ve İskan Bakanlığı, Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ'a, 'Tek güvencimiz sizdiniz' deyip sarılan tapu memuruna soruşturma açılmadığını, savunmasının alınmadığın duyurdu.
Bayındırlık ve İskan Bakanlığı, Akşam Gazetesi'nde yer alan 'Asimetrik coşku kozmik inceleme' başlıklı habere ilişkin açıklama yaptı. Bakanlıktan yapılan açıklamada, Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ'un, Trabzon ziyareti sırasında boynundaki personel kartıyla karşılama yapan Trabzon Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğü'nde görevli Nevin Eyüpoğlu isimli personele soruşturma açıldığı yönünde haber yapıldığı belirtildi.
Haberle ilgili olarak, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nden bilgi istendiği ve Tapu ve Kadastro Trabzon Bölge Müdürlüğü'nde görevli Nevin Eyüpoğlu hakkında herhangi bir savunma istemi veya bir soruşturma olup olmadığının sorulduğu kaydedildi. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nün konuya ilişkin herhangi bir soruşturma veya savunma talebi olmadığı ifade edildi.
Tapu ve Kadastro Trabzon Bölge Müdürlüğü'nde görevli Nevin Eyüpoğlu'nun da kendisinden kurumca herhangi bir savunma istenmediğini doğruladığına işaret edildi. Haberde belirtilen Nevin Eyüpoğlu'nun Bayındırlık Bakanı Mustafa Demir ile bir görüşme yaptığı şeklindeki ifadenin de gerçeği yansıtmadığına vurgu yapıldı.
Açıklamanın sonunda, "Tüm unsurları ile gerçeğe aykırı olan bu haberlerle kamuoyumuzun manipüle edildiği açıkça görülmektedir. Söz konusu haberi yapan gazete ve haberde imzası bulunan muhabir ile ilgili yasal yollara başvurulmuştur." denildi.
(CİHAN)Birileri halkı provake edip , hükümetle , ordu'yu karşı karşıya göstermek için ellerinden geleni yapıyor , yalan yanlış haberlerle halkı provake ediyor.
Forumdaki tarışmalar da bu provakasyonun başarılı olduğunu ortaya koyuyor
-
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------
Evet vahimdir cyb3rt1m3.Beni laik faşist diye etiketliyenleredir sözüm.Biz'in içinden uzun zaman önce çıkanlaradır.Türk bayrağını açtığımızda gavur diyenleredir.Ata'nın huzuruna çıktığımızda bizi lanetleyenleredir.Bu ülkedeki herkese kardeşim diyemem o yüzden.Dağadaki bebek katillerine, Daha dün'e kadar katilleri davulla zurnayla karşılayanlara mesela.
-----------------------------
Seni laik faşist diye etiketleyenler için de geçerli söylediğim,fakat şu an şu konuda direkt olarak o adama karşı senin atalarını bilemem etmem,biz siz vb. gibi söylemlerde bulunmanı hiç tasvip etmiyorum,başkalarının da benzer şeyleri sana yapmasını.Sitemim ise sadece sana karşı değil ben de dahil hepimizin şu an geldiğimiz duruma.
@Student +1 hocam
