

Basit Bir Proje Ödevi (Elektrikten Anlayan Müritler)
-
proje şu şekilde
-Öncelikler bi koridor düşünün adam koridora girdiğinde anahtarı acıyo tek ışık yanıyo
-Sonra dısarı cıkarken ikinci anahtara basıyo ve aynı ışık sönüyo
Yani iki anahtar bir ışık var bunları aç kapa yapcan
Bunu nasi bağlayabiliriz
-
sanırım şöyle olacak...birine eksi diğerine artı olan ucu bağlarsın dediğin şekilde olabilir....belkide olmaz denemek lazım:D
-
ok saolasın deniyim bn mantıklı .. bn hic anlamam bu elektrik işlerinden =)
-
7. sinif fen odevi dimi bu :D
-
evt ya kardeşim getirdi cumartesiye olcak falan diyo ufaklık .. Ya bn hic üniversite dısında proje yapmadım :D bunlar her dersten yapıyo
-
he bizim okuldakiler öyle:) biz alttan yakıyoz üstten 11ler söndürüyo:) daha doğrusu onlar kendi lambalarını yakmaya çalışıyor bizimki sönüyor:) acayip bişe nası bi elektrik sistemiyse:)
-
hocam bence bole bisey olabilir.. devrede anlamadin yer olursa sor .. umarim anlasilir olmustur

-
senin anlayabileceğin $ekilde çizdim. vaviyen anahtar kullanacaksın.üreteçi unuttm : )
-
DesquneR bunu yazdı:
-----------------------------
senin anlayabileceğin $ekilde çizdim. vaviyen anahtar kullanacaksın.üreteçi unuttm : )
-----------------------------bu calismaz hocam
vavien devresi bolemi oluyor :P -

bu senin işini görür :) daha detaylı bişe istersen bakarız :) ordaki rakamlara takılma componentleri koyunca kendi yazıo öle :)
-
nickneyime bunu yazdı:
-----------------------------
bu senin işini görür :) daha detaylı bişe istersen bakarız :) ordaki rakamlara takılma componentleri koyunca kendi yazıo öle :)
-----------------------------hoca burda kisa devre oluyor ,, buda calismaz