folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Basit Bir Proje Ödevi (Elektrikten Anlayan Müritler)



Basit Bir Proje Ödevi (Elektrikten Anlayan Müritler)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlife
    warlife's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    proje şu şekilde 

    -Öncelikler bi koridor düşünün adam koridora girdiğinde  anahtarı acıyo tek ışık yanıyo

    -Sonra dısarı cıkarken ikinci anahtara basıyo ve aynı ışık sönüyo

       Yani iki anahtar bir ışık var  bunları aç kapa yapcan 

     

    Bunu nasi bağlayabiliriz  


    diyalektik için kesin, mutlak hiç bir şey yoktur..Her şeyin bir geçmişi vardir ve bir geleceği olacaktır. Her şey bir kez bulunduğu yerde her zaman icin kesin olarak bulunmaz, ve o bugünki o,kesin ve son değildir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    sanırım şöyle olacak...birine eksi diğerine artı olan ucu bağlarsın dediğin şekilde olabilir....belkide olmaz  denemek lazım:D

    imzayı bıraktım basıyorum artık
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlife
    warlife's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    ok saolasın deniyim bn mantıklı .. bn hic anlamam bu elektrik işlerinden =)

    diyalektik için kesin, mutlak hiç bir şey yoktur..Her şeyin bir geçmişi vardir ve bir geleceği olacaktır. Her şey bir kez bulunduğu yerde her zaman icin kesin olarak bulunmaz, ve o bugünki o,kesin ve son değildir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    7. sinif fen odevi dimi bu :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlife
    warlife's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    evt ya kardeşim getirdi cumartesiye  olcak falan  diyo ufaklık .. Ya bn hic üniversite dısında proje yapmadım :D bunlar her dersten yapıyo 

    diyalektik için kesin, mutlak hiç bir şey yoktur..Her şeyin bir geçmişi vardir ve bir geleceği olacaktır. Her şey bir kez bulunduğu yerde her zaman icin kesin olarak bulunmaz, ve o bugünki o,kesin ve son değildir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    he bizim okuldakiler öyle:) biz alttan yakıyoz üstten 11ler söndürüyo:) daha doğrusu onlar kendi lambalarını yakmaya çalışıyor bizimki sönüyor:) acayip bişe nası bi elektrik sistemiyse:)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    hocam bence bole bisey olabilir.. devrede anlamadin yer olursa sor .. umarim anlasilir olmustur

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yucel
    Yucel's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    senin anlayabileceğin $ekilde çizdim. vaviyen anahtar kullanacaksın.üreteçi unuttm : )

    less than one, more than zero.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    DesquneR bunu yazdı:
    -----------------------------
    senin anlayabileceğin $ekilde çizdim. vaviyen anahtar kullanacaksın.üreteçi unuttm : )

    -----------------------------

    bu calismaz hocam 

    vavien devresi bolemi oluyor :P
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    bu senin işini görür :) daha detaylı bişe istersen bakarız :) ordaki rakamlara takılma componentleri koyunca kendi yazıo öle  :)


    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    nickneyime bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu senin işini görür :) daha detaylı bişe istersen bakarız :) ordaki rakamlara takılma componentleri koyunca kendi yazıo öle  :)


    -----------------------------

    hoca burda kisa devre oluyor ,, buda calismaz 

Toplam Hit: 15164 Toplam Mesaj: 24