folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bataryasız Notebook Kullanımı Hk.



Bataryasız Notebook Kullanımı Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bisses bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    3 senedir batarya takılı duruyor.(7/24 açık halde) 2 saatlik batarya süresinden 15-20 dk lık kaybım var.(casper marka)

    Dolayısıyla bataryayı çıkarmak saçma geliyor. Bugüne kadar çıkarmadım bundan sonrada çıkarmam :)


    -----------------------------

    suan elektrıkten cıkart ve kac dakıka gıdıcek bır yazsana buraya hocam süresini acaip merak ettim.


    -----------------------------

    Daha 2 gün önce bayram tatili için memlekete gittiğimde test ettim hocam sonucun farklı olacağını sanmıyorum.

    Güç tasarufu modunda 1,5 saati geçeceğine kesinlikle eminim


    -----------------------------

    iyimiş ya


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    risk53 bunu yazdı:
    -----------------------------

    2 yıldır bataryası olmayan bir hp kullanıyorum sorun yok :)

    kabloya takılıyorum sadece arada


    -----------------------------

    geçen gün ps kolu kablosu + sarj kablosu komplo kurdu evde ağzımı yüzümü dağıtıyodum düşerken


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    devil_bugatti
    devil_bugatti's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2005
    Erkek

    5 saatten uzun batarya kullanımı var bende ve azalması taraftarı değilim hoca cafeteryalarda birtek kullanıyorum bataryayı. Elektrik kesilmeleri falan da bölgesel olarak değerlendirelebilir ancak


    Mesafe her zaman iyidir... Ne haddini aşan olur azizim, Ne de canını sıkan...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    devil_bugatti bunu yazdı:
    -----------------------------

    5 saatten uzun batarya kullanımı var bende ve azalması taraftarı değilim hoca cafeteryalarda birtek kullanıyorum bataryayı. Elektrik kesilmeleri falan da bölgesel olarak değerlendirelebilir ancak


    -----------------------------

    nasıl 5 saat,, netbook mu? notebook mu? var sende,, yoksa şu extra güçlü bataryalar satılıyor ondan mı var...


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Şahsen ben uzun süre kullanacağım zaman;

    Batarya + Şarj cihazını beraber kullanıyorum ki, olası elektrik sorunlarında batarya direkt olarak devreye girsin diye...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bende ilk aldığımda öyle kullanıyodum ama öyle kullanmak sakıncalı. voltaj dalgalanmasında falan yanar anakart garanti kapsamınada girmez. 100 tl lik pil için değmez yani. ayrıca pil 100 % dolunca prizden kullanıyor


    Bittik biz bittik
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende ilk aldığımda öyle kullanıyodum ama öyle kullanmak sakıncalı. voltaj dalgalanmasında falan yanar anakart garanti kapsamınada girmez. 100 tl lik pil için değmez yani. ayrıca pil 100 % dolunca prizden kullanıyor


    -----------------------------

    İşin güzel kısmı orda zaten, batarya tam doluluğa ulaştığı anda prizden beslenmeye başlıyor, elektrik kesintisin de anında batarya devreye giriyor

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Yorumları okumadan dırek yazıyorum. Sureklı fıste kullanıyorsanız bataryada kullanın . Nedenıne gelınce sız zaten fıste kullandıgınızdan cıhazınız batarya doldukdan sonra bataryadan asla yemez ve bataryaya yuklemeye calısmaz. Yanı bataryanız full dolu ıse zaten bataryayı cıkarıp cıkarmamanızın bır yararı yada zararı yoktur.

     

    Fakat olası bır dalgalanma veya elektrık kesılmesınde cıhazınıza zarar verebılırsınız. Batarya takılı oldugunda ıse elektrık kesılse dahı cıhazınızı kullanabılır veya kapatmak ıcın tekrar zaman kazanabılırsınız.

     

    Benım bıldıgım buydu uzun zaman once derste gormustum. Yada boyle hatırlıyorum yanlısım varsa duzeltın


    www.kriptopedi.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek

    bende fırsattan istifade ek bilgi vereyim.. laptop pilinizin ne kadar ömrü kalmış bakarsınız..

    win 7 de denedim çalışıyor..

     

    CMD yönetici modunda açın..

    powercfg -energy -output c:\pil.html  (zil de olabilir farketmez..)

    60 saniye bekleyin..

    C de pil.html oluştuktan sonra tıklayıp bilgiyi görün..

    çıkan sonuçlarda design capasity ve last full charge rakamları ne kadar yakınsa o kadar iyidir..

    zaten bakınca az çok çözersiniz sonucu..

    mesela benden çıkan sonuç.

     

    Battery ID (Marka yazar)
    Design Capacity 71040
    Last Full Charge 27942
    Last Full Charge (%) 39

    yani yaş yetmiş pil bitmiş dedikleri bu.

    kolay gelsin..

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hiasa
    hiasa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2010
    Erkek

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    3 senedir batarya takılı duruyor.(7/24 açık halde) 2 saatlik batarya süresinden 15-20 dk lık kaybım var.(casper marka)

    Dolayısıyla bataryayı çıkarmak saçma geliyor. Bugüne kadar çıkarmadım bundan sonrada çıkarmam :)

    Edit : daha öncede tartışıldı sonuç olarak bataryanın çıkarılmaması konusunda herkes hemfikir oldu 


    -----------------------------

    ben se 4 yıldır kullanıyorum gayet iyi durumda


    Everything that has a beginning and has an end...
Toplam Hit: 4175 Toplam Mesaj: 25