folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Battlefield 2 Oynayan Elemanlar?



Battlefield 2 Oynayan Elemanlar?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek
    johnd bu server olayı hala devam ediyor mu tahribat için özel açılan (maksat konu görünür de kalsın :D )...

    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    teşekkürler deneyelim bakalım.

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek
    Oynuyormuyuz hocam : ) ona göre indirim oyunu bir arada tbtde biriyle cod5 zombie mod atıcaktık öyle kaldı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    @elminster onu kapadım yav benden başka kimse olmayınca artık |MNG|Air Map da takılıyorum

    @bRk oynuyoruz hocam 


    DOM..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    konu güncel şuanki map:

    -|GFK|- Charlie Map

    Size:34

    Nick:Asynchronous


    DOM..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Miller
    Miller's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2009
    Erkek
    Hamachiden server falan kurup öyle kapışsak diyorum bende yüklücem bilgisayara ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    merhabaalr tbt sakinleri çoktandır yoktum 

    login olmadan foruma bakıodum öle arada bide baktım bf2 konusu daldım

    kapışmak isteyen varsa gelsin ben genelde ranked serverlerde takılıyorum jns2 yada bumbula bumbula-xs fln adım SpecialOpsTR boş server biliosanız kapışalım jette fena değilimdir ama helinin fırlamasıyımdır :Düstüme adam tanımam eger lag olmasa tv güdümlü füzede çok feciyimdir şu yardımcı pilotun attığı kontrol edilen roket pm atın server verin gelirim 

    hamachiden düzenliyelim daha iyi olur herkes bi seferde oyunda olur kimse kaybolmaz :D

     


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
Toplam Hit: 4698 Toplam Mesaj: 28