Battlefield 2 Oynayan Elemanlar?
-
johnd bu server olayı hala devam ediyor mu tahribat için özel açılan (maksat konu görünür de kalsın :D )...
-
teşekkürler deneyelim bakalım.
-
Oynuyormuyuz hocam : ) ona göre indirim oyunu bir arada tbtde biriyle cod5 zombie mod atıcaktık öyle kaldı
-
@elminster onu kapadım yav benden başka kimse olmayınca artık |MNG|Air Map da takılıyorum
@bRk oynuyoruz hocam
-
konu güncel şuanki map:
-|GFK|- Charlie Map
Size:34
Nick:Asynchronous
-
Hamachiden server falan kurup öyle kapışsak diyorum bende yüklücem bilgisayara ?
-
merhabaalr tbt sakinleri çoktandır yoktum
login olmadan foruma bakıodum öle arada bide baktım bf2 konusu daldım
kapışmak isteyen varsa gelsin ben genelde ranked serverlerde takılıyorum jns2 yada bumbula bumbula-xs fln adım SpecialOpsTR boş server biliosanız kapışalım jette fena değilimdir ama helinin fırlamasıyımdır :Düstüme adam tanımam eger lag olmasa tv güdümlü füzede çok feciyimdir şu yardımcı pilotun attığı kontrol edilen roket pm atın server verin gelirim
hamachiden düzenliyelim daha iyi olur herkes bi seferde oyunda olur kimse kaybolmaz :D
Toplam Hit: 4698 Toplam Mesaj: 28
