folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Battlefield 3 Premium 17 TL



Battlefield 3 Premium 17 TL

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    g2a.com'dan 14 tl ye limited edition, 17 tl ye premium alabiliyorsunuz.

    Kampanya süresine bakmadım. Kesinlikle kaçırmayın.

    2 haftadır korsanını multide oynuyordum şimdi orjinalini aldım.

    Bu oyun bir harika dostum...

    Proof:

     

    Not: Sadece premium alarak oynanmaz. Normal oyunun da alınması gerekiyor.

     

     

    Korsan HK.

    Yok ben ölücüyüm 14 lira para veremem (2 paket sigara parası), geliştiriciler kazanmasın amk diyenler açsın yutuptan izlemekle yetinsin. O zihniyetteki adam bu oyunu oynamasa da olur.

    Satın almadan önce multiplayerini ücretsiz denemek istiyorum, bakalım nasıl birşeymiş diyenler buradan ---> zloemu.org (arada bir kapalı oluyor, kapalıysa sonra tekrar deneyin)

    Kurulumu-kullanımı vs için ise buradan ---> http://www.torrent-oyun.com/index.php?topic=222007.0

     

    Konuyu süsleyelim

    DadasAdam tarafından 21/Ara/15 19:53 tarihinde düzenlenmiştir

    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    Geçen hafta başladım indirmeye haftaya biterse alırım inşallah

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Şu origin'i bi türlü sevemedim nedense.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Şu origin'i bi türlü sevemedim nedense.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    https://www.origin.com/en-ie/store/buy/battlefield-4/pc-download/base-game/premium-edition

    Hocam bu BF4 Premium alınca bütün modları oynayabiliyor muyuz öyleyse bende alıcam geçen sefer kaçırmıştım

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Bir şey soracam, online olmadan birkaç bilgisayarla multiplayer oynama imkanımız var mı?

     

    Ayrıca, lan üzerinden multiplayer oynamak için her bilgisayara ayrı ayrı lisanslı battlefield mi kurulması gerekiyor?


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek
    Tayga bunu yazdı

    https://www.origin.com/en-ie/store/buy/battlefield-4/pc-download/base-game/premium-edition

    Hocam bu BF4 Premium alınca bütün modları oynayabiliyor muyuz öyleyse bende alıcam geçen sefer kaçırmıştım

    Aynen hocam yaw bak dragon valley efsane map tanıtıldı geçengün bf4 de ama sadece dijital edişın paketti olanlar oynayamıyo maddi durumdan bi de internetten alma imkanımda yoktu gittim primium yerine normal(dijital edision) pakete 60 tl verdim sadece normal bf4 mapları oynaya biliyon 20 tane felan bi 20 map ta primium da var (primium paketti olanlar diğer operasyon paketlerini ücretsiz indirebiliyo diye biliyom 5 6 tane paket var ayrı satılan yer görmedim hepsi primiumun içinde )


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WolkieNator
    WolkieNator's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2015
    Erkek

    arkadaşlar oyuncusu azaldı söyleyeyim hardline aşırı oynanıyo bence hardline alın veremem diyorsanız o kadar para bf4 daha iyidir single oynayacaksınız indirin oynayın

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    ontedi bunu yazdı

    Bir şey soracam, online olmadan birkaç bilgisayarla multiplayer oynama imkanımız var mı? (Araba, uçak vs.. kullanabiliyoz mu)

     

    Ayrıca, lan üzerinden multiplayer oynamak için her bilgisayara ayrı ayrı lisanslı battlefield mi kurulması gerekiyor?

    La bir soru sorduk cevap bekliyoz. Ona göre biz de yararlanalım bu meretten. Sorum halen geçerlidir.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Bf4 alın oyuncusu azaldı falan diyen var ben her girdiğimde 32 vs 32 oynuyorum. Hardline çok pahalı onu alamıyorsanız 4 alın. Originden eklerseniz akşamları takılırız 9-10'dan sonra giriyorum. Alıp almamakta karar veremeyen varsa gözü kapalı alabilir. Ben şimdiye kadar neden almamışım diye kendime küfür ettim. Premium alacak varsa 65 GB yer ayırsın :)

    @ontedi

    Uçak, helikopter, tank, üzerinde silah olan kamyonlar (adını unuttum:) ), bot, jetski, tekne, atv ne var ne yok kullanıyorsun. Lisanssız oynayabileceğini sanmıyorum google'da araştır multiplayer crack yapmışlarsa oynarsın.

     

    DarkSkull tarafından 21/Ara/15 18:30 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1723 Toplam Mesaj: 13
battlefield 3 ucuz