folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Battlefıeld 3 Yardım



Battlefıeld 3 Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek

    mirüdler oyunu cd olarak satın aldım.partlar açtım.oyun kurulumsuz.yani exe. dosyasını çalıştırıp oynamaya başlayacaktım.ancak Sorun imzası:

    Sorunlu Olay Adı: APPCRASH

    Uygulama Adı: bf3.exe

    Uygulama Sürümü: 1.0.0.0

    Uygulama Zaman Damgası: 4e9d3315

    Hata Modülü Adı: bf3.exe

    Hata Modülü Sürümü: 1.0.0.0

    Hata Modülü Zaman Damgası: 4e9d3315

    Özel Durum Kodu: c0000005

    Özel Durum Uzaklığı: 0000ab3d OS

    Sürümü: 6.1.7601.2.1.0.256.1

    Yerel Kimlik: 1055

    Ek Bilgiler 1: 0a9e

    Ek Bilgiler 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

    Ek Bilgiler 3: 0a9e

    Ek Bilgiler 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

    diye bi sorun çıkıyor.sorun sizce ne olabilir.pc yeterince güçlü ve güncel.yani oyunu çok rahat oynamam gerek.yardımlarınızı bekliyorum

     

    ModS: Konu Açarken, Konu İçeriliğin Kullanıcılar Tarafından Rahat  Okunabilirliğine Dikkat Edelim..


    Сухое говно к жопе не липнет
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    OYUNUN KURULU OLDUGU DIZINE GIDIP, OYUNUN ISMINDEKI "TM" UZANTISINI SILIN.. SONRA KLASÖR İÇERİSİNDEKİ bf3.exe DOSYASININ KISAYOLU MASA ÜSTÜNE ATIN....

    Ekran kartınızın driverin son sürüm olup olmadığını kontrol edin, değilse yükleyin..


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek
    dediklerinizi yaptım.fakat yine aynı hata.

    Сухое говно к жопе не липнет
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Beyler bende binkw32.dll hatası alıyorum ne yapmam lazım konu açmadım bilen varsa yardımcı olursa sevnirim.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Bilgisayarım > Özellikler > Gelişmiş Sistem Ayarları > Gelişmiş > Performans > Ayarlar > Veri Yürütme Engellemesi > Ekle > bf3.exe  dosyasını ekle..

    Oyunucu Çalıştırırken Yönetiçi Olarak Çalıştırın..


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler bende binkw32.dll hatası alıyorum ne yapmam lazım konu açmadım bilen varsa yardımcı olursa sevnirim.


    -----------------------------

    DirectX in son sürümünü indir ve kur...


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Battlefield hayranı olmama rağmen söylüyorum: bırakın uğraşmayın. Battlefield 2 için laf ediyorduk BF3 daha beter çıktı. Zaten online oynayamayacaksınız biraz daha sabredin yakında patch yayınlanır ağız tadıyla oynarsınız.


    arbeit macht frei
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Balyoz99 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Battlefield hayranı olmama rağmen söylüyorum: bırakın uğraşmayın. Battlefield 2 için laf ediyorduk BF3 daha beter çıktı. Zaten online oynayamayacaksınız biraz daha sabredin yakında patch yayınlanır ağız tadıyla oynarsınız.


    -----------------------------

    Ben sorunsuz oynuyorum oyun cod serisine benzetmişler bu yönde eleştirilerim var benimde....


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    DirectX  son surumunu yukledim ama aynı hata alıyorum yönetici olarak calıştırınca duzelirmi



    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    hacı Oyunun Neresını Begenmedın onlamıs degılım Savaş Oyunları bırbırıne benzer:D yok sanaryolar deyısık olsun dıyorsan Korsan degılde Orjinal Al ki lafını gecıresın?

     


    Beleş wireless kahramanı.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    gençler ekran kartı güncellemek te istiyor. onu da yapın. crakc falan da yaptınız mı  ? sistem özellikleride çok önemli baya canavar bi makinanız olması lazım. ben sorunsuz oynuyorum


    Her kim ki, göz perdesini bu dünyada sadece kendi çapı kadar aralayabilir ⚡ 🌑
Toplam Hit: 2395 Toplam Mesaj: 12