Battlefıeld 3 Yardım
-
mirüdler oyunu cd olarak satın aldım.partlar açtım.oyun kurulumsuz.yani exe. dosyasını çalıştırıp oynamaya başlayacaktım.ancak Sorun imzası:
Sorunlu Olay Adı: APPCRASH
Uygulama Adı: bf3.exe
Uygulama Sürümü: 1.0.0.0
Uygulama Zaman Damgası: 4e9d3315
Hata Modülü Adı: bf3.exe
Hata Modülü Sürümü: 1.0.0.0
Hata Modülü Zaman Damgası: 4e9d3315
Özel Durum Kodu: c0000005
Özel Durum Uzaklığı: 0000ab3d OS
Sürümü: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Yerel Kimlik: 1055
Ek Bilgiler 1: 0a9e
Ek Bilgiler 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Ek Bilgiler 3: 0a9e
Ek Bilgiler 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
diye bi sorun çıkıyor.sorun sizce ne olabilir.pc yeterince güçlü ve güncel.yani oyunu çok rahat oynamam gerek.yardımlarınızı bekliyorum
ModS: Konu Açarken, Konu İçeriliğin Kullanıcılar Tarafından Rahat Okunabilirliğine Dikkat Edelim..
-
OYUNUN KURULU OLDUGU DIZINE GIDIP, OYUNUN ISMINDEKI "TM" UZANTISINI SILIN.. SONRA KLASÖR İÇERİSİNDEKİ bf3.exe DOSYASININ KISAYOLU MASA ÜSTÜNE ATIN....
Ekran kartınızın driverin son sürüm olup olmadığını kontrol edin, değilse yükleyin..
-
dediklerinizi yaptım.fakat yine aynı hata.
-
Beyler bende binkw32.dll hatası alıyorum ne yapmam lazım konu açmadım bilen varsa yardımcı olursa sevnirim.
-
Bilgisayarım > Özellikler > Gelişmiş Sistem Ayarları > Gelişmiş > Performans > Ayarlar > Veri Yürütme Engellemesi > Ekle > bf3.exe dosyasını ekle..
Oyunucu Çalıştırırken Yönetiçi Olarak Çalıştırın..
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler bende binkw32.dll hatası alıyorum ne yapmam lazım konu açmadım bilen varsa yardımcı olursa sevnirim.
-----------------------------DirectX in son sürümünü indir ve kur...
-
Battlefield hayranı olmama rağmen söylüyorum: bırakın uğraşmayın. Battlefield 2 için laf ediyorduk BF3 daha beter çıktı. Zaten online oynayamayacaksınız biraz daha sabredin yakında patch yayınlanır ağız tadıyla oynarsınız.
-
Balyoz99 bunu yazdı:
-----------------------------
Battlefield hayranı olmama rağmen söylüyorum: bırakın uğraşmayın. Battlefield 2 için laf ediyorduk BF3 daha beter çıktı. Zaten online oynayamayacaksınız biraz daha sabredin yakında patch yayınlanır ağız tadıyla oynarsınız.
-----------------------------Ben sorunsuz oynuyorum oyun cod serisine benzetmişler bu yönde eleştirilerim var benimde....
-
DirectX son surumunu yukledim ama aynı hata alıyorum yönetici olarak calıştırınca duzelirmi
-
hacı Oyunun Neresını Begenmedın onlamıs degılım Savaş Oyunları bırbırıne benzer:D yok sanaryolar deyısık olsun dıyorsan Korsan degılde Orjinal Al ki lafını gecıresın?
-
gençler ekran kartı güncellemek te istiyor. onu da yapın. crakc falan da yaptınız mı ? sistem özellikleride çok önemli baya canavar bi makinanız olması lazım. ben sorunsuz oynuyorum
