folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Bay Bayan Ücretli Amatör Mankenlik Yapabilcek



Bay Bayan Ücretli Amatör Mankenlik Yapabilcek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    1,73'üm lan azımsanacak bişi değil :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    boy 1.80 

    şekilde bu biraz cilalarsan iş yapar =)

    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/75693_462975354709_7422958_n.jpg

     

    ne kadar veriyosun :F


    destination@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Mycity bunu yazdı
    lalada bunu yazdı

    170 yetiyomu la?

    Yok hocam 1,80 ,1,85 lazım

    deri ceketi basketçileremi satacaksın hocam :D

    türk insanı işte ortalam 170 :D


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    wert bunu yazdı
    Mycity bunu yazdı
    lalada bunu yazdı

    170 yetiyomu la?

    Yok hocam 1,80 ,1,85 lazım

    deri ceketi basketçileremi satacaksın hocam :D

    türk insanı işte ortalam 170 :D

    Ruslar giymeyzmi hocam deri ceketi


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    bende göbek yok boy 1.88 mk gelem mi acep :F


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    şansıma sıçayım , tarihimin en yüksek kilosuna ulaşmış; en hımbıl olduğum döneme gelmiş.

    88 kiloya çıktım, göbek yaptım. Kendimi iğrenç hissediyorum. Spor yapmadım bu dönem. Yoksa baş vururdum. İyi bir deneyim olurdu.

    İlgilenen arkadaşlar bence kaçırmasın.

    edit:

    180-185 arası mı :S 

    190 niye olmaz  ?

    Ayro tarafından 02/Şub/13 16:11 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    1,92'ye 90 kilo ama çok kötü lan, siteye her giren görecek seni böyle. Gerçi parası güzelse belki :B Hem hangi şehirde?


    while (1<2)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    1,92'ye 90 kilo ama çok kötü lan, siteye her giren görecek seni böyle. Gerçi parası güzelse belki :B Hem hangi şehirde?

    Çekim ist  de olcak hocam

     Bayan mürideler nerde yaw :d hiç sesleri çıkmıyo

    Mycity tarafından 02/Şub/13 17:52 tarihinde düzenlenmiştir

    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Pehh, çok uzak bana. Neyse. Eyvallah hocam, kolay gelsin.


    while (1<2)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    önemli olan boyu değil işlevi lan

Toplam Hit: 5514 Toplam Mesaj: 64