

Bazen (Kendi Çalışmam)
-
-
Gerçekten güzelmiş.Beğendim.
-
Tşk ederim arkadaşlar. Biraz ugraştırdı ama güzel bir çalışma oldu.
-
evt bencede cok guzel olmus yani hayata cok baska gozlerle bakmayı oğrenebilmek buyuk beceridir hacı bunuda cok iyi bir dille ifade etmişssin superrr
-
Çok güzel..Elerine sağlık
-
hocam ellerine sağlık. gerçekten çok hoş olmuş...
-
konu itibari ile güzel bir çalışma =)
-
Herbiri ödül almış karikatürlerdir.
-
hoca on numara olmuş eline salık
-
güzel olmus hoca eline sağlık
-
bunu farklı yerlerde de görmüştüm gerçekten senin çalışman mı?
Toplam Hit: 5503 Toplam Mesaj: 28