folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Belirli Sitelere Giremiyorum



Belirli Sitelere Giremiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EvladiFatihan
    EvladiFatihan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2012
    Erkek

    İki farklı internet bağlantım biri doping(kablolu) diğeri ttnet(kablosuz) .Sorunum şu ttnet ile bağlandığımda belirli sitelere giremiyorum facebook,dizimag,travian gibi ama doping e geçtiğimde herhangi bir sıkıntı yok . Dns değiştirdim,modemi resetledim, farklı browserdan denedim,dns ön belliğini temizledim değişiklik yok . Bu konuda herhangi bir fikri olan kardeşim var mı delirmek üzereyim 


    Yapacağım işleri, sakalımın bir kılı bile bilse, onu kopartırım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek

    Bana da aynsı oldu 1 saat falan önce dnslerle alakalı sanrım


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EvladiFatihan
    EvladiFatihan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2012
    Erkek

    Aynen benimde bir saat önce başladı ama daha düzelmedi


    Yapacağım işleri, sakalımın bir kılı bile bilse, onu kopartırım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabuyucu
    karabuyucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2012
    Erkek

    Hocalar bende xhamster a giremiyorum.Girsem bile video izleyemiyorum.Nasıl iş bu? Var mı çözümü? :D


    Ölüme ve karanlığa baktığımızda korktuğumuz şey bilinmezliktir, başka bir şey değil. Düşler dünyasına dalıp gerçek dünyayı yaşamayı unutmak doğru değildir, unutma bunu…
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Çok ilginç, ben de otomatik dns ayarıyla tahribata giremedim. Siteyi açabilmek için manuel DNS ayarı kullanmam gerekti. UyduNet kullanıyorum. Ne oluyor anlamadım doğrusu.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EvladiFatihan
    EvladiFatihan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2012
    Erkek
    RaNGeR bunu yazdı

    Çok ilginç, ben de otomatik dns ayarıyla tahribata giremedim. Siteyi açabilmek için manuel DNS ayarı kullanmam gerekti. UyduNet kullanıyorum. Ne oluyor anlamadım doğrusu.

    Aynen bende kablosuz bağlantımdan giremiyorum tahribata 


    Yapacağım işleri, sakalımın bir kılı bile bilse, onu kopartırım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek

    208.67.222.222. 208.67.220.220   kullandığım dnsler bunlar hala sorun var


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek
    karabuyucu bunu yazdı

    Hocalar bende xhamster a giremiyorum.Girsem bile video izleyemiyorum.Nasıl iş bu? Var mı çözümü? :D

    Taşşak geçme konuyu baltalama insan gibi yorum yaz şuraya , xhamster ' a giremiyormuş sen gibi abazalar girmenin yollarını bulabilirler olmadı başka sitelere gir. bu kadar düşürme kendini.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    an itibari ile tahribata dahi proxy aacılığı ile giriyorum sanırsam tüm yurtta sorun var


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Şuan bende de var tahribata girene kadar kısır oldum


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doganoglu66
    doganoglu66's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    Arkadaşlar ben DNS yi       84.103.237.145      yaptım facebook arahat girebiliyorum....

Toplam Hit: 10506 Toplam Mesaj: 38