folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ben Botmuşum :) Rapid Öyle Diyo :)



Ben Botmuşum :) Rapid Öyle Diyo :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberJihad
    CyberJihad's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    Rapid'in yalan borcu mu var. Botsun diyo işte bot bot bot hehe bot :D

    Bana kefendir yatak,sana tabuttur havuz//Sen kıvrıl ben gideyim son Peygamber kılavuz...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    ya bide aşalıyo :D

    sen bir botsun diyo

    botda anlıcak gücüne gitcek :))
Toplam Hit: 1942 Toplam Mesaj: 13