

Ben Dj"İniz Anıl ! :P
-
laa biz dj oldukta nolduk poku yedik , paran varsa herşeysin paran olsun istedigin yerde seni cıkarırım + bütün müzik arşivimide sana veririm bendeki arşiv bulunmazzz haaa :))
-
abi dj ler para kazanmayıp üstüne paramı verio :D
-
Üniversitede DJ ol , iyi karı kız kaldırırsın . Anca commercial (bakkal) çalarsan , yoksa ben çıkacağım trance çalacağım falan dersen götüyle güler millet sana .
DJ'lerin para falan kazandığı yok , boş bir heves , bence vazgeç .
-
benim bi arkadaş burda(marmaris)bi kurs almış 1 haftalık 350 ytlmi ne dedi şu anda bi barda çalıyo dedine görede ii para alıyomuş...
-
kullanıcı adından kaybediosn !
nickini değiştir en iyisi !
BursAnkara uLaN !
-
Bırak dj mj yav,farklı bişey yapıp bilimadamı,astrofizikçi vs.. ol...
-
Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------kullanıcı adından kaybediosn !
nickini değiştir en iyisi !
BursAnkara uLaN !
-----------------------------
bursankara ??
o ne ?
EŞ CİNSEL EVLİLİĞE KARŞIYIZ..
Salça olma topice..
HOLLANDALILAR SİZİ..
-
besiktasulan bunu yazdı:
-----------------------------
Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------kullanıcı adından kaybediosn !
nickini değiştir en iyisi !
BursAnkara uLaN !
-----------------------------
bursankara ??
o ne ?
EŞ CİNSEL EVLİLİĞE KARŞIYIZ..
Salça olma topice..
HOLLANDALILAR SİZİ..
-----------------------------akıllı konuş ! tahribatta olmasak napardım acaba sana !
t0p bjk !
-
Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------
besiktasulan bunu yazdı:
-----------------------------
Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------kullanıcı adından kaybediosn !
nickini değiştir en iyisi !
BursAnkara uLaN !
-----------------------------
bursankara ??
o ne ?
EŞ CİNSEL EVLİLİĞE KARŞIYIZ..
Salça olma topice..
HOLLANDALILAR SİZİ..
-----------------------------akıllı konuş ! tahribatta olmasak napardım acaba sana !
t0p bjk !
-----------------------------texsas forever :)
-
fastottoman bunu yazdı:
-----------------------------
Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------
besiktasulan bunu yazdı:
-----------------------------
Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------kullanıcı adından kaybediosn !
nickini değiştir en iyisi !
BursAnkara uLaN !
-----------------------------
bursankara ??
o ne ?
EŞ CİNSEL EVLİLİĞE KARŞIYIZ..
Salça olma topice..
HOLLANDALILAR SİZİ..
-----------------------------akıllı konuş ! tahribatta olmasak napardım acaba sana !
t0p bjk !
-----------------------------texsas forever :)
-----------------------------GeceKondu ForeWer :)