Benim Wirelees Kimler Kullanıyo ?
-
:D))
Yani 2 canlı 2 de ölü kullanıcı senden takılıyorlar iyi anlamışsın.2007 yılında bizim evde internet kıtlığı başgöstermiş bizde etraf sitelere dalmıştık ne kadar açık modem varsa kullanırdık .hatta ileri götürdük wireless kırılar kullandık.helal etsinler bi güvenlik sorunları varmış o kadar.
-
Trzes bunu yazdı:
-----------------------------
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------basit bir ip tarayıcı işini görür.
http://www.radmin.com.tr/download/ipscan15.exe
-----------------------------
hacı indirdim scan tıkladım görüntü bu şimdi ne yapmam gerekir
-----------------------------Senin Modem yol geçen hanına dönmüş hoca...wireless'e şifre koy tüm parazitlerin kökünü kurut :D yok öyle yağma. içlerinden uyanık biri port açıp pcne dalarsa işte o zaman yandım çavuş ayranını içersin.
-
hacım giriş ip 192.168.1.1
şifre ve kullanci adi degistirmediysen eger admin seklindedir.
asagida modeline ait resmi görebilirsin.
