Benzin Fiyatları
-
http://www.tudef.org.tr/index.php?aid=79
son yapılan zam ile benzinin lt fiyatı 4tl yı geçmiş bulunmaktadır , yukarıdaki tablo ülkelerin gelirleri ve yakıt fiyatı ile kıyaslama tablosunda ülkemizin içler acısı , yuh artık dedirtecek durumunu göstermektedir. hatırlatırım ki bir ülkede yakıt pahalı ise herşey pahalıdır, çünkü herşey yakıt ile üretilip yakıt ile taşınır
türkiye büyük ekonomi oluyor, türkiye dünya lideri, durmak yok yola devam diyen gerizekalı şakirtlerin münasip tarafına itina ile sokulması için paylaştım.
alttarafı 9lt lik depom var ve kara kara nasıl doldurucam diye düşünüyorum, arabası olan vatandaş napsın. ülkeyi bu hale getirenlerin allah bintürlü belasını versin ampülleri kıçlarında patlasın
-
valla hocam dediğin gibi yakıtın oahalı olduğu bi yerde herşey pahalıdır.. tarımdan tekstile vs herşeye zam getirir yakıt zammı..
hani araba kullanmayın arkadaşm diyenler için o yukarıdaki cümle.. yaktıa gelen zam senin yediğin meyveyide etkiler bindiğin dolmuşuda etkiler.
Allah bin belalarını versin -
hakikattende yuh artık ya nereye gidiyor bu türkiye anlamıyorum ki ya :@
-
ak parti taraftarı bi insan değilim ama bu artışın sebebi wikileaks belgeleri ve amerikanın siyasi tutarsızlıkları ile alakalı...
petrol borsası bizim elimizde değil ( eğer vergilendirmesine zam gelmişse kızmakta haklıyız ama varil fiyatına gelmişse hükümetle alakası yok )
daha doğrusu imkb dışında hiç bi borsa bizim değil.
-
petrolün azaldıkça yada uluslararası çalkantılı durumlar vb nedenleri ile artışından bahsetmiyorum , 1 tl lık mal için 5tl lık zam koymaya çalışan aşşağılık yöneticilerden bahsediyorum
madem öyle aynı spekülasyon 135 dünya ülkesini geçip türkiyeyi mi vurdu? neden rusyada - petrol kaynaklarına bizden daha uzak iken 0,5€ ve senin ülkende 2,5€ aynı çalkantı aynı spekülasyon rusya için yokmu, rusya da bangladeş ya da norveçte devlet yokmu yada vergi almıyor mu ?
-
rusya da yada diğer avrupa ülkelerinde de zam geliyor canını sıkma adamlar sokaklara dökülüyor ama bizim gibi pasif değiller o ayrı mesele...
-
CiRKiN bunu yazdı:
-----------------------------
ak parti taraftarı bi insan değilim ama bu artışın sebebi wikileaks belgeleri ve amerikanın siyasi tutarsızlıkları ile alakalı...
petrol borsası bizim elimizde değil ( eğer vergilendirmesine zam gelmişse kızmakta haklıyız ama varil fiyatına gelmişse hükümetle alakası yok )
daha doğrusu imkb dışında hiç bi borsa bizim değil.
-----------------------------ne alakası var kardeşim.
yıl sonu cari açığı kapatmak için yapıldı zam.
yani bizim mallığımız.
-
yetmez ama evet. yetmez daha fazla zam
-
şerefsizlikten başka birşey değil, millete 3 kuruş para verip 6 kuruş geri alan bir ülkede yaşıyoruz, orda burda haberlerde 10 yıla ekonomisi en güclü ülke olacak fln bsg. diyip geçiyorum.
-
CiRKiN bunu yazdı:
-----------------------------
ak parti taraftarı bi insan değilim ama bu artışın sebebi wikileaks belgeleri ve amerikanın siyasi tutarsızlıkları ile alakalı...
petrol borsası bizim elimizde değil ( eğer vergilendirmesine zam gelmişse kızmakta haklıyız ama varil fiyatına gelmişse hükümetle alakası yok )
daha doğrusu imkb dışında hiç bi borsa bizim değil.
-----------------------------arkadaşım lüxemburg'un da elinde degil petrol borsası ama adamların 1,12€'ya aldığı benzini sen 2,05€'a alıyorsun.
-
CiRKiN bunu yazdı:
-----------------------------
ak parti taraftarı bi insan değilim ama bu artışın sebebi wikileaks belgeleri ve amerikanın siyasi tutarsızlıkları ile alakalı...
petrol borsası bizim elimizde değil ( eğer vergilendirmesine zam gelmişse kızmakta haklıyız ama varil fiyatına gelmişse hükümetle alakası yok )
daha doğrusu imkb dışında hiç bi borsa bizim değil.
-----------------------------tmm onların da etkisi varda hani dünyanın en önemli boru hatları geçiyodu türkiyeden neden en pahalı yer türkiye hani alakasız bi ada ülkesi olsa neyse diyecem.
