folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Benzin Fiyatları



Benzin Fiyatları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    http://www.tudef.org.tr/index.php?aid=79

     

    son yapılan zam ile benzinin lt fiyatı 4tl yı geçmiş bulunmaktadır , yukarıdaki tablo ülkelerin gelirleri ve yakıt fiyatı ile kıyaslama tablosunda ülkemizin içler acısı , yuh artık dedirtecek durumunu göstermektedir. hatırlatırım ki bir ülkede yakıt pahalı ise herşey pahalıdır, çünkü herşey yakıt ile üretilip yakıt ile taşınır 

    türkiye büyük ekonomi oluyor, türkiye dünya lideri, durmak yok yola devam diyen gerizekalı şakirtlerin münasip tarafına itina ile sokulması için paylaştım.

    alttarafı 9lt lik depom var ve kara kara nasıl doldurucam diye düşünüyorum, arabası olan vatandaş napsın. ülkeyi bu hale getirenlerin allah bintürlü belasını versin ampülleri kıçlarında patlasın 


    herşeyin bir şeyi vardır
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    valla hocam dediğin gibi yakıtın oahalı olduğu bi yerde herşey pahalıdır.. tarımdan tekstile vs herşeye zam getirir yakıt zammı..
    hani araba kullanmayın arkadaşm diyenler için o yukarıdaki cümle.. yaktıa gelen zam senin yediğin meyveyide etkiler bindiğin dolmuşuda etkiler.
    Allah bin belalarını versin 


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karizma_18
    karizma_18's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2007
    Erkek

    hakikattende yuh artık ya nereye gidiyor bu türkiye anlamıyorum ki ya :@


    Hadi Takas Edelim Bişeylerimizi, Sen Gülüşünü Ver Ben "ÖMRÜMÜ".... / "www.hassey.co.cc"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    ak parti taraftarı bi insan değilim ama bu artışın sebebi wikileaks belgeleri ve amerikanın siyasi tutarsızlıkları ile alakalı...

    petrol borsası bizim elimizde değil ( eğer vergilendirmesine zam gelmişse kızmakta haklıyız ama varil fiyatına gelmişse hükümetle alakası yok )

    daha doğrusu imkb dışında hiç bi borsa bizim değil.


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    petrolün azaldıkça yada uluslararası çalkantılı durumlar vb nedenleri ile artışından bahsetmiyorum , 1 tl lık mal için 5tl lık zam koymaya çalışan aşşağılık yöneticilerden bahsediyorum 

    madem öyle aynı spekülasyon 135 dünya ülkesini geçip türkiyeyi mi vurdu? neden rusyada - petrol kaynaklarına bizden daha uzak iken 0,5€ ve senin ülkende 2,5€ aynı çalkantı aynı spekülasyon rusya için yokmu, rusya da bangladeş ya da norveçte devlet yokmu yada vergi almıyor mu ?


    herşeyin bir şeyi vardır
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    rusya da yada diğer avrupa ülkelerinde de zam geliyor canını sıkma adamlar sokaklara dökülüyor ama bizim gibi pasif değiller o ayrı mesele...

     


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    CiRKiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    ak parti taraftarı bi insan değilim ama bu artışın sebebi wikileaks belgeleri ve amerikanın siyasi tutarsızlıkları ile alakalı...

    petrol borsası bizim elimizde değil ( eğer vergilendirmesine zam gelmişse kızmakta haklıyız ama varil fiyatına gelmişse hükümetle alakası yok )

    daha doğrusu imkb dışında hiç bi borsa bizim değil.


    -----------------------------

    ne alakası var kardeşim.

    yıl sonu cari açığı kapatmak için yapıldı zam.

    yani bizim mallığımız.


    He is finding himself.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    yetmez ama evet. yetmez daha fazla zam


    le le le sakine
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    şerefsizlikten başka birşey değil, millete 3 kuruş para verip 6 kuruş geri alan bir ülkede yaşıyoruz, orda burda haberlerde 10 yıla ekonomisi en güclü ülke olacak fln bsg. diyip geçiyorum.


    Nerde o eski TBT...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    CiRKiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    ak parti taraftarı bi insan değilim ama bu artışın sebebi wikileaks belgeleri ve amerikanın siyasi tutarsızlıkları ile alakalı...

    petrol borsası bizim elimizde değil ( eğer vergilendirmesine zam gelmişse kızmakta haklıyız ama varil fiyatına gelmişse hükümetle alakası yok )

    daha doğrusu imkb dışında hiç bi borsa bizim değil.


    -----------------------------

    arkadaşım lüxemburg'un da elinde degil petrol borsası ama adamların 1,12€'ya aldığı benzini sen 2,05€'a alıyorsun.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    CiRKiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    ak parti taraftarı bi insan değilim ama bu artışın sebebi wikileaks belgeleri ve amerikanın siyasi tutarsızlıkları ile alakalı...

    petrol borsası bizim elimizde değil ( eğer vergilendirmesine zam gelmişse kızmakta haklıyız ama varil fiyatına gelmişse hükümetle alakası yok )

    daha doğrusu imkb dışında hiç bi borsa bizim değil.


    -----------------------------

    tmm onların da etkisi varda hani dünyanın en önemli boru hatları geçiyodu türkiyeden neden en pahalı yer türkiye hani alakasız bi ada ülkesi olsa neyse diyecem.


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
Toplam Hit: 1739 Toplam Mesaj: 12