folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Beta Balığının Beslenmesi (Yardım)



Beta Balığının Beslenmesi (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    DaSpOnGe bunu yazdı

    bizde japon balığı var ama hayvana çılgın deneyler yapıyoruz önce yemle başladık 2-3 atardık günde çok bağlandık oğlumuz gibi 4-5 oldu 6-7 derken 9-10 derken 12-13 hayvan bu yemeğe uydu sıkıntı yapmadı ama sonlara doğru sıçamadı bokuyla kuyruk yapmış gibi dolaşıyodu tekrardan 4-5e düşürdük bu seferde hayvan aranıyo gibi sürekli bi hareket üst kapağı açınca tepelerde oyunlar yapmalar bilmiyorum kıyamıyorum 1-2 tane ara öğün atıyorum bazen :W 

    kanka sigarada ver bitane lucky strike naneli oh mis amk keyif yaptırıyo

    ArduouS tarafından 18/Nis/14 08:14 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    hocam ben 2 sene boyunca baktım 2 sene yasadı ama duzgun bakarsan ben soyle baktım her gun oglenleyın bırtane atıyorsun haftada bır kere bır gun bekletılmıs suyla temızlıyorsun bu kadar  :)


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Şu hayvanları fanusta beslemeyin yazıktır hayvana. Büyük bir fanus bulup suyla doldurarak kafanızı içine sokun bakalım dışarısı nasıl görünüyor. İşkence ediyorsunuz balıklara. Beta tek bile yaşıyor olsa dikdörtgen şeklinde daha büyük bir akvaryum olmalı ve suyun temizlenmesi için filtre gerekli. Fanusta balık beslemek evin içinde inek - at beslemek gibi birşey. Umarım bir gün birileri birşey yapar da fanuslar yasaklanır.

     

    http://www.akvaryum.com/Forum/fanusta_neden_balik_beslenmez!_k268356.asp

     

    Yem konusunda da fazla yem verme açlıktan ölmez hayvan zaten ufacık yerde yiyip yiyip bokun içinde yüzmesin. Açlıktan ölen balık pek yoktur ama fazla yemlemeden ölen balık çok var.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Hocam fanusta beslemeni önermem. 15tl civarlarında fiyatlarda bulabileceğin 10x10 - 15x15 akvaryumlar var.  Al bir tane o şekilde besle. Balığın tek olması ve türünden kaynaklı fazla oksijene ihtiyacı yok kendisi su üstüne çıkarak alabilir yeterli oksijeni, boşuna filtre motor filan masraf yapma. Yem olarak ise çay kaşığı çok fazla olur bu hayvan için. Filtre olmadığı için suyun da aq fazla attığın yemler.  O resimdeki yemlerden tane hesabı 10-15tane gelecek şekilde at. Baktın yiyemiyor fazla geliyor daha da azaltırsın. Ara sıra da sebze verebilirsin kabız olmasın diye ama yer mi artık onun keyfine kalmış.

    Ayrıca eczaneden bemiks al 2-3 tl birşey olması lazım. Ayda bir kere at akvaryuma. Kabız filan olursa, çay bardağının yarısını suyla doldur içne sarımsak at sarımağı ez. Suyu karışsın bardağa onu dök akvaryuma. 

    Uzun yaşamasını istiyorsan bu şekilde bakacaksın. Zaten ilk 1 ayı atlatırsa anla ki senin düzenine alıştı yani baya bir gider o balık.

     

    Edit: Dibine azıcık kum koyup, mümkünse 1-2 tane su bitkisi de koyaiblirsin. Hem akvaryuma hava katar hem de sudaki toksinleri düzenlemede yardımcı olur. Balık bitkileri de tırtıklayarak sebze ihtiyacını karşılayabilir hem de kendini daha rahat hisseder. Da işte bir tane balık için değer mi:D  

    RaAmLis tarafından 18/Nis/14 10:42 tarihinde düzenlenmiştir

    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csfrt
    csfrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2013
    Erkek

    anladım hocalar verdiğiniz bilgiler için teşekkür ediyorum. fanusta hediye etti bir arkadaş benim de pek bilgim yoktu en kısa zamanda akvaryuma taşımayı düşünüyorum. dediklerinize uyarak uzun süre yaşamasını sağlarım umarım. 


    ruh eşi çok sıradan, bana suç ortağı lazım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Bana da fanusta 1 japon hediye geldi. Masamda gözümün önünde hoşuma gidiyordu ama kıyamadım balığa gittim 160 lt akvaryum, dış filtre, ısıtıcı aldım. Ondan sonra sağdan soldan 8-10 tane balık geldi. 1 yıldır bakıyorum daha 1 tanesi öldü o da dropsi olmuştu balon balığı gibi şişti 1 hafta tedavi ettim kurtaramadım.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    bu garibana eş bulmakta mesele sürekli köpük köpük suyun üzeri.


    tahribat.com a can feda
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı
    DaSpOnGe bunu yazdı

    bizde japon balığı var ama hayvana çılgın deneyler yapıyoruz önce yemle başladık 2-3 atardık günde çok bağlandık oğlumuz gibi 4-5 oldu 6-7 derken 9-10 derken 12-13 hayvan bu yemeğe uydu sıkıntı yapmadı ama sonlara doğru sıçamadı bokuyla kuyruk yapmış gibi dolaşıyodu tekrardan 4-5e düşürdük bu seferde hayvan aranıyo gibi sürekli bi hareket üst kapağı açınca tepelerde oyunlar yapmalar bilmiyorum kıyamıyorum 1-2 tane ara öğün atıyorum bazen :W 

    kanka sigarada ver bitane lucky strike naneli oh mis amk keyif yaptırıyo

    geçen gün jelibon attık suyun içine tatlı yesin birazda diye :W 


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    DaSpOnGe bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı
    DaSpOnGe bunu yazdı

    bizde japon balığı var ama hayvana çılgın deneyler yapıyoruz önce yemle başladık 2-3 atardık günde çok bağlandık oğlumuz gibi 4-5 oldu 6-7 derken 9-10 derken 12-13 hayvan bu yemeğe uydu sıkıntı yapmadı ama sonlara doğru sıçamadı bokuyla kuyruk yapmış gibi dolaşıyodu tekrardan 4-5e düşürdük bu seferde hayvan aranıyo gibi sürekli bi hareket üst kapağı açınca tepelerde oyunlar yapmalar bilmiyorum kıyamıyorum 1-2 tane ara öğün atıyorum bazen :W 

    kanka sigarada ver bitane lucky strike naneli oh mis amk keyif yaptırıyo

    geçen gün jelibon attık suyun içine tatlı yesin birazda diye :W 

    kör ediceksiniz lan balığı -.-

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    japon balığı at yanına. :)

     

     

     

    ertesi günü nereye uçtu lan bu japon diye düşünür durursun.


    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
Toplam Hit: 3273 Toplam Mesaj: 28