Beyler Acil Güzel Online Oyun
-
Arkadaşlar dediğim gibi saran Knight Metin 2 Dota 2 lol point blank ve silkroad oynadım ve bıraktım var mı şöyle saran güzel bir oyun
-
legend online S160 da su anda 59 level car var fena sardı 500 lira bayıldım bi kurcala istersen
http://www.youtube.com/watch?v=BuJHs5b_Z_s
LJMLJT tarafından 05/Ağu/13 01:44 tarihinde düzenlenmiştir -
LJMLJT bunu yazdı
legend online S160 da su anda 59 level car var fena sardı 500 lira bayıldım bi kurcala istersen
Hile çok dostum
-
cabal ya da wow dene.
-
ilk acıldığında öyleymiş bende gec kaldım diye üzüldüm o konuda su anda birak hileyi 1 tane bug bulabilmek imkansız gibi birşey ... trgala cok uğrastı zamanında ama onların da hileleri kapatildi birer birer he su kötülüğü var adamlar gecen cekiliş yapti 1. yilin şerefine İpad iphone5 mac air pro laptop felan dağittilar ama tabi kendi adamlarına . bug yok ama fena sarıyor.
-
zputnik bunu yazdı
cabal ya da wow dene.
Dostum şimdi cabal arastırıyordum wow paralı değil mi ?
Legend amacı neydi ?
uzengil tarafından 05/Ağu/13 01:50 tarihinde düzenlenmiştir -
lol niye bıraktın ki :D
-
flash varmı takılmalık
-
interfector bunu yazdı
lol niye bıraktın ki :D
Dostum yanlıs anlama da çoluk çoçuk oluyor çok küfür kıyamet o yüzden Dota 2 geçtim o sardı da arkadaş anlamıyor Dota 2 den :)
-
aga anlatılmaz yaşanır ben bile mmprog oyunların silah harici oynamamıstım sevmemde ama bu legend cok fena sardı birakmıyorum point blank felan sıktı artık bunda paso görev geliyor tabi para vermeden biraz gec kasarsın ama vip felan olduğunda oyun biraz daha kolaylasıyor. kinght in gelişmişi biraz ama acik otak da oynamıyorsun herkezin kendi kalesi felan var kalelere saldırabiliyorsun sonra birliğe giriyorsun birlik sawası var actığın tek serverda kalıyorsun baska yere giremiyorsun felan filan oynamak istersen gel bizim server a ben yardımcı olurum sana
-
LJMLJT bunu yazdı
aga anlatılmaz yaşanır ben bile mmprog oyunların silah harici oynamamıstım sevmemde ama bu legend cok fena sardı birakmıyorum point blank felan sıktı artık bunda paso görev geliyor tabi para vermeden biraz gec kasarsın ama vip felan olduğunda oyun biraz daha kolaylasıyor. kinght in gelişmişi biraz ama acik otak da oynamıyorsun herkezin kendi kalesi felan var kalelere saldırabiliyorsun sonra birliğe giriyorsun birlik sawası var actığın tek serverda kalıyorsun baska yere giremiyorsun felan filan oynamak istersen gel bizim server a ben yardımcı olurum sana
2 kişiyiz kardeşim teşekkür ederim bakalım biraz araştırayım pm atarım sana
