folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Beyler Acil Güzel Online Oyun



Beyler Acil Güzel Online Oyun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzengil
    uzengil's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2011
    Erkek

    Arkadaşlar dediğim gibi saran Knight Metin 2 Dota 2 lol point blank ve silkroad oynadım ve bıraktım var mı şöyle saran güzel bir oyun


    İmza nasıl atılıyor ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    legend online S160 da su anda 59 level car var fena sardı 500 lira bayıldım bi kurcala istersen 

     

     

     http://www.youtube.com/watch?v=BuJHs5b_Z_s

    LJMLJT tarafından 05/Ağu/13 01:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Angaralıyız Laa....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzengil
    uzengil's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2011
    Erkek
    LJMLJT bunu yazdı

    legend online S160 da su anda 59 level car var fena sardı 500 lira bayıldım bi kurcala istersen 

     

     

     http://www.youtube.com/watch?v=BuJHs5b_Z_s

    Hile çok dostum


    İmza nasıl atılıyor ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    cabal ya da wow dene.


    İpimle kuşağım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    ilk acıldığında öyleymiş bende gec kaldım diye üzüldüm o konuda su anda  birak hileyi 1 tane bug bulabilmek imkansız gibi birşey ... trgala cok uğrastı zamanında ama onların da hileleri kapatildi birer birer he su kötülüğü var adamlar gecen cekiliş yapti 1. yilin şerefine İpad iphone5 mac air pro laptop felan dağittilar ama tabi kendi adamlarına . bug yok ama fena sarıyor. 


    Angaralıyız Laa....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzengil
    uzengil's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2011
    Erkek
    zputnik bunu yazdı

    cabal ya da wow dene.

    Dostum şimdi cabal arastırıyordum wow paralı değil mi ?

     

    Legend amacı neydi ?

    uzengil tarafından 05/Ağu/13 01:50 tarihinde düzenlenmiştir

    İmza nasıl atılıyor ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    lol niye bıraktın ki :D


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    flash varmı takılmalık


    matematik24.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzengil
    uzengil's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2011
    Erkek
    interfector bunu yazdı

    lol niye bıraktın ki :D

    Dostum yanlıs anlama da çoluk çoçuk oluyor çok küfür kıyamet o yüzden Dota 2 geçtim o sardı da arkadaş anlamıyor Dota 2 den :)


    İmza nasıl atılıyor ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    aga anlatılmaz yaşanır ben bile mmprog oyunların silah harici oynamamıstım sevmemde ama bu legend cok fena sardı birakmıyorum point blank felan sıktı artık bunda paso görev geliyor tabi para vermeden biraz gec kasarsın ama vip felan olduğunda oyun biraz daha kolaylasıyor. kinght in gelişmişi biraz ama acik otak da oynamıyorsun herkezin kendi kalesi felan var kalelere saldırabiliyorsun sonra birliğe giriyorsun birlik sawası var actığın tek serverda kalıyorsun baska yere giremiyorsun  felan filan oynamak istersen gel bizim server a ben yardımcı olurum sana 


    Angaralıyız Laa....
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uzengil
    uzengil's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2011
    Erkek
    LJMLJT bunu yazdı

    aga anlatılmaz yaşanır ben bile mmprog oyunların silah harici oynamamıstım sevmemde ama bu legend cok fena sardı birakmıyorum point blank felan sıktı artık bunda paso görev geliyor tabi para vermeden biraz gec kasarsın ama vip felan olduğunda oyun biraz daha kolaylasıyor. kinght in gelişmişi biraz ama acik otak da oynamıyorsun herkezin kendi kalesi felan var kalelere saldırabiliyorsun sonra birliğe giriyorsun birlik sawası var actığın tek serverda kalıyorsun baska yere giremiyorsun  felan filan oynamak istersen gel bizim server a ben yardımcı olurum sana 

    2 kişiyiz kardeşim teşekkür ederim bakalım biraz araştırayım pm atarım sana


    İmza nasıl atılıyor ?
Toplam Hit: 2504 Toplam Mesaj: 25