folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Beyler Bi Bakar Mısınız... Xp Kurulum Problemi



Beyler Bi Bakar Mısınız... Xp Kurulum Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    verruckt
    verruckt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    ya laptopta vista kurulu ama ben xp ye gecırmek ıcın format atmayı denedim fakat ilk baştaki kur dosyalarını yuklerken cıkan mavı ekrandan sonra windows xp hıcbır sabit disk bulamadı dedı we kurdan cıktı :S:S:S

    bunu nası aşıcam yaa:S

    bi yardımcı olabılır mısınız???

     

    GLaDio: konu ba$liklarinizin aciklayici olmasina ve uygun bolumde olmasina ozen gosteriniz 


    Zencinin malı züğürtün çenesini yorar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kapo
    Kapo's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Kasım/2005
    Erkek

    Bios'a girip oradan HDD'yi değiştir. ATA,SATA vs gibisinden abuk sabuk bişey yüzünden kaynaklanıyor. Eğer orada yapamazsan bir live cd yada usb stick ile kurmayı dene ;) Daha önce aynı olay benim başıma gelmişti, HDD'yi söküp başka bir bilgisayara slave takarak çözmüştüm sorunu... Ama laptopta bu yöntem çok kullanışsız olur.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hdd lisansız sa vista görmez (puhahah mantığa bakın )

    İlk önce bios a bak bakalım varmı hdd


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    verruckt
    verruckt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    ya hocam bi s.kim anlamadım desem :S


    Zencinin malı züğürtün çenesini yorar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    verruckt
    verruckt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    boot menu de goruo hdd yı

    la daha 2 gunluk pc :S


    Zencinin malı züğürtün çenesini yorar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forumsearch.asp

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=68659

    benzeri konulardan bayagı var :) burda cözümü var zaten.


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    En mantıklı çözüm

    Vista DVD sini tak.

    Ordan bas formatı.

    Sonra tak XP yi çöz derdini : )

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    verruckt
    verruckt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    walla fikretın werdıgı lınkte bısıler war ama anlayabılırsem denıcem bısıler. olmazsa yıne sıze donucem. hersey ıcın saolun beyler


    Zencinin malı züğürtün çenesini yorar
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek

    Sorununu çözümü çok basit sata driverini notebook un sitesinden çek bunu xp ye nlite programı ile adapte etmen gerekiyor bu yöntemle %100 olçaktır.Netten biraz araştırırsan bunla ilgili yazılar açıklamalar ve videolar bulabilirsin.Burda sana çok sayıda linkde verirdim ama sitede reklam yassak :)


    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    venom88 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sorununu çözümü çok basit sata driverini notebook un sitesinden çek bunu xp ye nlite programı ile adapte etmen gerekiyor bu yöntemle %100 olçaktır.Netten biraz araştırırsan bunla ilgili yazılar açıklamalar ve videolar bulabilirsin.Burda sana çok sayıda linkde verirdim ama sitede reklam yassak :)


    -----------------------------

    postları okusakta sonra yazsak ?


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    1:sağlam sp3lü bir xp bul kur sata  bir çok satayı  tanıyo

    2:artı arkadaşlar belirmiş biosdan satayı kapatıp kurdukdan sonra tekrar aç


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
Toplam Hit: 2929 Toplam Mesaj: 22