Beyler Bu Nası Bi Hatadır Ya :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Ya silkroad oynuyom,yani oynamaya çalışıyodum hata verdi

    R6002

    C++ runtime library hatasıymış.Googleda aradım ama çözemedim bi türlü.Tam bilen biri bi açıklama yapabilirmi?Hayır o yüzden winamp falanda çalışmıyoda acaba bi virüs neyin bişeymi bulaştı diye soruyom. 


    :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Yokmu hiç bilen ya :( çıldırıcam bu sorun yüzünden.PCde hatalar fln oluşuyo kıl oluyorum,biri yardım etsin noolur :(

    :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Oyunu kaldırıp tekrar yükledim düzeldi ama winampa virüs bulaşmış.Onuda mcafee ile temizledim oldu.Çok teşekkürler valla :D (hakaten teşekkürler,siz yardım etseydiniz ben öğrenemicektim sorunu :D bi nevi balık verme deilde tutmayı öğretme hesabı :D)


    :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Tabi zaten onu bekledik biz...

    Yoksa başlığı gormediğimizden değil... 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    auhauha :D zora gelince nasıl çalışır o beyin varya.... :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Abi sende çıldırma safasında olsan sendede olur :D

    1)Dün doktor bi aparat verdi; böle bi kızmı dişlere giriyo bi kısmı dışardan enseye kemer gibi bişeyle gerdiriliyo,atların ağzındaki şeyler gibi ama daha naziği :D nası gerdiriyo biliyomusun,acaip asabiyet yapıyo.

    2)Oyunlar fln açılmayınca bi gerilme yaşıyosun,bi an aklına format atma süresi geliyo dahada geriliyon :D

    3)Yarın karne alacaz ve zayıf var :D

    Yani böyle olunca ister istemez çalışmaya başlıyo :D 


    :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    Senin oyun senden habersiz sex yapmış olmalı.Gusül aldırıp 2 rekat namaz kıldır düzelecektir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Ya oyun yine hata veriyo :S firüsmü vardır nedir,temizliğimi yaptım iyice ama oyun hala hatalı.Kaldır kur yapmak olmuyo,çünkü güncelleme falan indiriyo kotaya giriyo oda(50-60mb var heralde,baya uzun sürüyo) bunun başka bi yolu yokmudur?

    :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    ---RudeboY--- bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ya oyun yine hata veriyo :S firüsmü vardır nedir,temizliğimi yaptım iyice ama oyun hala hatalı.Kaldır kur yapmak olmuyo,çünkü güncelleme falan indiriyo kotaya giriyo oda(50-60mb var heralde,baya uzun sürüyo) bunun başka bi yolu yokmudur?
    -----------------------------

    vardır ben biliyorum  ama soylemem kendin bulursun sen onu hadi bakalım kolay gelsin :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Arlong bunu yazdı:
    -----------------------------

    vardır ben biliyorum ama soylemem kendin bulursun sen onu hadi bakalım kolay gelsin :D


    -----------------------------

    Nan bulsam yazmam zaten,bu sefer iş ciddi :D bi bisikirem versem düzeltmeyi anlatırmısın :D 


    :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiLGeN
    BiLGeN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek
    Joymax grafik kartlarınızı en son sürücülerine güncelleyin demiş:

    Silkroad Online


    C++ (RUNTIME) HATASININ ÇÖZÜMÜ

    Eğer sıklıkla "runtime error" hatası alıyorsanız size öncelikle ekran kartlarınızın sürücülerini güncellemenizi öneriyoruz. sitemizdeki sürücüler en yeni sürücüler değildir. Yeni sürücüler için lütfen ekran kartı üreticinizin sayfasını ziyaret edin.

    Bazıları da C++ bileşenlerini tekrar microsoft'tan kurarak problemin çözüldüğünü söylüyor:

    Oyunu kaldırıp tekrar kurmak çok zahmetli olabilir. Önce bu C++ bileşenlerini kurup (makinayı restart ettikten sonra) olup olmadığına bakın, hala hata varsa, Görüntü kartınız ne marka ise onun sitesinden en son driver ları çekip kurun, makinayı restart edin ve olup olmadığına bakın.

    Kısaca;
    Yukarıdaki linklerden faydalanarak
    1. windows unuzu update edin. "Başlat/windows update"
    2. Ekran kartı sürücünüzü güncelleyin.
    3. C++ bileşenlerini tekrar yükleyin.
    4. Microsoft .NET Framework Sürüm 2.0 ı kurun.

    Hoşgörü
Toplam Hit: 3645 Toplam Mesaj: 12