Beyni Bilgisayar Gibi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    bi ara ülkemizdede bunun eğitim setleri satışa sunulmustu hatırlarsanız...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    film oyun program felan yükleniyormu buna
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    BuZuL bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi burda dert arkadaşımızın anlatmak istediği şey şudur...

    -----------------------------

    dert deil benim anlatmak istediğim şey o :D :P 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tro_can
    tro_can's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    valla zeka süper de bu adam normal hayatı nasıl yaşıyo merak ettim vallah sürekli bişeyin köklerine iner durur :D


    Bir ağaçtan bir milyon kibrit çıkar bir kibrit bir milyon ağacı yakar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Ben hala fake oldugunu dusunuyorum...

    2. sayfa da da acıklamaya calıstıgım gıbı : )) 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Tipe baktığım anda anladım zaten ben bunun inek bişey olduğunu

    Matematik%20dehası%20kendi%20rekorunu%20kırdı 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PirtakoZ
    PirtakoZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2007
    Erkek
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben hala fake oldugunu dusunuyorum...

    2. sayfa da da acıklamaya calıstıgım gıbı : )) 


    -----------------------------
    Hocam haklısın ya...

    Ya o sayı yanlış ya da dediğin gibi fake haber...

    = ile bitmesi için ya içinde 10un katı olan bi sayı olması lazım ki bu da 13 tane 0 falan yapar ya da 5*2 olması lazım ki bu da tam bi saçmalık :D

     


    Yoksulluk korkusu ile ömrü servet peşinde harcayanda gördüm fakirliğin özünü...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    vay mq birşey diyemiyiceğim ya.KArdşeim 1. haber yalan olamaz böyle bir durum vardır.2. side madem kolay alın abi :) tutan ne?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    vay mq birşey diyemiyiceğim ya.KArdşeim 1. haber yalan olamaz böyle bir durum vardır.2. side madem kolay alın abi :) tutan ne?
    -----------------------------

    Abicim, sayı doğru ise, alabileceğimi açıkladım : )))

    Hesaplıyorsun abi bunda ne var ?

    mesela 12 nin 13. kuvvetinin son hanesi:

    2 4 8 6 2 den dolayı

    2 ile bitecek, ve 15 haneli olacak. ( 16 da olabilir önemi yok )

    22 ise aynı şekilde 2 ile bitecek, ama çok daha fazla haneli olacak...

    Olayı bu işte. 

    Son rakamdan bakarsın ? 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    way anasını yaa aalar neler doğruyoo :D

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
Toplam Hit: 7360 Toplam Mesaj: 41