

Beynini Güçlendirin(Overclock)! [250$ Lık Cihaz Sayesinde]
-
memlekette salak çok alan olur elbet bunuda
-
NigraSilva bunu yazdıyolbulucu bunu yazdınurulmac11 bunu yazdı
böyle bişi alıcam ve fps oynarken mi kullanıcam ? ygs ye girerdim la ben bunla
iki bin liralik telefonla tempil ran oynayan nesil aliyo bunu amk, sen otur oturdugun yerde
Ahahaha güzel tespit.
harbiden :D kullanırım ben bunu
-
ne kadar pahalı olursa insanlar o kadar işe yaradığına inanır
-
Beyni olmayan alsın :)
-
zumsuk bunu yazdı
Hocam şuna göz atın, denemedim ama 9 voltluk pille beyin şarj edilebiliyor diye okumuştum ;
http://spidervis.wordpress.com/2012/07/04/daha-akilli-olmak-icin-beyninizi-pille-sarj-etmek/
tamam amk hemen yapıcam bunu birazdan gözlemlerimide aktarıcam :D
edit: hafiften kafam kırçıllandı şimdilik ileriye dönük ne olur bilemiycem yarım saattir morpheus gibi kafada elektrotlarla oturuyorum
edit2: beyler gecenin ilerleyen saatlerine doğru bunun usblisini yapıcam nasıl olur sizce?
Jilet_Boris tarafından 19/Ağu/13 20:36 tarihinde düzenlenmiştir -
watervay bunu yazdı
Beyni olmayan alsın :)
:))))))))
-
Jilet_Boris bunu yazdızumsuk bunu yazdı
Hocam şuna göz atın, denemedim ama 9 voltluk pille beyin şarj edilebiliyor diye okumuştum ;
http://spidervis.wordpress.com/2012/07/04/daha-akilli-olmak-icin-beyninizi-pille-sarj-etmek/
tamam amk hemen yapıcam bunu birazdan gözlemlerimide aktarıcam :D
edit: hafiften kafam kırçıllandı şimdilik ileriye dönük ne olur bilemiycem yarım saattir morpheus gibi kafada elektrotlarla oturuyorum
edit2: beyler gecenin ilerleyen saatlerine doğru bunun usblisini yapıcam nasıl olur sizce?
bir fps oyununa gir oynadığın half life falan bir dene bakalım var mı bir sonuç :G
-
beyler frontal pek sarmıyo ama temporali tavsiye ederim, daha güzel hissediyosun :D
-
Jilet_Boris bunu yazdızumsuk bunu yazdı
Hocam şuna göz atın, denemedim ama 9 voltluk pille beyin şarj edilebiliyor diye okumuştum ;
http://spidervis.wordpress.com/2012/07/04/daha-akilli-olmak-icin-beyninizi-pille-sarj-etmek/
tamam amk hemen yapıcam bunu birazdan gözlemlerimide aktarıcam :D
edit: hafiften kafam kırçıllandı şimdilik ileriye dönük ne olur bilemiycem yarım saattir morpheus gibi kafada elektrotlarla oturuyorum
edit2: beyler gecenin ilerleyen saatlerine doğru bunun usblisini yapıcam nasıl olur sizce?
yarın gazetelerde zumsuk ü görürüz beynini geliştirmek için verdiği elektrik ile beynini pişirdi diye :D ama usb güzel fikir ampere dikkat hocam sonra yakma mazallah beyini :/
-
beyler usb versiyonu geliyor pilin :D