folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Beynini Güçlendirin(Overclock)! [250$ Lık Cihaz Sayesinde]



Beynini Güçlendirin(Overclock)! [250$ Lık Cihaz Sayesinde]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    memlekette salak çok alan olur elbet bunuda


    "bea"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    NigraSilva bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı
    nurulmac11 bunu yazdı

    böyle bişi alıcam ve fps oynarken mi kullanıcam ? ygs ye girerdim la ben bunla

    iki bin liralik telefonla tempil ran oynayan nesil aliyo bunu amk, sen otur oturdugun yerde

    Ahahaha güzel tespit.

    harbiden :D kullanırım ben bunu

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    ne kadar pahalı olursa insanlar o kadar işe yaradığına inanır


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Beyni olmayan alsın :)


    Syntax error..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı

    Hocam şuna göz atın, denemedim ama 9 voltluk pille beyin şarj edilebiliyor diye okumuştum ;

    http://spidervis.wordpress.com/2012/07/04/daha-akilli-olmak-icin-beyninizi-pille-sarj-etmek/

     

    tamam amk hemen yapıcam bunu birazdan gözlemlerimide aktarıcam :D

    edit: hafiften kafam kırçıllandı şimdilik ileriye dönük ne olur bilemiycem yarım saattir morpheus gibi kafada elektrotlarla oturuyorum

    edit2: beyler gecenin ilerleyen saatlerine doğru bunun usblisini yapıcam nasıl olur sizce?

    Jilet_Boris tarafından 19/Ağu/13 20:36 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi
    watervay bunu yazdı

    Beyni olmayan alsın :)

    :))))))))


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    Jilet_Boris bunu yazdı
    zumsuk bunu yazdı

    Hocam şuna göz atın, denemedim ama 9 voltluk pille beyin şarj edilebiliyor diye okumuştum ;

    http://spidervis.wordpress.com/2012/07/04/daha-akilli-olmak-icin-beyninizi-pille-sarj-etmek/

     

    tamam amk hemen yapıcam bunu birazdan gözlemlerimide aktarıcam :D

    edit: hafiften kafam kırçıllandı şimdilik ileriye dönük ne olur bilemiycem yarım saattir morpheus gibi kafada elektrotlarla oturuyorum

    edit2: beyler gecenin ilerleyen saatlerine doğru bunun usblisini yapıcam nasıl olur sizce?

    bir fps oyununa gir oynadığın half life falan bir dene bakalım var mı bir sonuç :G 


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    beyler frontal pek sarmıyo ama temporali tavsiye ederim, daha güzel hissediyosun :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ccaglayan
    Ccaglayan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek
    Jilet_Boris bunu yazdı
    zumsuk bunu yazdı

    Hocam şuna göz atın, denemedim ama 9 voltluk pille beyin şarj edilebiliyor diye okumuştum ;

    http://spidervis.wordpress.com/2012/07/04/daha-akilli-olmak-icin-beyninizi-pille-sarj-etmek/

     

    tamam amk hemen yapıcam bunu birazdan gözlemlerimide aktarıcam :D

    edit: hafiften kafam kırçıllandı şimdilik ileriye dönük ne olur bilemiycem yarım saattir morpheus gibi kafada elektrotlarla oturuyorum

    edit2: beyler gecenin ilerleyen saatlerine doğru bunun usblisini yapıcam nasıl olur sizce?

    yarın gazetelerde zumsuk ü görürüz beynini geliştirmek için verdiği elektrik ile beynini pişirdi diye :D ama usb güzel fikir ampere dikkat hocam sonra yakma mazallah beyini :/

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    beyler usb versiyonu geliyor pilin :D

Toplam Hit: 5646 Toplam Mesaj: 38