folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Beyoğlu Gazoz (Tavsiye Ederim)



Beyoğlu Gazoz (Tavsiye Ederim)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek
    csr288 bunu yazdı
    Yigit bunu yazdı

    bunu da deneyin ben bayılıyorum buna.

    içimi çok ağır ama güzeldir bende hindistan cevizliye bayılıyorum 

    Bildiğin abdest suyu bu bırak allasen .)

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    hiç biri freşanın yanından bile geçemiyor aq

    dünya markası olacakken türkiyeden bile tanınmaması cidden vahim bi durum

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek

    Tavsiye üzerine içeyim dedim. Tadı gazoz yane, niğde gazozuda içtim bi fark yok ya da ben anlamadım. Sırf şişesinden dolayı bile alınabilir.


    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    hacked75 bunu yazdı

    Tavsiye üzerine içeyim dedim. Tadı gazoz yane, niğde gazozuda içtim bi fark yok ya da ben anlamadım. Sırf şişesinden dolayı bile alınabilir.

    nigde gazozunda bi olay yok sogusculer de olur.

    birde  80 90 sonu kesimi ufak yere gitmis kahveye gidip kucukken gazoz icmis olan nesilin cocukluga olan ozlemini ve hatiralarini canladirmasi sebebiyle guzel geliyor insana.tamamen cagrisim nerde eski bayram/ramazan geyigi gibi

    izmir de bir kac yer var boyle.tum gazozlarin oldugu 

    istanbulda beyoglunda  fransiz lisesinin orada avam var orada da her cesit gazoz var.


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Afiyet olsun beyler.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Gagoz markalı ürünün tadı güzel gelmedi bana, ama gazoz olarak sprite ta lezzetli geliyor bana özellikle kutusu iyi soğutuluş ve yeni üretim tarihli olunca oda güzel,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bu cin tonik dedikleri olaydaki TONİK  bu gazoz mu oluyor ? 

     


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    aynen bende katılıyorum niğde gazozuda beyoğlu gazozuda bok gibi :D bilmiyorum benim damaktamı problem var ama sosyal mecralarda forumlarda efso diye övüle övüle bitirilemeyen bu sikindirik gazozları bir gazla  alan çoğu insan çöpe atıyor ama buna rağmen güzel gazoz ya ben beğendim efsane süper tad mmm diyor.

     

    DestinatioN bunu yazdı

    bu niğde gazozunun nesini beğeniyorsunuz

    bence leşşşş......

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TOMBLACK
    TOMBLACK's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2014
    Erkek

    birşey çok fazla kişi öneriyorsa onu satın almadan önce 2 kere düşünün şimdi burda biri iyi diyor sonra diğer herkes arkasından iyi diyor sonuçta içtiği bir ürün önerilere bakıp alan kişi bune böyle demesi normal bu benim başıma internette  yazılan yorumlar yüzünden çok geldi

Toplam Hit: 5804 Toplam Mesaj: 40
gazoz beyoğlu