folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bi Bilgisayar Toplasak Birlikte



Bi Bilgisayar Toplasak Birlikte

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    ABIT AG8 anakart, Pentium 4 3.6 Ghz işlemci, 1 GB DDR 400ram, 120 GB Seagata Sata sabit disk ve NVIDIA Geforce 7300 SE ekran kartı. Toplam 300$ civarında. Bu sistemli Pc'de Mac OSX hızlı ve sorunsuz çalışıyor. - Pcnet editörü Togan Falay

    -----------------------------------------------

    Yukardaki sistem pcnet editörünün pc'si ;)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harddeath0070
    harddeath0070's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    atı x 1550 256 mb grafik card 95 dolar

    atı radeon x1950 512 mb grafik card 269 dolar  ( dünyanın en hızlılarından )

    atı x1650 grafik card 256 mb 92 dolar

    kingtton 2x 1000 gb 800 mhz ddr2 179dolar

    kingtton 2x 512 mb 800mhz 117 dolar

    daha yzardımda zaman yok :D

     


    Kafan seni dağıtmadan sen onu dağıt...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webmaster61
    Webmaster61's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    abi bütçeni söylede ona göre birşey ayarlıyalım:D

    şuan elimde 2milyarlık makina var:D

    ama 300milyonada makina var:D

    senin elindeki mallar geri kaldı biraz

    cd-rw işe yarar - ram anakarta göre yarar fakat suan cogu anakart en az ddr2 - aradıgın anakartı bulursan 2.el bulursn

    ekran kartıda agp dir. böle özellikli anakartlar var ama yaramaz...

    bana kalırsa sen yeni bir makina topla...:D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    La o Yazdıgın Hdd markalarında Genellikle Bat sectör Meydana geliyor bu güne kadar elime geçen en fazla bat sectör olan

     hdd lerden biri.Samsung falan al.Herifler saglam yapıyor.


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    Webmaster61 bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi bütçeni söylede ona göre birşey ayarlıyalım:D

    şuan elimde 2milyarlık makina var:D

    ama 300milyonada makina var:D

    senin elindeki mallar geri kaldı biraz

    cd-rw işe yarar - ram anakarta göre yarar fakat suan cogu anakart en az ddr2 - aradıgın anakartı bulursan 2.el bulursn

    ekran kartıda agp dir. böle özellikli anakartlar var ama yaramaz...

    bana kalırsa sen yeni bir makina topla...:D


    -----------------------------
    bütçe yok kardeş fiyat çıkardım yaklasık 900ytl tutuyo aynıları gold pc de 950ytl a.q kazık orası nese dediğim gibi belirli bir bütçe yok it gibi çalışıyorum a.q:D ofis boy olarak çalışıyorum a.q herboku yaptırıyolar günlükte 30ytl anlıcagın 3-4aykadar bi sürede toparlarım ben o parayı:D
Toplam Hit: 2022 Toplam Mesaj: 16