Bi Bilgisayar Toplasak Birlikte
-
ABIT AG8 anakart, Pentium 4 3.6 Ghz işlemci, 1 GB DDR 400ram, 120 GB Seagata Sata sabit disk ve NVIDIA Geforce 7300 SE ekran kartı. Toplam 300$ civarında. Bu sistemli Pc'de Mac OSX hızlı ve sorunsuz çalışıyor. - Pcnet editörü Togan Falay
-----------------------------------------------
Yukardaki sistem pcnet editörünün pc'si ;)
-
atı x 1550 256 mb grafik card 95 dolar
atı radeon x1950 512 mb grafik card 269 dolar ( dünyanın en hızlılarından )
atı x1650 grafik card 256 mb 92 dolar
kingtton 2x 1000 gb 800 mhz ddr2 179dolar
kingtton 2x 512 mb 800mhz 117 dolar
daha yzardımda zaman yok :D
-
abi bütçeni söylede ona göre birşey ayarlıyalım:D
şuan elimde 2milyarlık makina var:D
ama 300milyonada makina var:D
senin elindeki mallar geri kaldı biraz
cd-rw işe yarar - ram anakarta göre yarar fakat suan cogu anakart en az ddr2 - aradıgın anakartı bulursan 2.el bulursn
ekran kartıda agp dir. böle özellikli anakartlar var ama yaramaz...
bana kalırsa sen yeni bir makina topla...:D
-
La o Yazdıgın Hdd markalarında Genellikle Bat sectör Meydana geliyor bu güne kadar elime geçen en fazla bat sectör olan
hdd lerden biri.Samsung falan al.Herifler saglam yapıyor.
-
Webmaster61 bunu yazdı:
-----------------------------abi bütçeni söylede ona göre birşey ayarlıyalım:D
şuan elimde 2milyarlık makina var:D
ama 300milyonada makina var:D
senin elindeki mallar geri kaldı biraz
cd-rw işe yarar - ram anakarta göre yarar fakat suan cogu anakart en az ddr2 - aradıgın anakartı bulursan 2.el bulursn
ekran kartıda agp dir. böle özellikli anakartlar var ama yaramaz...
bana kalırsa sen yeni bir makina topla...:D
-----------------------------
bütçe yok kardeş fiyat çıkardım yaklasık 900ytl tutuyo aynıları gold pc de 950ytl a.q kazık orası nese dediğim gibi belirli bir bütçe yok it gibi çalışıyorum a.q:D ofis boy olarak çalışıyorum a.q herboku yaptırıyolar günlükte 30ytl anlıcagın 3-4aykadar bi sürede toparlarım ben o parayı:D
