folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Bi Bilgisayara Format Attınız.. ?



Bi Bilgisayara Format Attınız.. ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    optimize için registryfix ve system mechanic tavisye edebilirim. anti olarak, kullanmadığım bişeyi tavsiye edemicem. ama müşterilere norton 360 kuruyorum 4 sene lisanslı olunca göze batıyo :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek
    Argente Utilities SPlayer SlimComputer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    flashplayer

    winrar

    idm

    avira

    flashxp

    putty

    winscp

    bukadar diğerlerini zaman içinde yüklüyoz zaten :D

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    katılımsız xp cd'si yaptım.içinden bazı gereksiz bileşenler çıkarılmış halde.biraz hızlandırıyor o yüzden. ayrıca yükleme sırasında programlar da yüklerniyor,böylece pek program yüklemiyorum kurulumdan sonra. ama içindekilerin listesini vereyim:
    Office 2003 + uyumluluk pakedi
    winrar
    foxit pdf reader (adobe gibi ağır değil)
    msgplus + WLM 8.5
    bsplayer
    combined community codec pack (sadece codeclerini yüklüyorum. programları yüklemiyorum)
    nero
    usb disk securty
    opera
    kopyalam sepeti
    kısayollara hedefi bul eklentisi
    nod32
    win calender time
    vs...

    dün kuzenim telfon etti. yazın başında format atmıştım laptopa. "okuldaki tüm bilgisayarlar virüslerden çöküyor, benimkine hiç bişey olmadı.hala aynı hızda çalışıyor" dedi

    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    Tenık Servis cd cafelere formattan Sonra Kurdugumuz Pro lar

    flash (mozilla)
    java
    care
    theme-Göz Boyama
    İsteğe Göre Tv Bu
    cnfx
    kyprsky
    deep freeze
    Exporer 8
    Güncellemeler
    Live Messenger
    cafe plus 9,2
    Oyun
    Muzik
    Flim Arşiv
    Görev Yönetici iptali
    çoklu sağ tık Eklentisi
    Göz boyama için Masa üstü,


    Beleş wireless kahramanı.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Bilgisayardan anlamayan adama en iyi antivirüsü kursan bile fayda etmez. Düzenli güncellenen, indirdiği dosyaları tarayabilen ücretiz bir porgram işini görür.

    Windows içindeki programlar zaten temel seviyede işimizi görüyor.

    Windows 7'nin yanına

    Divx Player

    Flash Player

    Adobe Reader

    Firefox

    Windows Live

    Winrar

    Office ve Java kurduktan sonra müzik indirmesi için YouTube Converter - ClipConverter.cc    tarzı bi siteyi kullanmayı gösteririm. Youtube'da izlediğini hemen kaydeder.

    İşine yaramayacak şeyleri indirmemesini, indirdiği dosyaları antivirüste taratmasınıda öğretince tamamdır. Bayansa reklamlara tıklamamasını, erkekse pornoyu online izlemesini(xhamster, youjiiz falan) ayrıca anlatmak gerekir.

     

    Windows'u çöküşe götüren zaten önlerine gelen programı, oyunu, videoyu indirmeleri.


    arbeit macht frei
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek
    kur deep freeze bi daha basin agrimaz :)

    Syntax error..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kaspersky Pure öneririm. beğenmediğin Eset tabiri caizse senin Avast 5i götünden çıkarır.


    -----------------------------

    konu komşu kaç yıldır formata giderim. bu program bi baktım kurulu olur.  ama bu program pert olmuştur çoktan  neymiş çekirdeğe erişelimyormuş 3virüsler antivirüsü ele geçirmiş aq. :P

     

     

     

     


    matematik24.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Bende teknik serviste çalısıyorum nod32 kurulmasının nedeni virüs programı war desinler die kurmak genelde + lisans kırımı kolay sorun çıkartmayan pc yi kasmayan kaspersky kurcan 2 gün geçmeden key karaliste diyecek olmayacak kasacak pc yi oda olmayacak her şey sorun kur eset keyfine bak :D  


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hazır konusu açılmışken. dün eski bi bilgisayar denk geldi komşu bi bak dedi.

    baktım bilgisayar tosba  öldü ölecek kafama bi kurşun sıkın diyor resmen neyse baktım dolmuş içi abi içindede "eset" bey  var kurulmuş görev çubuğuuna  takılıyor.

    eset  abi noldu falan yeğen isyan var bilgisayarda bende bugün çalışmıorm dedi..(yok canım).. muhabbet öyle devam.. :P

     

     

    neyse beyler bilgisayara formata başlayacaktım.

    dedim bakalım  combofix -hijacktis-trojan remover-radix...ne kadar ince kıl ayıklyıcı program varsa taramaya çalıştım  malwarebytes ilk başta taradı 1000 üstünde bişeler buldu halletti ilk resetten sonra malwarebytes da virüslerin hakımıyetine girdi.

    hijaktis trojan remover çift tık açılmadı bile ..radix açılmadı

     

    combofix gözümün nuru açıldı nasıl savaşıyor ama göreceksin.

     

    garibim bi sürü sildi buldu etti 1saate  yakın sürdü sanırım.. bi baktım sayısı pencere çince falan abuksubuk birbirine girmiş yazılır kendi kendine kurulan programlar.

    ulan dedim combofix inde canına okudular.

    dedim güvenli modda kullanmak en iyisi güvenl mod mefta .... son çare formata kaldı..

    ama format atmayacam daha

     

    sizin başka bi fikriniz varmıydı beyler ?  :)

     


    matematik24.com
Toplam Hit: 4387 Toplam Mesaj: 24