folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bi İkiteker Sevdası.



Bi İkiteker Sevdası.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    -_HaWk_-
    -_HaWk_-'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2009
    Erkek

    Öncelikle uzun bi aradan sonra merhaba Syn.mürid ve müride kardeşlerim.

    Kimilerini için ikitekerden ibarettir sadece bisiklet,kimileri içinse sadece bir çocukluk hatırası ama kimileri için daha fazlasıdır;

    Benim için aşk,tutku,ifade edemediğim bir duyguyu yaşamak gibi.Özgürlüğümün bir sembolü gibi.

    Babamın çocukluğundan kalma Fransız malı sağlam bi bisan yarış bisikletiyle başladı sevdam git gide arttı taaki geçen yaza geçirdiğim muhteşem ötesi inanılmaz kazaya kadar.Bana birşey olmasada yol arkadaşımı pelte çıkardılar.Hayatımın o günün sonrasında renginin neşesinin gideceğini elbet o an anlamıştım tutkum sönmüştü.Hiç bir araba,motor o neşeyi vermyordu bana yada başka bir bisiklet.Ama çok aradım nihayet yeni birine bağlandım :)) Eyyyyy Tbt kardeşleri fikrinizi almak istedi bu manyak kardeşiniz,aranızdaki ikiteker meraklılarını tanımak istedi boy verin hele..:)

    Gerçekten aşk bu bisiklet benim için bulduğum günden itibaren deli gibi iş aradım kendime biran önce kavuşmak için nihayet bu ayın sonunda Allah kısmet ederse kavuşacağız..<3

    O günü iple çekiyorum.

    İnş hayırlısıyla alırım ve sizlerle birgün doyasıya pedallarız.

    CANNONDALE

    Caad 10 5 105 bisikletimizin markası benim içinse "....." hala şanına yakıştıramadığım bir isim ama ne ???

    (Bu konuda yardım istiyorum tabiki sizden önerilerinizi bekliyorum.)

    Haa fiyatımı o kadar fazla değil 3.500 Tl :))

    Eleştirileriniz yorumlarınız önünde saygıyla eğilirim selamlar -_HaWk_-  kardeşinizden sizlere :))

     

     


    En büyük farkım bu dünyadaki hayatım...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    umarım alırsın

    bende o adamlar filmlerde bisikleti evde duvarda niye tutuyor diyordum

    3500 TL denmiş

     


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    samaccc bunu yazdı

    bende o adamlar filmlerde bisikleti evde duvarda niye tutuyor diyordum

     

    +1


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HorbaDor
    HorbaDor's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2010
    Erkek

    valla hocam ben de yoldan çıktım dağa giriyorum yeni arayışlardayım :)

    sen de bi bak istersen :)

    http://www.tahribat.com/Forum-Su-Sporu-Yapabilecegim-Bir-Bisiklet-Ariyorum-167353/

    şöyle bişey çok iyi olurdu mesela

    a

     

    HorbaDor tarafından 10/Kas/12 12:08 tarihinde düzenlenmiştir

    Ha Ha!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    fiyatı böyleyse beyigiri düşük olmalı az yakıyordur :S


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahramann
    Kahramann's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    Böyle bisiklet aşkı varken sende 3.500 tl lik bisikletin hakkını vereceğine inanıyorum.

    yazdıklarından yola çıkarak Bi heves alıpta köşede atalanmaz sende.

    Şimdiden güle güle kullan

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    benim motor 3600 tl lan :/

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    tek parmakla kaldırılmıyorsa at çöpe..  tek parmak

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    yol-yarış bisikleti tutkunluğun varsa bişiy diyemicem ama ben misal hoşlanmıyorum bu modellerden.

    özellikle Türkiye de dağ bisikleti daha avantajlı bence .. Sonuçta kaymak gibi akıp gidecek yollarımız malesef yok Alp'lere tırmanır gibi Bolu'da Kizik Yaylasına gidemezsin. Ayrıca dağ tırmanışı sırasında yada doğal güzellikleriyle dolu yerlere düzenleyeceğin turlarda illaki araziye girmek istiyor insan :) Ben olsam o paraya çok sağlam bir mtb bakardım, bütçe çok güzel..

    Not: Bir çok modeli bu vakitlerde bulamama ihtimalin var. Malum sezon kapandı sayılır, yeni modeller gelecek..


    https://twitter.com/pisikleeet
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek
    HorbaDor bunu yazdı

    valla hocam ben de yoldan çıktım dağa giriyorum yeni arayışlardayım :)

    sen de bi bak istersen :)

    http://www.tahribat.com/Forum-Su-Sporu-Yapabilecegim-Bir-Bisiklet-Ariyorum-167353/

    şöyle bişey çok iyi olurdu mesela

    a

     

    Hocam boyle bi bisiklet almak icin 3500 tl nin uzerine biraz daha para koymasi lazim, downhillar cok pahali bisikletler.

    -------------

    Turkiye'de yol bisikleti kullanmak zor, her yerde surulemeyecegini dusunuyorum, yollar boktan, yollar bu sekilde olunca da araclarin kullandigi yolu kullanmak zorunda kalacaksin, trafikte de bisiklete karsi saygi olmadigindan dolayi araclarin yolunu kullanmak mantikli degil bence.

    Yani diyecegim su ki, dag bisikleti alman daha mantikli bence.


    Bortubocek sever
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Buda benim iki tekerim :)

     


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
Toplam Hit: 4921 Toplam Mesaj: 21