Bi İlçeye Site Acıcam Ne Gibi Bi Script Kullanıym
-
hocalarm bi ilçedeki tum gencleri toplamayı dusunuyorum gerek portal forum arkadaslık sitesi gibi bişi olucak
-
scocial engine kur
-
ara yuzu bi portalı anımsatması daha iyi olmazmı? sadece arkadaslık sistemi olara diil anlıcagın
-
forum falanda olucak
-
php fusion
-
php fusion nun arkadaslık modulu varmı?
-
arkadaşlık modülünü ne yapıcaksın ki? ilçedekiler myspace tarzı bi sitemiz mi olsun dedi?
-
hani boyle resimlerini ekliyebilecekleri ve diger üyelerle paylasabilecekleri anlamında diyorum
-
valla eklentiler falan var ama.. istediğin gibi bişey olmaz.. sen en iyisi bi arkadaşlık sistemi bul :)
-
şey yapabilirmiyim mesela iki ayrı scripti tek dbde toplayıp mesela forumda üye olan otomatikman arkadaslık sistmindede üye olabilirsin
-
anaconda bunu yazdı:
-----------------------------
şey yapabilirmiyim mesela iki ayrı scripti tek dbde toplayıp mesela forumda üye olan otomatikman arkadaslık sistmindede üye olabilirsin
-----------------------------
sen yapamazsan bile piyasada entegre edecek adam çok
Toplam Hit: 1806 Toplam Mesaj: 15
