Biçimlendirilmemiş Sürücü Kurtarma
-
format atıcaktım sağolsın zeki xp işletim sistemimiz hariciyi c: olarka gösterince dikkat etmeden "d" "enter" işlemleri yaptm kurulum ekranında
sonradan boyuta bakınca 500gb olduğunu görünce şok oldum ztn
bunu kurtamanın bir yolu olmalı :|
acilen yardımlarını bekliyorum
not:ntfs vb olarak bicimlendirilmedi daha
-
partition magic araştır bunu kardeş
-
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
partition magic araştır bunu kardeş
-----------------------------tam çözüm yolu önerirseniz sevinirim çünkü daha biçimlendirmediğim için geri dönüşü olabileceğini düşüyorum
6-7 yıllık herşeyim bunun içinde çok önemli yani benim için :|
yanış birşey yapıp geri dönüşü olmucak bi sonucla karşılaşmak istemiyorum
-
Olay ne anlamadım şimdi sen format atıyordun ki senin hariciyi C olarak gördü pc ona format attı atmadı mı ?
-
tama partiton magic programıylada ne kadar c de alan olsun ne kadar d de alan olsun ayarllıyorsun veri kaybında olmuyor diyebiliyorum zaten dolu alanı değiştiremiyorsun senin boşta kalan alanı d ye eklersinveya c ye farketmez bu programı bul kullan hatta bunu burada arama yap detaylı kullanımı da yer alması gerek arama yap partition magic diye
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
Olay ne anlamadım şimdi sen format atıyordun ki senin hariciyi C olarak gördü pc ona format attı atmadı mı ?
-----------------------------şöyle oldu format atıcaktım
benim harici D:
D:\ yi C:\ olarak gosterdi el alışkanlığı nediyle boyutuna falan bakmadan
"D" "enter" "l" yapıcaktım ki
"D" "enter" dan sonra l kısmı gelmeyince şaşırdım boyuta baktığımda haricimi sildiğimi farkettim
ama daha bicimlenmediği için bir şekilde recovery edebileceğimi düşünüyorum
-
Abi sen sildin onu yani o haricide onun sürücü olduğunu işaretleyen bölümleri sildin bence herşeyi mahvoldu onu anca özel şirketlerde felan yapabilirsin yoksa programla biraz zor
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
Abi sen sildin onu yani o haricide onun sürücü olduğunu işaretleyen bölümleri sildin bence herşeyi mahvoldu onu anca özel şirketlerde felan yapabilirsin yoksa programla biraz zor
-----------------------------içi karartma ya zaten elim ayağım titriyor olmadı son care öyle yapıcam zaten :|
-
kardeşim bir çok program öneririz ama madem bu kadar titizleniyorsun bu işi yapan firmalar var ver parayı yapsınlar yok para vermem diyorsan bende program tavsiyesinde bulunurum.
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------
kardeşim bir çok program öneririz ama madem bu kadar titizleniyorsun bu işi yapan firmalar var ver parayı yapsınlar yok para vermem diyorsan bende program tavsiyesinde bulunurum.
-----------------------------cebimdeki son kuruşa kadar veririm problem değilde
tahmini ne kadar tutar ?
-
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------heza bunu yazdı:
-----------------------------
kardeşim bir çok program öneririz ama madem bu kadar titizleniyorsun bu işi yapan firmalar var ver parayı yapsınlar yok para vermem diyorsan bende program tavsiyesinde bulunurum.
-----------------------------cebimdeki son kuruşa kadar veririm problem değilde
tahmini ne kadar tutar ?
-----------------------------burada ki firmalara bak TIKLA
