folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Bildiğiniz Güzel Online Linux Oyunu?



Bildiğiniz Güzel Online Linux Oyunu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    Arkadaşlar biliğiniz şööle güzel online linujx oyunu var mı? grafik felan önemli değil, oynanılabilitesi yüksek olsun yeter, openarena'yı oynuyorum zaten baya bi quake zevki yaşatıyo amk adamlar ii yapmış, neyse başka bildiğiniz sööle güzellerinden....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Online degil ama" Rray " cok kral bir oyun ,trenli boyle 2D super birsey :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    World of Warcraftı Linux altında rahatlıkla oynıyabilirsin hatta manyak 2 tip WowLinux çıkarmışlardı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    yok bea Wow çok bağımlılık yapar şimdi...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    yok mu?? :((
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    abi yaw quake3 oynanıyomuş herhalde ama arıyom bir türlü düzgün bi link bulamadım çoğunda  da paralı yazıyo
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek

    X-moto acaip zevkli bi oyun. Gerçi sayabileceğim çoğu oyunu oynamışsındır. Aklıma gelmişken bir de lbz3d dene bence. www.lbz3d.com

    Oyun görüntüleri:

    http://www.lbz3d.com/v2/?file=147

    http://www.lbz3d.com/v2/?file=122

     

    Edit: Hocam online demişsin pardon. Tremulous, ActionCube falan var benim bildiğim. Enemy-territory de güzel bi online oyun. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    enemy-territory

    AlienArena2007

    chromium bsu

    PlaneShift

    Frozen Bubble

    PPRacer

     

    Bunlar Pardus depolarında var mı? Tabiki var :) 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    abi bunlar cocuk oyunu gıbı bı sey yaw dogru durust bı lınk bulamadım quake3 ıcın deb olursa çok makbule gecer
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Enemy terriot'u bi deneyem Wolf oynamayalı çok oldu amk :)

    hoca quake3 demişsin quake3 motoru ile hazırlanmış çok güzel openarena var

    http://openarena.ws/?files

    al bu da linki hatta, baya güzel bi oyu yane quake zevki veriyo...

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    cnr437 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Enemy terriot'u bi deneyem Wolf oynamayalı çok oldu amk :)

    hoca quake3 demişsin quake3 motoru ile hazırlanmış çok güzel openarena var

    http://openarena.ws/?files

    al bu da linki hatta, baya güzel bi oyu yane quake zevki veriyo...


    -----------------------------

    hoca indirdim oyunu synapticten oyuna tıklıom bi ekran gelir gibi oluo sonra gene masaüstüne dönüyo 

Toplam Hit: 1370 Toplam Mesaj: 12