Bileti Aldım - Uçak Seyahati Hakkında Bilgi
-
RootB bunu yazdı
Arkadaşlar çok karışık yazılmış. Tamam hepsi aynı kapıya çıkıyor, birbirini yalanlamıyor söyledikleriniz ama rehber şeklinde madde madde şöyle yapsam doğru mu?
1- Check-in denen olay galiba biletini alma ve valizini teslim etmekle ilgili bir olay. Önce bunu gerçekleştiriyorum.
2- Sonra gişeden pul alıyorum.
3- Uçak bekleme salonuna girerken orada sanırım bir polise pulu ve pasaportu veriyorum da burada bir kontrol mü yapıyor tam anlamadım.
4- Sonra biletimi alıp uçağa mı ilerliyorum?
Sırayla bunları yaptıgımda eksik ya da yanlıs var mı arkadaşlar? Teşekkürler
bu listede eksik ya da yanlıs var mı beyler bir bakar mısınız
-
hiç yurt dışına gitmedim ama iç hatlarda durum şöyle uçuş saatinden
minimum 60 dakika önce havaalanında vezne gibi olan yere gidip
nüfus kağıdını gösterip biniş kartını alıp kargo bagaj teslimini yapıyosun.
büyük bagajı teslim edince oturup bekliyon sonra anons yapılıyor bilmemne
yolcularının güvenlik kontrolünden geçerek vsvs el bagajınla birlikte 2. güvenlik kontrolden geçiyorsun.. uçağa biniyosun ve vınn bu kadar..
dış hatlarda + pasaport vs vardır o kadar.
