folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bileti Aldım - Uçak Seyahati Hakkında Bilgi



Bileti Aldım - Uçak Seyahati Hakkında Bilgi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    RootB bunu yazdı

    Arkadaşlar çok karışık yazılmış. Tamam hepsi aynı kapıya çıkıyor, birbirini yalanlamıyor söyledikleriniz ama rehber şeklinde madde madde şöyle yapsam doğru mu?

     

    1- Check-in denen olay galiba biletini alma ve valizini teslim etmekle ilgili bir olay. Önce bunu gerçekleştiriyorum.

    2- Sonra gişeden pul alıyorum.

    3- Uçak bekleme salonuna girerken orada sanırım bir polise pulu ve pasaportu veriyorum  da burada bir kontrol mü yapıyor tam anlamadım.

    4- Sonra biletimi alıp uçağa mı ilerliyorum?

     

    Sırayla bunları yaptıgımda eksik ya da yanlıs var mı arkadaşlar? Teşekkürler

    bu listede eksik ya da yanlıs var mı beyler bir bakar mısınız

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    hiç yurt dışına gitmedim ama iç hatlarda durum şöyle uçuş saatinden

    minimum 60 dakika önce  havaalanında vezne gibi olan yere gidip

    nüfus kağıdını gösterip biniş kartını alıp kargo bagaj teslimini yapıyosun.

    büyük bagajı teslim edince oturup bekliyon sonra anons yapılıyor bilmemne

    yolcularının güvenlik kontrolünden geçerek vsvs el bagajınla birlikte 2. güvenlik kontrolden geçiyorsun.. uçağa biniyosun ve vınn bu kadar..

    dış hatlarda + pasaport vs vardır o kadar.

Toplam Hit: 1902 Toplam Mesaj: 13