folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayar Acıldığında Görüntü Gelmiyor



Bilgisayar Acıldığında Görüntü Gelmiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sidar
    Sidar's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2011
    Erkek

    MrAmor bunu yazdı:
    -----------------------------

    Monitörün markası ne hocam ? Phılıps mi ?


    -----------------------------

    Hocam  Monitörün markası  ile ne alaka : ) ve bunu ne mantıkla sordugunuz?


    En Cok Bildigim Şey Hic Bilmedigim Seydir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    Sidar bunu yazdı:
    -----------------------------

    MrAmor bunu yazdı:
    -----------------------------

    Monitörün markası ne hocam ? Phılıps mi ?

     


    -----------------------------

    Hocam  Monitörün markası  ile ne alaka : ) ve bunu ne mantıkla sordugunuz?


    -----------------------------

    bende phılıps monitör var 170x6 olanından benim ekranda acılmıyordu yada kapat aç kapat aç yapa yapa geliyordu. sordum soruşturdum phılıps monitörlerin hepsi yapıyormuş özellikle benim kulandıgım serisi. kullanmaya başladıgından 4 sene sonra içindeki bi zımbırtı değişmesi gerekiyormuş ki değişincede düzeliyor zaten.


    Cagito ergo sum.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sidar
    Sidar's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2011
    Erkek

    Haklısınız Hocam Sizin dediginiz Eski tip  Monitörlerde  kalmıs bişey  artık   üretimi  yok onların Ve Dediginiz  gibi  Olsaydı klavye ve maus çalışır vaziyete olurda  arkadasın sorusunu iyi okursanız  kalvye ve mausta faliyet  gormuyor  bu demek kasa donanımında oluşan bi sorun. o yuzden  monitörsel bi sorun degiL. Saygılar..


    En Cok Bildigim Şey Hic Bilmedigim Seydir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Ufak Bir Çözüm Sunayım

    1. Anakartın Biosunu Güncelle

    2. Ekran Kartının Biosunu Güncelle


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    Sidar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Haklısınız Hocam Sizin dediginiz Eski tip  Monitörlerde  kalmıs bişey  artık   üretimi  yok onların Ve Dediginiz  gibi  Olsaydı klavye ve maus çalışır vaziyete olurda  arkadasın sorusunu iyi okursanız  kalvye ve mausta faliyet  gormuyor  bu demek kasa donanımında oluşan bi sorun. o yuzden  monitörsel bi sorun degiL. Saygılar..


    -----------------------------

     

    bu monitör eski tip monitörmü onu anlayamadım ben eski tip denince tüplüler geldi aklıma : )

    arkadaşın klavyesinde veya mouse da herhangi bir sorun olamazmı. ayrıca anakara monitörü hakkında cins marka seri herneyse artık bir bilgi geçtiğini göremedim nereden biliyorsun arkadaşın eski monitör kullanmadıgnı.

    benim başıma böyle bir sorun gelmişti bir ihtimal aynısıdır diye yazdım olay bundan ibaret.


    Cagito ergo sum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sidar
    Sidar's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2011
    Erkek

    MrAmor bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sidar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Haklısınız Hocam Sizin dediginiz Eski tip  Monitörlerde  kalmıs bişey  artık   üretimi  yok onların Ve Dediginiz  gibi  Olsaydı klavye ve maus çalışır vaziyete olurda  arkadasın sorusunu iyi okursanız  kalvye ve mausta faliyet  gormuyor  bu demek kasa donanımında oluşan bi sorun. o yuzden  monitörsel bi sorun degiL. Saygılar..


    -----------------------------

     

    bu monitör eski tip monitörmü onu anlayamadım ben eski tip denince tüplüler geldi aklıma : )

    arkadaşın klavyesinde veya mouse da herhangi bir sorun olamazmı. ayrıca anakara monitörü hakkında cins marka seri herneyse artık bir bilgi geçtiğini göremedim nereden biliyorsun arkadaşın eski monitör kullanmadıgnı.

    benim başıma böyle bir sorun gelmişti bir ihtimal aynısıdır diye yazdım olay bundan ibaret.


    -----------------------------

    Hocam  Bu Monitörde dediğiniz sorun çözuldu artık o dediğiniz sorunla karsılanmaz merak etmeyin:  ) Arkadasın Klavye ve maus ikiside birlıkte  bozulması mumkun degil: )  Kasada Donanımsal sorun var Merak  etmeyin: )


    En Cok Bildigim Şey Hic Bilmedigim Seydir.
Toplam Hit: 2370 Toplam Mesaj: 17