Bilgisayar Acıldığında Görüntü Gelmiyor
-
MrAmor bunu yazdı:
-----------------------------Monitörün markası ne hocam ? Phılıps mi ?
-----------------------------Hocam Monitörün markası ile ne alaka : ) ve bunu ne mantıkla sordugunuz?
-
Sidar bunu yazdı:
-----------------------------
MrAmor bunu yazdı:
-----------------------------Monitörün markası ne hocam ? Phılıps mi ?
-----------------------------Hocam Monitörün markası ile ne alaka : ) ve bunu ne mantıkla sordugunuz?
-----------------------------bende phılıps monitör var 170x6 olanından benim ekranda acılmıyordu yada kapat aç kapat aç yapa yapa geliyordu. sordum soruşturdum phılıps monitörlerin hepsi yapıyormuş özellikle benim kulandıgım serisi. kullanmaya başladıgından 4 sene sonra içindeki bi zımbırtı değişmesi gerekiyormuş ki değişincede düzeliyor zaten.
-
Haklısınız Hocam Sizin dediginiz Eski tip Monitörlerde kalmıs bişey artık üretimi yok onların Ve Dediginiz gibi Olsaydı klavye ve maus çalışır vaziyete olurda arkadasın sorusunu iyi okursanız kalvye ve mausta faliyet gormuyor bu demek kasa donanımında oluşan bi sorun. o yuzden monitörsel bi sorun degiL. Saygılar..
-
Ufak Bir Çözüm Sunayım
1. Anakartın Biosunu Güncelle
2. Ekran Kartının Biosunu Güncelle
-
Sidar bunu yazdı:
-----------------------------
Haklısınız Hocam Sizin dediginiz Eski tip Monitörlerde kalmıs bişey artık üretimi yok onların Ve Dediginiz gibi Olsaydı klavye ve maus çalışır vaziyete olurda arkadasın sorusunu iyi okursanız kalvye ve mausta faliyet gormuyor bu demek kasa donanımında oluşan bi sorun. o yuzden monitörsel bi sorun degiL. Saygılar..
-----------------------------
bu monitör eski tip monitörmü onu anlayamadım ben eski tip denince tüplüler geldi aklıma : )
arkadaşın klavyesinde veya mouse da herhangi bir sorun olamazmı. ayrıca anakara monitörü hakkında cins marka seri herneyse artık bir bilgi geçtiğini göremedim nereden biliyorsun arkadaşın eski monitör kullanmadıgnı.
benim başıma böyle bir sorun gelmişti bir ihtimal aynısıdır diye yazdım olay bundan ibaret.
-
MrAmor bunu yazdı:
-----------------------------
Sidar bunu yazdı:
-----------------------------
Haklısınız Hocam Sizin dediginiz Eski tip Monitörlerde kalmıs bişey artık üretimi yok onların Ve Dediginiz gibi Olsaydı klavye ve maus çalışır vaziyete olurda arkadasın sorusunu iyi okursanız kalvye ve mausta faliyet gormuyor bu demek kasa donanımında oluşan bi sorun. o yuzden monitörsel bi sorun degiL. Saygılar..
-----------------------------
bu monitör eski tip monitörmü onu anlayamadım ben eski tip denince tüplüler geldi aklıma : )
arkadaşın klavyesinde veya mouse da herhangi bir sorun olamazmı. ayrıca anakara monitörü hakkında cins marka seri herneyse artık bir bilgi geçtiğini göremedim nereden biliyorsun arkadaşın eski monitör kullanmadıgnı.
benim başıma böyle bir sorun gelmişti bir ihtimal aynısıdır diye yazdım olay bundan ibaret.
-----------------------------Hocam Bu Monitörde dediğiniz sorun çözuldu artık o dediğiniz sorunla karsılanmaz merak etmeyin: ) Arkadasın Klavye ve maus ikiside birlıkte bozulması mumkun degil: ) Kasada Donanımsal sorun var Merak etmeyin: )
