folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayar Açılırken F1 E Basmamı İstio.



Bilgisayar Açılırken F1 E Basmamı İstio.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    üfürmeyin gencliiikkk F1 hatası asus borlarda Floppy felan ile ilgilide değil sorun boot a giriyorsun orada F1 error diye bi zimbirti var onu disiple yapiosunnn sonra direek acilmio tabi bordun asussa biosla da bi alakası yoook cevabı yaz dene


    Angaralıyız Laa....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sebastian
    sebastian's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek
    yapamadım ya bios ayarlarına nerden girilio nerden default yapılıo pil sn düşüncem olcakk...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    dai genellikle Delete tuşu oluo ama bazı anakartlarda F2 de olabilio alt tarafta yazar zaten   press "bilmemne" to setup     cinsinden bişi

    orda ne yazıosa ona bas karşına mavi(genelde öle :d) bi ekran gelcek

    orda load default settings tarzı birşey vardır ona gel işte yap bişiler

    pek net olmadı kç bakma her bios menusu aynı olmadıgı için bu kadar yazabilcem

    öle bişi bulamazsan o siyah ekranda neler yazıosa onları yazarsan yardım ederim 


    punto cero
Toplam Hit: 3175 Toplam Mesaj: 14