Bilgisayar Açılırken F1 E Basmamı İstio.
-
üfürmeyin gencliiikkk F1 hatası asus borlarda Floppy felan ile ilgilide değil sorun boot a giriyorsun orada F1 error diye bi zimbirti var onu disiple yapiosunnn sonra direek acilmio tabi bordun asussa biosla da bi alakası yoook cevabı yaz dene
-
yapamadım ya bios ayarlarına nerden girilio nerden default yapılıo pil sn düşüncem olcakk...
-
dai genellikle Delete tuşu oluo ama bazı anakartlarda F2 de olabilio alt tarafta yazar zaten press "bilmemne" to setup cinsinden bişi
orda ne yazıosa ona bas karşına mavi(genelde öle :d) bi ekran gelcek
orda load default settings tarzı birşey vardır ona gel işte yap bişiler
pek net olmadı kç bakma her bios menusu aynı olmadıgı için bu kadar yazabilcem
öle bişi bulamazsan o siyah ekranda neler yazıosa onları yazarsan yardım ederim
Toplam Hit: 3175 Toplam Mesaj: 14
