folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bilgisayar Alıcam Yardım..



Bilgisayar Alıcam Yardım..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    MeeTTehann
    MeeTTehann's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    Merhaba , Konu başlıgından anlaşılacağı gibi bilgisayar bakıyorum bu hafta içinde de almayı düşünüyorum. Aslında birazda kararsızım :((  Bilgisayar öğrencisim.  İleriyede dönük bilgisayar ile uğraşmak istiyorum iyi bi makina almak istiyorum beni baya götürecek birşey..  Şuan Casper Nirvana TW9  i3 işlemci 3 Ram 1Gb ekran kartım(Nvıdıa 335m)  var.  Bu bilgisayar beni 4 sene falan idare etti ediyor da hala tabi çalışmayan pilini, kalvye tuşlarını ve usb portunu saymassak :Dd  Bende  dedim buraya yazayım..  Yorumlarınızı fikirlerinizi bekliyorum  hocalar :D  Haa bide markaların teknis servisi falan hakkıında yardımcı olmaları  artı eksi yönlerinide dile getirirseniz çok makbule geçer. Şimdiden teşekkürler 

    Max. Bütçem :  2.300 

     

     

    Araştırdım falan bu bilgisayarı buldum uygunda bence ;

    http://www.vatanbilgisayar.com/lenovo-z5070-core-i7-4510u-20ghz-8gb-1tbsshdd-156-4gb-w81-notebook-16967.html

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek

    Gtx model olan bir ekran kartı bulunduran bilgisayar almanı tavsiye ederim. Marka tercihim de asus ve lenovodan yana kullanıyorum.

     

    http://www.hizlial.com/asus-x550jk-xo012d-i5-4200h-28ghz-4gb-500gb-2gb-gtx850m-156-freedos-notebook/10434081

     

     

    Gözüme ilk çarpan bu oldu, geçen bir yakınıma da tavsiye etmiştim. Dvd rw öküp yerine orta halli bir ssd (120gb-240gb tercihine bağlı) takıp daha sonra ram'i de 8 gb yaparsın yeter de artar bile. Ekran kartı da tatmin eder, kötü değil.

     

     

    Edit : verdiğin linki görmemiştim, özellik bakımından iyi bir bilgisyar benim verdiğimle kıyaslarsan.

    KotomineKirei tarafından 13/Ara/14 22:12 tarihinde düzenlenmiştir

    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.incehesap.com/acer-e5-571-notebook-fiyati-25872/

     

    Cok para vermene gerek yok. Isini gorur.


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TOMBLACK
    TOMBLACK's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2014
    Erkek

    lenovadan iyidir hocam bire bir değişim yapmişlardı benim bir arkadaşima

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    MeeTTehann
    MeeTTehann's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    MuhammeT bunu yazdı

    http://www.incehesap.com/acer-e5-571-notebook-fiyati-25872/

     

    Cok para vermene gerek yok. Isini gorur.

     Hocam bu sitede ki pc yi öneriyosun ama daha önce böyle bi site firma vsvs var mı güvenirliği nedir falan bilmiyorum bilgim yok o konuda senin bi bilgin düşüncen şeyin varsa paylaşır mısın? 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    http://www.vatanbilgisayar.com/svf15416stw-notebook-amd-a10-21ghz-6gb-500gb-155-amd-w8-tasinabilir-bilgisayar.html#ozellikler

    bu


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    MeeTTehann
    MeeTTehann's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    Hocam 500 gb beni görmez  ve Amd Ekran kartı da tırt geliyor oyunlarda falan ama sağolasın :))

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek
    MeeTTehann bunu yazdı

    Hocam 500 gb beni görmez  ve Amd Ekran kartı da tırt geliyor oyunlarda falan ama sağolasın :))

    o hale bu olmalı

    http://www.vatanbilgisayar.com/msi-gt70-dominator-pro-core-i7-4810mq-28ghz-32gb-3x128ssd-1tb-173-8gb-w81.html#genel-bakis

    bu :)


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Mesajları okuma imkanım olmadı. Direk şunu öneriyorum. İleriye dönük olaraktan ve hız bakımından.

    Max 2300 demişsin. Eğer zorlama imkanın varsa kaçırma hacım. Saygılar.:.

    http://www.istanbulbilisim.com.tr/msi-gx70-3be-081tr-notebook-fiyati,101868.html#TabPanelStart

     


    Metalurjist.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    MeeTTehann
    MeeTTehann's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    ran bunu yazdı
    MeeTTehann bunu yazdı

    Hocam 500 gb beni görmez  ve Amd Ekran kartı da tırt geliyor oyunlarda falan ama sağolasın :))

    o hale bu olmalı

    http://www.vatanbilgisayar.com/msi-gt70-dominator-pro-core-i7-4810mq-28ghz-32gb-3x128ssd-1tb-173-8gb-w81.html#genel-bakis

    bu :)

    ya asfdsfsdghjkdsfdgh  hala sağolasın :DD

Toplam Hit: 2613 Toplam Mesaj: 19