folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder BILGISAYAR BASINDA OLAN HERKEZI ILGILENDIRIYOR



BILGISAYAR BASINDA OLAN HERKEZI ILGILENDIRIYOR

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Beyler resmi farklı keydetip okuyun yazıları



     


    Target Law School.. www.anadoluuni.com www.ogretmenkafe.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    güsel yapmışsın hakkettende emeğe saygı
     not(aynı resmi iki defa koyma)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek

    güzel olmuş hoca karakalemin iyiymiş bende güzel karikatür çizerim

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    ahuahauha çok iyi ya koptum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    bladekoray bunu yazdı:



    güsel yapmışsın hakkettende emeğe saygı
     not(aynı resmi iki defa koyma)



    Nerde iki defa,1 tane len


    Target Law School.. www.anadoluuni.com www.ogretmenkafe.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    ahuauhauhuauh süper. cıktısını alıp okul panosuna asmak lazım :))
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Ya hocam şu resim koymada sorun var sanırım.Ben ne zaman koyarsam hep iki tane oluyor.Sonra tekini siliyorum.Bunun nedeni ne????

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    ertan bunu yazdı:



    Ya hocam şu resim koymada sorun var sanırım.Ben ne zaman koyarsam hep iki tane oluyor.Sonra tekini siliyorum.Bunun nedeni ne????



    Onun sebebini bende bilmiyorumki hajım ya...


    Target Law School.. www.anadoluuni.com www.ogretmenkafe.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek

    eline sağlımanyaq güzel ve komik


    herkese maillemek lazım bunu saol:D


    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BarettamazZ
    BarettamazZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    vallahi ben de oha falan oldum  benim işaret parmağı(sağ elin) diğerinden buyuk :D(Sol elinde).


    ohaaa Dev adam yani :D


    ...::: BarettamazZ :::...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    nail digerinden buyuk ??halla halla bende ayni

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
Toplam Hit: 1233 Toplam Mesaj: 12