folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Bilgisayar İnterneti Görmüyor Driver Lazım ?



Bilgisayar İnterneti Görmüyor Driver Lazım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    merhaba arkadaşlar kardeşimin bilgisayarda xp kurulu ama internete bağlanmıyor. driver yüklemek lazım sanırım. ben linux kullandığım için driverdan felan pek anlamam. kardeşimin bilgisayar asus ana kartlı. modelini felan bilmiyorum. bu bilgisayarın internete bağlanması için hangi sürücüleri yüklemem lazım ? birde sadece asus olduğunu biliyorum, ethernet de realtek felan olsa gerek. bu işi nasıl çözerim ?


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    ethernet tümleşik mi değil mi?

     

    tümleşikse de gene bu programdan anakartın chipsetini bul ve yükle

     

    indir şunu programı lisansladıktan sonra ethernet kartının markası ve modelini görürsün

    http://torrents.thepiratebay.org/5111015/Lavalys_EVEREST_Ultimate_Edition_v5.30.1900___Keys_%5BRH%5D.5111015.TPB.torrent

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    ethernet tümleşik mi değil mi?

     

    tümleşikse de gene bu programdan anakartın chipsetini bul ve yükle

     

    indir şunu programı lisansladıktan sonra ethernet kartının markası ve modelini görürsün

    http://torrents.thepiratebay.org/5111015/Lavalys_EVEREST_Ultimate_Edition_v5.30.1900___Keys_%5BRH%5D.5111015.TPB.torrent


    -----------------------------

     

    evet everest programını bende tavsiye ederim.donanımlarının modellerini rahatlıkla öğrenirsin bu program vasıtasıyla


    Gel bili bili gates
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    q3zqin
    q3zqin's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2010
    Erkek

    sanırım ağ kartını yüklemediniz bilgisayarım-sağ tuş-özellikler-aygıt yöneticisi-ağ bağdaştiricilari-sağ tuş özellikler-ayrıntılar-ardından altta bulunan menüden donanim kimliğini şeç 1.siradakini kopyala devid.info sitesine gir driver bölümüne yaz indir daha sonra sihirbazi çaliştiarark yükle resetledikten sonra işlem tamamdır ;)


    * Bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik .. Hayatla erken seviştik üstümüze kaldı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    bak bunlarin hiç birine gerek yok en saglam yontemi yap

     

    bilgisayrin kasasini ac ilk arkaya bak hani modemin kablosunun taktiginda yeşil yanan işik varya ha işte o malzemiyi bul bak marka model gözüküyormu

     

    gözükmüyorsa sök altina bak orda kesin yazar sonra yaz marka model download kur gitsin bu kadar


    asdasdsa
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    beyler aygıt yöneticisinde tüm aygırlar yüklü görünüyor. geriye iki ihtimal kaldı.

    1. ağ bağlantılarında hata var

    2. bilgisayarın kasada internet bağladığımız girişte hata var.

    şimdi usb den slax ile başlatacam, onda sürücüler yüklü geliyor, ağ bağlantıları da çok kolay. o da interneti görmezse geriye tek ihtimal kalıyor, kasada promlem var.


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    balik_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler aygıt yöneticisinde tüm aygırlar yüklü görünüyor. geriye iki ihtimal kaldı.

    1. ağ bağlantılarında hata var

    2. bilgisayarın kasada internet bağladığımız girişte hata var.

    şimdi usb den slax ile başlatacam, onda sürücüler yüklü geliyor, ağ bağlantıları da çok kolay. o da interneti görmezse geriye tek ihtimal kalıyor, kasada promlem var.


    -----------------------------

    alakası yok orjinal xp kurcaksn olay bitck


    ....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    media_center bunu yazdı:
    -----------------------------

    balik_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler aygıt yöneticisinde tüm aygırlar yüklü görünüyor. geriye iki ihtimal kaldı.

    1. ağ bağlantılarında hata var

    2. bilgisayarın kasada internet bağladığımız girişte hata var.

    şimdi usb den slax ile başlatacam, onda sürücüler yüklü geliyor, ağ bağlantıları da çok kolay. o da interneti görmezse geriye tek ihtimal kalıyor, kasada promlem var.


    -----------------------------

    alakası yok orjinal xp kurcaksn olay bitck


    -----------------------------

    nerden bildin hacı ? bizim çocuklar style xp denen bişey kurmuşlar ondan olabilir mi ?


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    balik_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    media_center bunu yazdı:
    -----------------------------

    balik_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler aygıt yöneticisinde tüm aygırlar yüklü görünüyor. geriye iki ihtimal kaldı.

    1. ağ bağlantılarında hata var

    2. bilgisayarın kasada internet bağladığımız girişte hata var.

    şimdi usb den slax ile başlatacam, onda sürücüler yüklü geliyor, ağ bağlantıları da çok kolay. o da interneti görmezse geriye tek ihtimal kalıyor, kasada promlem var.


    -----------------------------

    alakası yok orjinal xp kurcaksn olay bitck


    -----------------------------

    nerden bildin hacı ? bizim çocuklar style xp denen bişey kurmuşlar ondan olabilir mi ?


    -----------------------------

    ondandır hoca temiz xp bul çak format ha zor gelirse o zımbırtıyı tak windows bilişenlerindn ağ bağlantıları varsa seç yukler, ama yoktur buyk ihtimal


    ....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    everest ultimete programını kur ve anakartın markasını ören örnek asus 345 die yaz modelini ben sana driver linklerini verim


    Beleş wireless kahramanı.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leustad
    Leustad's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Ana kartın ASUS ise otomatik sürücü indirme yazılım var onu indir

    Link; http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us


    Acıma Yetime Döner Koyar Gö....
Toplam Hit: 9370 Toplam Mesaj: 20