Bilgisayar Kapanmıyor
-
fişi çek amk...
-
hoca büyük ihtimalle açık kalan bir program yüzünden yapıyordur en son indirdiğin programlara bi bak bakalım sağ alt kısımda herangi bir simge varmı eğer varsa program aktif demektir sağ tıklayıp exit ya da close de çıkar eğer böyle bişey yoksa denetim masası-program ekle kaldır a git en son yüklediğin programlara bak gereksiz olanları sil artı virüs ve trojan taraması yap
bunlar da beni sökmedi dersen sana tek çözüm format olacak :D
-
ne güzel işde ya hiç açılmamak üzere kapansaydı :D
-
Hoca restore yap ,spylar yuzunden kapanmaya bilir...format neyim atma ,repair modunda xpyi tekrar kur olmazsa...cok ciddi bir sorun degil veya inndir.com dan falan shutdown programlari var onlardan indir tek tik kapansin makine fazla kasma :D
-
ne güzel işde ya hiç açılmasaydı :)
-
KevinS bunu yazdı:
-----------------------------
ne güzel işde ya hiç açılmasaydı :)
-----------------------------
dogru konuş .....s
Toplam Hit: 1940 Toplam Mesaj: 17
