Bilgisayar Karşılaştırma
-
DaSpOnGe bunu yazdı
niye desktop değil
aslında ilk desktop istiyordum ama taşınabilirliği v.s. laptop daha cazip geldi ama halen kararsızım. İyi bir desktop için de yine aynı paraları vermek gerekiyor maalesef..
-
Mr_Dark bunu yazdı
http://www.vatanbilgisayar.com/msi-ge62-apache-core-i7-5700hq-27ghz-16gb-1tb-hdd-156-gtx950m-2gb-w10.html#ozellikler
özellikleri fln çok güzel evet ama msi kasaları çok kaba oluyorlar. Ekmek tahtası gibi yahu :) Ve oyun fln pek oynamayacam o kadar kaba ve ağır olması kötü.
-
MemBaran bunu yazdıMr_Dark bunu yazdı
http://www.vatanbilgisayar.com/msi-ge62-apache-core-i7-5700hq-27ghz-16gb-1tb-hdd-156-gtx950m-2gb-w10.html#ozellikler
özellikleri fln çok güzel evet ama msi kasaları çok kaba oluyorlar. Ekmek tahtası gibi yahu :) Ve oyun fln pek oynamayacam o kadar kaba ve ağır olması kötü.
Hiç oyuna falan bulaşmayacam diyorsan hocam en güzel yöntem gider bir mac alır içine linux kurar hem hafiflik ve tasarımı hemde rahatlığı yaşaman daha mantıklı
-
Mr_Dark bunu yazdıMemBaran bunu yazdıMr_Dark bunu yazdı
http://www.vatanbilgisayar.com/msi-ge62-apache-core-i7-5700hq-27ghz-16gb-1tb-hdd-156-gtx950m-2gb-w10.html#ozellikler
özellikleri fln çok güzel evet ama msi kasaları çok kaba oluyorlar. Ekmek tahtası gibi yahu :) Ve oyun fln pek oynamayacam o kadar kaba ve ağır olması kötü.
Hiç oyuna falan bulaşmayacam diyorsan hocam en güzel yöntem gider bir mac alır içine linux kurar hem hafiflik ve tasarımı hemde rahatlığı yaşaman daha mantıklı
onu da düşündüm ama hiç ios kullanmamış olmam ve açıkçası pek müdahale edemiyor olmam açıp bir ssd disk takamıyor ram arttıramıyor olmam soğuttu beni
-
Mr_Dark bunu yazdıMemBaran bunu yazdıMr_Dark bunu yazdı
http://www.vatanbilgisayar.com/msi-ge62-apache-core-i7-5700hq-27ghz-16gb-1tb-hdd-156-gtx950m-2gb-w10.html#ozellikler
özellikleri fln çok güzel evet ama msi kasaları çok kaba oluyorlar. Ekmek tahtası gibi yahu :) Ve oyun fln pek oynamayacam o kadar kaba ve ağır olması kötü.
Hiç oyuna falan bulaşmayacam diyorsan hocam en güzel yöntem gider bir mac alır içine linux kurar hem hafiflik ve tasarımı hemde rahatlığı yaşaman daha mantıklı
ve fiyatları daha uçuk hocam..
-
MemBaran bunu yazdımstfx bunu yazdı
O kadar para vereceksen ekran kesinlikle Full Hd olsun
lenovo mu diyorsun yanı :)
Yani eğer o ikisi arasında kaldıysan ama 3700 Tl para vereceksen biraz daha bak derim
-
mstfx bunu yazdıMemBaran bunu yazdımstfx bunu yazdı
O kadar para vereceksen ekran kesinlikle Full Hd olsun
lenovo mu diyorsun yanı :)
Yani eğer o ikisi arasında kaldıysan ama 3700 Tl para vereceksen biraz daha bak derim
bakıyorum ama genel anlamda fiyatlar hep uçmuş..
