Bilgisayar Karşılaştırma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MemBaran
    MemBaran's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Erkek
    DaSpOnGe bunu yazdı

    niye desktop değil

    aslında ilk desktop istiyordum ama taşınabilirliği v.s. laptop daha cazip geldi ama halen kararsızım. İyi bir desktop için de yine aynı paraları vermek gerekiyor maalesef..


    Yağmur yağmur yağmur...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MemBaran
    MemBaran's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Erkek
    Mr_Dark bunu yazdı

    http://www.vatanbilgisayar.com/msi-ge62-apache-core-i7-5700hq-27ghz-16gb-1tb-hdd-156-gtx950m-2gb-w10.html#ozellikler

    özellikleri fln çok güzel evet ama msi kasaları çok kaba oluyorlar. Ekmek tahtası gibi yahu :) Ve oyun fln pek oynamayacam o kadar kaba ve ağır olması kötü.


    Yağmur yağmur yağmur...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    MemBaran bunu yazdı
    Mr_Dark bunu yazdı

    http://www.vatanbilgisayar.com/msi-ge62-apache-core-i7-5700hq-27ghz-16gb-1tb-hdd-156-gtx950m-2gb-w10.html#ozellikler

    özellikleri fln çok güzel evet ama msi kasaları çok kaba oluyorlar. Ekmek tahtası gibi yahu :) Ve oyun fln pek oynamayacam o kadar kaba ve ağır olması kötü.

    Hiç oyuna falan bulaşmayacam diyorsan hocam en güzel yöntem gider bir mac alır içine linux kurar hem hafiflik ve tasarımı hemde rahatlığı yaşaman daha mantıklı


    !!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MemBaran
    MemBaran's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Erkek
    Mr_Dark bunu yazdı
    MemBaran bunu yazdı
    Mr_Dark bunu yazdı

    http://www.vatanbilgisayar.com/msi-ge62-apache-core-i7-5700hq-27ghz-16gb-1tb-hdd-156-gtx950m-2gb-w10.html#ozellikler

    özellikleri fln çok güzel evet ama msi kasaları çok kaba oluyorlar. Ekmek tahtası gibi yahu :) Ve oyun fln pek oynamayacam o kadar kaba ve ağır olması kötü.

    Hiç oyuna falan bulaşmayacam diyorsan hocam en güzel yöntem gider bir mac alır içine linux kurar hem hafiflik ve tasarımı hemde rahatlığı yaşaman daha mantıklı

    onu da düşündüm ama hiç ios kullanmamış olmam ve açıkçası pek müdahale edemiyor olmam açıp bir ssd disk takamıyor ram arttıramıyor olmam soğuttu beni


    Yağmur yağmur yağmur...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MemBaran
    MemBaran's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Erkek
    Mr_Dark bunu yazdı
    MemBaran bunu yazdı
    Mr_Dark bunu yazdı

    http://www.vatanbilgisayar.com/msi-ge62-apache-core-i7-5700hq-27ghz-16gb-1tb-hdd-156-gtx950m-2gb-w10.html#ozellikler

    özellikleri fln çok güzel evet ama msi kasaları çok kaba oluyorlar. Ekmek tahtası gibi yahu :) Ve oyun fln pek oynamayacam o kadar kaba ve ağır olması kötü.

    Hiç oyuna falan bulaşmayacam diyorsan hocam en güzel yöntem gider bir mac alır içine linux kurar hem hafiflik ve tasarımı hemde rahatlığı yaşaman daha mantıklı

    ve fiyatları daha uçuk hocam..


    Yağmur yağmur yağmur...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mstfx
    mstfx's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2014
    Erkek
    MemBaran bunu yazdı
    mstfx bunu yazdı

    O kadar para vereceksen ekran kesinlikle Full Hd olsun

    lenovo mu diyorsun yanı :)

    Yani eğer o ikisi arasında kaldıysan ama 3700 Tl para vereceksen biraz daha bak derim


    Dünya kitaplara ya da haritalara sığmaz.O dışarıda.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MemBaran
    MemBaran's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Erkek
    mstfx bunu yazdı
    MemBaran bunu yazdı
    mstfx bunu yazdı

    O kadar para vereceksen ekran kesinlikle Full Hd olsun

    lenovo mu diyorsun yanı :)

    Yani eğer o ikisi arasında kaldıysan ama 3700 Tl para vereceksen biraz daha bak derim

    bakıyorum ama genel anlamda fiyatlar hep uçmuş..


    Yağmur yağmur yağmur...
Toplam Hit: 3418 Toplam Mesaj: 18
lenovo y50 asus k550u