Bilgisayar Kendiliginden Kapandı?
-
http://img684.imageshack.us/img684/6282/124bg.png
bu uyarının neden kaynaklandını bilen bi arkadaş varmı ben aradım bulamadım ...
-
sistem dosyası hasar görmüş, sistemi onarman lazım. yada yeniden kurman lazım windowsu.
-
catlax bunu yazdı:
-----------------------------
sistem dosyası hasar görmüş, sistemi onarman lazım. yada yeniden kurman lazım windowsu.
-----------------------------format gerekli diosun yani ...?
-
Bu uyarı her çıktığında panik yapmadan şunları yap eğer windows kurmaya eriniyorsan.
Başlat/çalıştır tıkla
Büyük harflerle.
SHUTDOWN -A (Shutdown ile tire arasında bir boşluk var buna dikkat et yani Shutdown boşluk tire A Sorun bir dahaki windows açılıncaya kadar çözülür tekrar açtığında birdaha çıkarsa yine aynı şeyleri yap
-
By-alper bunu yazdı:
-----------------------------
Bu uyarı her çıktığında panik yapmadan şunları yap eğer windows kurmaya eriniyorsan.
Başlat/çalıştır tıkla
Büyük harflerle.
SHUTDOWN -A (Shutdown ile tire arasında bir boşluk var buna dikkat et yani Shutdown boşluk tire A Sorun bir dahaki windows açılıncaya kadar çözülür tekrar açtığında birdaha çıkarsa yine aynı şeyleri yap
-----------------------------peki her çıktığında bwn bu işlemimi yapacam ....
edit: artık bi format şart oldu :D
-
Hoca shutdown -a yaptıkta sonra
Windowsu onarmak için
1- ” başlat ” tan ” çalıştır ” a gir ve “sfc /scannow” yaz2- daha sonra xp cd sini tak
Ototmatik onarır.
Format atmaktan çok daha prariktir ve tüm hasarlı sistem dosyalarını onarır.
-
çok saolun hocalar
edit: mümkünse konu silinebilir ...
-
zengo bunu yazdı:
-----------------------------
çok saolun hocalar
edit: mümkünse konu silinebilir ...
-----------------------------Önemli değil hoca, ama konu silinsin olmadı!
Belki başka birileride aynı problemle boğuşurken TBT den yada google den aratıp, çözümü uğraşmadan bulabilir.
Sevmiyorum bu "İşim bitti silin gitsin" muhabettini....
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
zengo bunu yazdı:
-----------------------------
çok saolun hocalar
edit: mümkünse konu silinebilir ...
-----------------------------Önemli değil hoca, ama konu silinsin olmadı!
Belki başka birileride aynı problemle boğuşurken TBT den yada google den aratıp, çözümü uğraşmadan bulabilir.
Sevmiyorum bu "İşim bitti silin gitsin" muhabettini....
-----------------------------kardeş ben o anlamda sölemedim sen yanlış anlamışsın.. boşa yer kaplamasın dei şey ettiydim ama yanlış anlaşıldı galiba.
tekrar dan özür...
-
banada olmuştu biyerlerden garip bi virüs yemiştim pc den temizleyince temizlediğime pişman olmuştum format bence kesin çözüm.
-
zengo bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
zengo bunu yazdı:
-----------------------------
çok saolun hocalar
edit: mümkünse konu silinebilir ...
-----------------------------Önemli değil hoca, ama konu silinsin olmadı!
Belki başka birileride aynı problemle boğuşurken TBT den yada google den aratıp, çözümü uğraşmadan bulabilir.
Sevmiyorum bu "İşim bitti silin gitsin" muhabettini....
-----------------------------kardeş ben o anlamda sölemedim sen yanlış anlamışsın.. boşa yer kaplamasın dei şey ettiydim ama yanlış anlaşıldı galiba.
tekrar dan özür...
-----------------------------Tamam kardeş, sende kusura bakma bu muhabbete kıl oluyordum şans işte sana patladım :)
