folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayar Kendiliginden Kapandı?



Bilgisayar Kendiliginden Kapandı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    http://img684.imageshack.us/img684/6282/124bg.png

    bu uyarının neden kaynaklandını bilen bi arkadaş varmı ben aradım bulamadım ...


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    sistem dosyası hasar görmüş, sistemi onarman lazım. yada yeniden kurman lazım windowsu.


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    catlax bunu yazdı:
    -----------------------------

    sistem dosyası hasar görmüş, sistemi onarman lazım. yada yeniden kurman lazım windowsu.


    -----------------------------

    format gerekli diosun yani ...?


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Bu uyarı her çıktığında panik yapmadan şunları yap eğer windows kurmaya eriniyorsan.

     

    Başlat/çalıştır  tıkla

     

    Büyük harflerle.

     

    SHUTDOWN -A   (Shutdown ile tire arasında bir boşluk var buna dikkat et yani Shutdown boşluk tire A Sorun bir dahaki windows açılıncaya kadar çözülür tekrar açtığında birdaha çıkarsa yine aynı şeyleri yap


    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    By-alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu uyarı her çıktığında panik yapmadan şunları yap eğer windows kurmaya eriniyorsan.

     

    Başlat/çalıştır  tıkla

     

    Büyük harflerle.

     

    SHUTDOWN -A   (Shutdown ile tire arasında bir boşluk var buna dikkat et yani Shutdown boşluk tire A Sorun bir dahaki windows açılıncaya kadar çözülür tekrar açtığında birdaha çıkarsa yine aynı şeyleri yap


    -----------------------------

    peki her çıktığında bwn bu işlemimi yapacam ....

     

    edit: artık bi format şart oldu :D

     


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Hoca  shutdown -a yaptıkta sonra

    Windowsu onarmak için

    1- ” başlat ” tan ” çalıştır ” a gir ve “sfc /scannow” yaz

    2- daha sonra xp cd sini tak

    Ototmatik onarır.

     Format atmaktan çok daha prariktir ve tüm hasarlı sistem dosyalarını onarır.
     


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    çok saolun  hocalar 

    edit: mümkünse konu silinebilir ...


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    zengo bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok saolun  hocalar

    edit: mümkünse konu silinebilir ...

     


    -----------------------------

     

    Önemli değil hoca, ama konu silinsin olmadı! 

    Belki başka birileride aynı problemle boğuşurken TBT den yada google den aratıp, çözümü uğraşmadan bulabilir.

    Sevmiyorum bu "İşim bitti silin gitsin" muhabettini....


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    zengo bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok saolun  hocalar

    edit: mümkünse konu silinebilir ...

     


    -----------------------------

     

    Önemli değil hoca, ama konu silinsin olmadı! 

    Belki başka birileride aynı problemle boğuşurken TBT den yada google den aratıp, çözümü uğraşmadan bulabilir.

    Sevmiyorum bu "İşim bitti silin gitsin" muhabettini....


    -----------------------------

    kardeş ben o anlamda sölemedim sen yanlış anlamışsın.. boşa yer kaplamasın dei şey ettiydim ama yanlış anlaşıldı galiba.

    tekrar dan özür...


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    999Epineprin
    999Epineprin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    banada olmuştu biyerlerden garip bi virüs yemiştim pc den temizleyince temizlediğime pişman olmuştum format bence kesin çözüm.


    Karpuzu kabuğuyla,avradı donuyla..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    zengo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    zengo bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok saolun  hocalar

    edit: mümkünse konu silinebilir ...

     

     


    -----------------------------

     

    Önemli değil hoca, ama konu silinsin olmadı! 

    Belki başka birileride aynı problemle boğuşurken TBT den yada google den aratıp, çözümü uğraşmadan bulabilir.

    Sevmiyorum bu "İşim bitti silin gitsin" muhabettini....


    -----------------------------

     

    kardeş ben o anlamda sölemedim sen yanlış anlamışsın.. boşa yer kaplamasın dei şey ettiydim ama yanlış anlaşıldı galiba.

    tekrar dan özür...


    -----------------------------

    Tamam kardeş, sende kusura bakma bu muhabbete kıl oluyordum şans işte sana patladım :) 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
Toplam Hit: 2201 Toplam Mesaj: 13