folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Bilgisayar Notları Paylaşım Ağı Oluşturalım.



Bilgisayar Notları Paylaşım Ağı Oluşturalım.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    beklemedeyiz...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neyzen
    giriftzen
    giriftzen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    müritler lütfen havada kalmasın.

     ister rapidshare ister ftp. farketmez.

    paylaşmaya başlayalım artık.

    12 gb arşiv olece duruyor yav

    ama duzenlenmesi gerek.

    @hocam döküman arşivi var.

    doğrusunda biz müritlerin ellerindeki tezleri, ödevleri, dökümanları istiyoruz.

    + hocalar sadece niçin tbt alanında sınırlı kalıyorsunuz. herkez yararlansa olmazmı?

    bilgi paylaştıkça çoğalır bakarsın  dışarıdan adamın teki gelir. payllaşır bakarsın başkası gelir bizimle paylaşır..

    sadece pc alanında olmaya bilir, inşaat, elektrik, makine, ne ararsan olabilir..

    hem dışarıdan gelenlere reklam koyarız işi paraya da dönştüre biliriz...

    bence ftp açalım.

    katagori klasörleri açalım ve,  farklı ftp adresleri atayalım o katagoriden sorumlu adam olsun.

    o adama verilsin dökümanlar oda yüklesin.

    yanlız sadece yazı alanında kalalım..

    her katagoriden bende sorumlu ola bilirim ftpyi de ayarlaya bilirim. siz yeterki bana dökümanları ulaştırın.

    fikirlerinzii bekliyorum. saygılar.

    ne mutlu bilgi için, bilgili yaşayanlara.

    ne mutlu türküm diyene


    dokunmak sanattır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Bence üniversitelere göre kategorilere bölelim ilk etapta. Sonra o üniversitenin fakültelerine göre, sonrada derslerinin adı olarak dosya isimleri olsun. Kaynaklar o üniversitenin o ders dosyası altında toparlansın.

    Mesela:

    Yıldız Teknik > İnşaat Mühendisliği > Genel Jeoloji... gibi.

     

    Tabikide birde genel olması gerek. İlla bir üniversitenin ders notu olmasına gerek yok. Belki bireysel yazılar vardır. Bunun içinde genel bir klasör altında busefer dallara bölünerek dosyalandırılır.

    Mesela:

    Elektrik > Elektirk Makineleri

    Ayrıca staj dosyaları, dönem ödevleri falan gibi de bir dosya...


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Bence okadar spesifikleştirmeye gerek yok genel konularda açılması yeterli. Yeterki adam gibi açıklama yazılsın.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    Ben bi Ftp açabilirim sınırsız trafficim var alanda bol :D  Tezim mezim yok amma yardımcı olam hemi


    instagram.com/macrlz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    bir dizini de şifreli yapalım. orada herkesin görmemesi gereken dökümanlar olur.


    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    Açtım hatta amma burdan vermesem iyi olur konuyu üyelere özel yapında verem kullanın bea


    instagram.com/macrlz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    LasTMohicaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    bir dizini de şifreli yapalım. orada herkesin görmemesi gereken dökümanlar olur.


    -----------------------------

    porno nasıl çekilir gibisinden mi?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---ALPER---
    ---ALPER---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    valla ustalar elimden geldiğince elektronik dökümanları paylaşırım... ege elo müh felan ne bulursam bizim üniden :D


    Nerde şekil şukul varsa,hepsi toplanmış...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    Müritler bir Ftp açtım ama burdan vermeye çekiniyom tüm izinleri verdiğim için mürit olmayanda gircek ibnelik yapcak diye. şu konuyu müridlere özel görünür yapında verem yaw.

    Edit// Ahada ftp bilgilerini buraya yazdım kolay gele: http://www.tahribat.com/Forum-Bilgisayar-Notlari-Paylasim-Agi-Olusturalim-Konusu-Icin-Ftp-Bilgileri-116466/


    instagram.com/macrlz
Toplam Hit: 3487 Toplam Mesaj: 25