

Bilgisayar Notları Paylaşım Ağı Oluşturalım.
-
beklemedeyiz...
-
müritler lütfen havada kalmasın.
ister rapidshare ister ftp. farketmez.
paylaşmaya başlayalım artık.
12 gb arşiv olece duruyor yav
ama duzenlenmesi gerek.
@hocam döküman arşivi var.
doğrusunda biz müritlerin ellerindeki tezleri, ödevleri, dökümanları istiyoruz.
+ hocalar sadece niçin tbt alanında sınırlı kalıyorsunuz. herkez yararlansa olmazmı?
bilgi paylaştıkça çoğalır bakarsın dışarıdan adamın teki gelir. payllaşır bakarsın başkası gelir bizimle paylaşır..
sadece pc alanında olmaya bilir, inşaat, elektrik, makine, ne ararsan olabilir..
hem dışarıdan gelenlere reklam koyarız işi paraya da dönştüre biliriz...
bence ftp açalım.
katagori klasörleri açalım ve, farklı ftp adresleri atayalım o katagoriden sorumlu adam olsun.
o adama verilsin dökümanlar oda yüklesin.
yanlız sadece yazı alanında kalalım..
her katagoriden bende sorumlu ola bilirim ftpyi de ayarlaya bilirim. siz yeterki bana dökümanları ulaştırın.
fikirlerinzii bekliyorum. saygılar.
ne mutlu bilgi için, bilgili yaşayanlara.
ne mutlu türküm diyene
-
Bence üniversitelere göre kategorilere bölelim ilk etapta. Sonra o üniversitenin fakültelerine göre, sonrada derslerinin adı olarak dosya isimleri olsun. Kaynaklar o üniversitenin o ders dosyası altında toparlansın.
Mesela:
Yıldız Teknik > İnşaat Mühendisliği > Genel Jeoloji... gibi.
Tabikide birde genel olması gerek. İlla bir üniversitenin ders notu olmasına gerek yok. Belki bireysel yazılar vardır. Bunun içinde genel bir klasör altında busefer dallara bölünerek dosyalandırılır.
Mesela:
Elektrik > Elektirk Makineleri
Ayrıca staj dosyaları, dönem ödevleri falan gibi de bir dosya...
-
Bence okadar spesifikleştirmeye gerek yok genel konularda açılması yeterli. Yeterki adam gibi açıklama yazılsın.
-
Ben bi Ftp açabilirim sınırsız trafficim var alanda bol :D Tezim mezim yok amma yardımcı olam hemi
-
bir dizini de şifreli yapalım. orada herkesin görmemesi gereken dökümanlar olur.
-
Açtım hatta amma burdan vermesem iyi olur konuyu üyelere özel yapında verem kullanın bea
-
LasTMohicaN bunu yazdı:
-----------------------------
bir dizini de şifreli yapalım. orada herkesin görmemesi gereken dökümanlar olur.
-----------------------------porno nasıl çekilir gibisinden mi?
-
valla ustalar elimden geldiğince elektronik dökümanları paylaşırım... ege elo müh felan ne bulursam bizim üniden :D
-
Müritler bir Ftp açtım ama burdan vermeye çekiniyom tüm izinleri verdiğim için mürit olmayanda gircek ibnelik yapcak diye. şu konuyu müridlere özel görünür yapında verem yaw.
Edit// Ahada ftp bilgilerini buraya yazdım kolay gele: http://www.tahribat.com/Forum-Bilgisayar-Notlari-Paylasim-Agi-Olusturalim-Konusu-Icin-Ftp-Bilgileri-116466/