folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bilgisayar Parçaları Satan Toptancı Arıyorum



Bilgisayar Parçaları Satan Toptancı Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    hocam büyük firmaların büyük Prosedürleri vardır illaki ama 2.el bilgisayar ve parça düşünürsen yardımcı olmaya çalışırım Her Konuda sıfır bilgisayardada yardımcı olabiliecegim kadar olurum....


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leustad
    Leustad's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    xxjokerxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    Leustad bunu yazdı:
    -----------------------------

    Toptancılardan ürün alman için vergi levhan olması şart sözleşme yapıyorsun çoğu firma ile.
    İkincisi Arena,Penta,Exa gibi firmalar ufakta olsa teminat ister ha bu teminatlar illa gayrimenkul olacak diye bi kaide yok.
    Bilgisayar piyasasıda ekisi gibi değil, çevreyide geç milette vatan bilgisayar fobisi olmuş.Avantajları fazla.
    Çoğu firma 5 $ parçaya 10 taksit yapıyor bunlarıda göz önünde bulundur.
    Yukarıda verdiğim firmaların web sitelerine bakarak Kurumsal İrtibat numaralarından yetkili kişilerle bir görüş...


    -----------------------------

    ne arena ne penta hiç bir teminat istemiyor lütfen bilmediğimiz konularda yanlış bilgi vermiyelim arkadas sağlıklı bilgi almak istiyor.


    -----------------------------
    Valla birader bir sor bence teminat senedi istiyor vadeli yani opsiyonlu çalışcaksan prosüdürleri var ha nakit çalışcaksan istemez yanlış bilgilendirmiyorum bildiğimi söylüyorum nakit alışlarda istemez ama opsiyonlu çalışmalarda teminat mektubu veya senedi isterler.arenayla çizgi elektronikle daha once bayi olarka çalısmıtım ordan biliyorum ama opsiyonlu çalısıyodum...genede bi gorus hoja telefonla veya yuz yuze.


    Acıma Yetime Döner Koyar Gö....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    penta' ya başvur ..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ben arena ile çalışıyorum şuanda zaten hiç bi şey istemiyorlar ne teminat nede başka bişey penta işi çok yokuşa sürüyor onların nazı çekilmez.


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    xxjokerxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben arena ile çalışıyorum şuanda zaten hiç bi şey istemiyorlar ne teminat nede başka bişey penta işi çok yokuşa sürüyor onların nazı çekilmez.


    -----------------------------
    işini güvenceye alıcan mı hocam ?
    reklam gibi olmasın o kadar naz cekilir sorasında sen çekersin onlara nazı :) 1 sene calıştım bir bilgisayarcıda gram problem yaşatmadım
    servisleri muhteşem ilgilenmeme gibi bir durumları yok. yerli yerine oturmuş bir firma :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    bilgilendirmeniz için çok teşekkürler dediğiniz firmaları araştıracağım


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    xxjokerxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben arena ile çalışıyorum şuanda zaten hiç bi şey istemiyorlar ne teminat nede başka bişey penta işi çok yokuşa sürüyor onların nazı çekilmez.


    -----------------------------
    işini güvenceye alıcan mı hocam ?
    reklam gibi olmasın o kadar naz cekilir sorasında sen çekersin onlara nazı :) 1 sene calıştım bir bilgisayarcıda gram problem yaşatmadım
    servisleri muhteşem ilgilenmeme gibi bir durumları yok. yerli yerine oturmuş bir firma :)

     


    -----------------------------

    arena ile çalış hiç dert tasa yok 


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    DawnOfDarkness bunu yazdı

    Zaten mouse klavye felan icin degil olur da pahali bir anakart,ekran karti,islemci vs isterler..:) Bu yuzden soyledim..Aklinda bulunsun yani..

    Hocam bunlar öyle kolay kolay alınabılıyor mu? Nasıl gonderebılırsın kı?


    İmza YOK !!!
Toplam Hit: 6385 Toplam Mesaj: 19