Bilgisayar Parçaları Satan Toptancı Arıyorum
-
hocam büyük firmaların büyük Prosedürleri vardır illaki ama 2.el bilgisayar ve parça düşünürsen yardımcı olmaya çalışırım Her Konuda sıfır bilgisayardada yardımcı olabiliecegim kadar olurum....
-
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------
Leustad bunu yazdı:
-----------------------------
Toptancılardan ürün alman için vergi levhan olması şart sözleşme yapıyorsun çoğu firma ile.
İkincisi Arena,Penta,Exa gibi firmalar ufakta olsa teminat ister ha bu teminatlar illa gayrimenkul olacak diye bi kaide yok.
Bilgisayar piyasasıda ekisi gibi değil, çevreyide geç milette vatan bilgisayar fobisi olmuş.Avantajları fazla.
Çoğu firma 5 $ parçaya 10 taksit yapıyor bunlarıda göz önünde bulundur.
Yukarıda verdiğim firmaların web sitelerine bakarak Kurumsal İrtibat numaralarından yetkili kişilerle bir görüş...
-----------------------------ne arena ne penta hiç bir teminat istemiyor lütfen bilmediğimiz konularda yanlış bilgi vermiyelim arkadas sağlıklı bilgi almak istiyor.
-----------------------------
Valla birader bir sor bence teminat senedi istiyor vadeli yani opsiyonlu çalışcaksan prosüdürleri var ha nakit çalışcaksan istemez yanlış bilgilendirmiyorum bildiğimi söylüyorum nakit alışlarda istemez ama opsiyonlu çalışmalarda teminat mektubu veya senedi isterler.arenayla çizgi elektronikle daha once bayi olarka çalısmıtım ordan biliyorum ama opsiyonlu çalısıyodum...genede bi gorus hoja telefonla veya yuz yuze. -
penta' ya başvur ..
-
ben arena ile çalışıyorum şuanda zaten hiç bi şey istemiyorlar ne teminat nede başka bişey penta işi çok yokuşa sürüyor onların nazı çekilmez.
-
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------
ben arena ile çalışıyorum şuanda zaten hiç bi şey istemiyorlar ne teminat nede başka bişey penta işi çok yokuşa sürüyor onların nazı çekilmez.
-----------------------------
işini güvenceye alıcan mı hocam ?
reklam gibi olmasın o kadar naz cekilir sorasında sen çekersin onlara nazı :) 1 sene calıştım bir bilgisayarcıda gram problem yaşatmadım
servisleri muhteşem ilgilenmeme gibi bir durumları yok. yerli yerine oturmuş bir firma :) -
bilgilendirmeniz için çok teşekkürler dediğiniz firmaları araştıracağım
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------
ben arena ile çalışıyorum şuanda zaten hiç bi şey istemiyorlar ne teminat nede başka bişey penta işi çok yokuşa sürüyor onların nazı çekilmez.
-----------------------------
işini güvenceye alıcan mı hocam ?
reklam gibi olmasın o kadar naz cekilir sorasında sen çekersin onlara nazı :) 1 sene calıştım bir bilgisayarcıda gram problem yaşatmadım
servisleri muhteşem ilgilenmeme gibi bir durumları yok. yerli yerine oturmuş bir firma :)
-----------------------------arena ile çalış hiç dert tasa yok
-
DawnOfDarkness bunu yazdı
Zaten mouse klavye felan icin degil olur da pahali bir anakart,ekran karti,islemci vs isterler..:) Bu yuzden soyledim..Aklinda bulunsun yani..
Hocam bunlar öyle kolay kolay alınabılıyor mu? Nasıl gonderebılırsın kı?
