folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayar Toplayacağım Yardım Gerekli



Bilgisayar Toplayacağım Yardım Gerekli

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanacasta
    sanacasta's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2003
    Erkek

    Kardeş sana kendi kullandığım sistemi tavsiye ederim. Ben bu sistemi overclock edip 3.6 ghz'de sorunsuz kullanıyorum.

    *Asus TA-D51 350W ATX Kasa 

    *intel e8400 3ghz işlemci 

    *Asus FAN TRITON 70 İşlemci soğutucusu

    *Gigabyte x38 ds4 anakart

    *palit 8800 gt sonic ekran kartı

    *hp w2207h 22'' monitor

    *kingston 2 gb (dual) 1150 mhz bellek

    *high power 500 watt psu

    *dvd yazıcı

    *Seagate 500 GB 7200 RPM 16MB sabit disk

    *Logitech S 510 Kablosuz Klavye Mouse Set

    *Logitech QuickCam Messenger Web Camera

    *ses sistemi sana kalmış.


    https://twitter.com/ElliotticianRB
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    asus A8V   anakartım var ati x1650 ekran kartı takcam bi sorun çıkarırmı

    bide yeni toplancak pcde  

    Gigabyte P35-DS3R 1333 FSB/DDR2 1066 S+GL+RAI+16X   anakarta

    Zotac 8600GT 512 MB 128Bit GDDR3 16X  ekran kartı takıcam onda bi sorun çıkarmı ?


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Martech bunu yazdı:
    -----------------------------
    Dostum o Paraya Bilgisyar Değil ucak Cıkarırsın:D Al Sana Full.) System
    http://img108.imageshack.us/img108/8400/adszzs9.jpg
    -----------------------------

     

    Hocam ne yaptın sen öle adama intel aldırıp hayatınımı karartmak istiyorsun

    HD önemli deil 300Gb bişi olsun

    AMD x4 Phenom

    4GB ddr3 ram ( 800mz + ) 

    512+512 ekrankartı (PCI) 

    en az 4 Ram slotlu ve 2ekrankartı slotlu anakart

    bu özelliklerde bişi almalısın  

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek





    hocam şöyle bişey yaptım pcyi   uyumlumu herşey acaba bi bakarsanız

    ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    sanacasta bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kardeş sana kendi kullandığım sistemi tavsiye ederim. Ben bu sistemi overclock edip 3.6 ghz'de sorunsuz kullanıyorum.

    *Asus TA-D51 350W ATX Kasa 

    *intel e8400 3ghz işlemci 

    *Asus FAN TRITON 70 İşlemci soğutucusu

    *Gigabyte x38 ds4 anakart

    *palit 8800 gt sonic ekran kartı

    *hp w2207h 22'' monitor

    *kingston 2 gb (dual) 1150 mhz bellek

    *high power 500 watt psu

    *dvd yazıcı

    *Seagate 500 GB 7200 RPM 16MB sabit disk

    *Logitech S 510 Kablosuz Klavye Mouse Set

    *Logitech QuickCam Messenger Web Camera

    *ses sistemi sana kalmış.


    -----------------------------
    aynısını oneriyorum.. Sakın AMD Phenom almayın L3 cache hata var yük altında sistem cakiliyor tbl pach ile kapatiliyor ama performans düsüsü oluyor.. B3 Versiyonunu bekleyip almak daha mantıklı...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    GrN bunu yazdı:
    -----------------------------





    hocam şöyle bişey yaptım pcyi   uyumlumu herşey acaba bi bakarsanız
    -----------------------------

    aman diyorum samsung hard disclerden uzak dur hep bad sector hep bad sector bu-ıktım valla :| 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    siyanojen hocam ürünü sanayidemi kullanıyorsun, çok mu sarsıyorsun (:
    ben 4 senedir kullanıyorum yeni yeni kapanırken tıkırt diye kafasını çarpma sorunu yaşıyor
    onun dışında sorun çıkarmadı

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Bilgisayar Yapılandırma Sihirbazı - Sistem Dökümü
     
     İşlemci AC425INT86INTEL C2QUAD Q9300 2.50GHz 1333MHz 6MB 64BIT 775p340
     Anakart AA324ASU03ASUSTEK P5E3 X38 DDR3 GLAN+SATA2 16X300
     Bellek AB653OCZ002 GB DDR3 1600 MHz CL7 PlatinumEB Kit (2x1GB) OCZ1 Adet491
     Ekran Kartı AE707PLT12PALIT 9600GT(256Bit) SONIC 512MB DDR3 TV DVI 16X239
     Sabit Disk AD450HIT31500 HITACHI 7200 SATA2 16 MB137
     Kasa AK212THR50THERMALTAKE VG1400BNSA WING RS100 SİYAH+400W POWER90
     DVD Yazıcı KR505ASU03ASUSTEK 2014L1T 20X14X16 LIGHT SCRIBE SATA SIYAH38
     Klavye CK111MIC18MICROSOFT B2L-00060 Q USB SİYAH SET 29
     Web Kamera MK000A4T04A4 TECH PK-5 WEBCAM MİKROFONLU23

    Yukarıdaki özelliklerde toplam 1 adet bilgisayar için fiyat dökümüdür.

     Ara Toplam1.687
     K.D.V.%18304
     Genel Toplam (USD)1.991

     

     

    2500 ytl ama bu sistemin üstüne sistem tanımam :|


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
Toplam Hit: 2987 Toplam Mesaj: 20