Bilgisayar Topluyorum [Soru]
-
Arkadaşlar bilgisayar topluyorum da aynı ekran kartı modelinin 2 firma arasında uçuk bi fiyat farkı var nedir tam sebebi?
http://www.vatanbilgisayar.com/msi-r6850-pm2d1gd5oc-hd6850-gddr5-1gb-256bit-amd-radeon-dx11-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=50631
http://www.vatanbilgisayar.com/asus-eah6850dc2dis1d5v2-hd6850-gddr5-1gb-256bit-amd-radeon-dx11-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=51738
Ayrıca bu fiyatlarda daha güzel bi ekran kartı öneriniz var mı?
-
Kartı tasarlayan fırmaların 1'i asus diğeri msi tek fark bu. Soğutmaya etki eder baskada bırseye etkı etmez farklı olmaları :)
Yalnız bu kart ıcın gayet uygun fıyatlar uzun zamandır ekran kartı pıyasasına bakmadıgımdanmıdır bılmıorum ama ben tuttum bu fıyatı
-
üstünde gördüğün soğutma bileşenlerini üretir o markalar ama chipset aynıdır..
ama o markalar sadece sogutma blogu yapmakla kalmıyorlar ve sogutma blogunun el verdiği takdirde o.c da yapıyorlar..
yani fabrika cıkıs hızını aşırtıyorlar.. Bunun için taktıkları soğutucunun iyi olması şarttır.
-
Eyvallah cevaplar için..
@emreslmn vatanda bugün %25 indirim var fiyatlar o yüzden bu kadar ucuz... yoksa kafadan 70-80 lira oynuyo...
Bu arada son durum şöyle:
Eksiği fazlası nedir bi söyleyiverin bakem :)

MSI
P67A-G45(B3) Intel H61(B3)Soket 1155 DDR3 2133MHz(O.C.) SATA 3.0 USB3.0 Anakart170,00 USD < id="ctl00_PlaceHolder1_ShoppingCart1_dgShoppingCart_ctl02_txtProductQty" class="shoppingCartQty" maxlength="2" name="ctl00$PlaceHolder1$ShoppingCart1$dgShoppingCart$ctl02$txtProductQty" ="text" value="1" /> 307,92 TL *230,94 TL 
INTEL
Core i7 2600K Soket 1155 3.4GHz 8MB Cache 32nm İşlemci405,00 USD < id="ctl00_PlaceHolder1_ShoppingCart1_dgShoppingCart_ctl03_txtProductQty" class="shoppingCartQty" maxlength="2" name="ctl00$PlaceHolder1$ShoppingCart1$dgShoppingCart$ctl03$txtProductQty" ="text" value="1" /> 733,58 TL *550,18 TL 
GSKILL
8GB (2*4GB) Sniper DDR3 1600MHz CL9 Dual Kit Ram152,00 USD < id="ctl00_PlaceHolder1_ShoppingCart1_dgShoppingCart_ctl04_txtProductQty" class="shoppingCartQty" maxlength="2" name="ctl00$PlaceHolder1$ShoppingCart1$dgShoppingCart$ctl04$txtProductQty" ="text" value="1" /> 275,32 TL *206,49 TL 
WD
3.5" 1TB Caviar Blue 7200Rpm SATA 3.0 32MB Cache Harddisk77,00 USD < id="ctl00_PlaceHolder1_ShoppingCart1_dgShoppingCart_ctl05_txtProductQty" class="shoppingCartQty" maxlength="2" name="ctl00$PlaceHolder1$ShoppingCart1$dgShoppingCart$ctl05$txtProductQty" ="text" value="1" /> 139,47 TL *104,60 TL 
MSI
HD6850 GDDR5 1GB 256Bit AMD Radeon DX11 Ekran Kartı199,00 USD < id="ctl00_PlaceHolder1_ShoppingCart1_dgShoppingCart_ctl06_txtProductQty" class="shoppingCartQty" maxlength="2" name="ctl00$PlaceHolder1$ShoppingCart1$dgShoppingCart$ctl06$txtProductQty" ="text" value="1" /> 360,45 TL *270,34 TL 
XIGMATEK
UTGARD PURE BLACK EDITION 80PLUS 700W MidT ATX PENCERELİ SİYAH KASA199,00 USD < id="ctl00_PlaceHolder1_ShoppingCart1_dgShoppingCart_ctl07_txtProductQty" class="shoppingCartQty" maxlength="2" name="ctl00$PlaceHolder1$ShoppingCart1$dgShoppingCart$ctl07$txtProductQty" ="text" value="1" /> 360,45 TL *270,34 TL -
Ap ap ap...
-
Valla dostum pc fena yanı :) bı eksıgını gormedımde hdd ıcın wd'nın sata 3 desteklı 64 mb onbelleklı bır modelı vardı pek fıyat farkıda yoktu sanırım aralarında o daha ıyı bır tercıh olur tahmınımce.
-
güzel pc hayirli olsun eksigi yok fazlasi var da bu pc yi ne için topluyorsun onu sorabilirim?
oyun mu iş mi internet için mi çizim falan mi ?
-
kasa fiyatları ne olmuş öyle yaa! anakartı geçmiş. bu mudur budur!
-
antivirus bunu yazdı:
-----------------------------
güzel pc hayirli olsun eksigi yok fazlasi var da bu pc yi ne için topluyorsun onu sorabilirim?
oyun mu iş mi internet için mi çizim falan mi ?
-----------------------------Eyvallah hocam, monitör alamadım kartın limiti yetmedi.. 1700'e kapattım klavye mouse ile birlikte. Şimdiye kadar paraya kıyıp böyle bi oyun bilgisayarı almamıştım %25i de görünce gözüm döndü bu sefer :)) Bi 4-5 sene götürür beni sanıyorum :)
Bu arada kivanç o kasada 700w psu var o biraz fiyatı yukarı çekiyo :)
-
PSU'ya kafayı taktım. Bilgisayar şuanki haliyle maksimum 450w harcarken geleceği düşünüp 500w yerine 700w'lık psu almak elektrik faturasına etki eder mi?
-
harcanan elektrık yazar faturaya hocam guc kaynagının maksımum saglayabılecegı guc uzerınden faturalandırılmazsın yanı ıcın rahat olsun
