Bilgisayara Format Atamıyorum?
-
son dediğimde olmadıysa hddyi biçimlendirmeyi dene
-
s3rs3ri bunu yazdı:
-----------------------------cd'yi yanlis cekmissindir belki iso formatini cikarmicaksin winrar'la, daemon tools'la okut sonrada cdye kopyala dene.
yada direk format atarken del'e bas, sonra yuklemeyi dene.
-----------------------------
önceden attığım cd ile attım cd de sorun yok -
WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
son dediğimde olmadıysa hddyi biçimlendirmeyi dene
-----------------------------
hocam bilgisayar açılırken dll çekirdek hatası satıcınızla görüşün diyor xp yazısı geçemiyor işte sorun orda -
hdd yi farklı bir pc ye bağlayıp onda biçimlendirmeyi dene.
çalışan bir pc :)
-
nasıl işletim sistemi yüklemeye çalıştığını anlayamadım doğrusu
xp ekranını zaten görmemen lazım
biosdan boot aygıtı olarak cdromu ata
cd içindeyken aç bilgisayarı
yüklemeye başlayacaktır :) bence sorun yükleme tekniğinde -
GebesH bunu yazdı:
-----------------------------hdd yi farklı bir pc ye bağlayıp onda biçimlendirmeyi dene.
çalışan bir pc :)
-----------------------------
hocam yaw sorun işte işletim de heralde hdd yi bağladım gene yok çekirdek hatası diyor dll satıcı fln diyor -
WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
nasıl işletim sistemi yüklemeye çalıştığını anlayamadım doğrusu
xp ekranını zaten görmemen lazım
biosdan boot aygıtı olarak cdromu ata
cd içindeyken aç bilgisayarı
yüklemeye başlayacaktır :) bence sorun yükleme tekniğinde
-----------------------------
hocam dosyaları alıyor çekirdek dll dosyasını kopyalarken donuyor ve devam etmiyor -
s3rs3ri bunu yazdı:
-----------------------------
hackerteam550 bunu yazdı:
-----------------------------
s3rs3ri bunu yazdı:
-----------------------------cd'yi yanlis cekmissindir belki iso formatini cikarmicaksin winrar'la, daemon tools'la okut sonrada cdye kopyala dene.
yada direk format atarken del'e bas, sonra yuklemeyi dene.
-----------------------------
önceden attığım cd ile attım cd de sorun yok
-----------------------------sunu dene;
http://www.killdisk.com/downloadfree.htm
-----------------------------bune hocam nasıl kullanılıyor yani?"
-
hocam alamıyor işte
işlemci anakart ram monitör vs. ile alakası olamaz
ya cd ya cdrom ya hdd ile ilgili bir sorun bu -
hackerteam550 bunu yazdı:
-----------------------------
s3rs3ri bunu yazdı:
-----------------------------
hackerteam550 bunu yazdı:
-----------------------------
s3rs3ri bunu yazdı:
-----------------------------cd'yi yanlis cekmissindir belki iso formatini cikarmicaksin winrar'la, daemon tools'la okut sonrada cdye kopyala dene.
yada direk format atarken del'e bas, sonra yuklemeyi dene.
-----------------------------
önceden attığım cd ile attım cd de sorun yok
-----------------------------sunu dene;
http://www.killdisk.com/downloadfree.htm
-----------------------------bune hocam nasıl kullanılıyor yani?"
-----------------------------cd ye cekilen iso formatini indir cd'ye cek
hangisi o hacım iso formatı olan
