Bilgisayarım Açılırken Hata Verior
-
ya arkadaşlar ben bilgisayarı açarklen yada 3 5 saat kullandıktan sonra kilitlenip atıyor sonra her defasında DRİVER NOT READY - SYSTEM DEFAULT diyip duruo :S nedir bu hata şimdiye kadar hiç başıma gelmedi :S
-
driver lar kullanıma hazır deyil sistem yararlanamıyor gibi bişi sölüyo ama sen driver ları baştan bi yükle tam bilmiyom
-
abi ne driver ı yaaaa otomatik tanıyo saten benim driverları :D
-
allah aşkına bu sitede buna cvp bulmamazsam nerde bulucam ya ? yokmu bilen cidden arkadaşlar :S
-
windows u onar sorunun büyük ihtimal kalkacaktır
-
ArmadA bunu yazdı:
-----------------------------
abi ne driver ı yaaaa otomatik tanıyo saten benim driverları :D
-----------------------------
zaten ototamik tanıdıgı için bu hatayı alıyorsun driverlerini kendi cdsinden kurarsan o srun ortadan kalakcakdır bende ses driverimi otomatik tanımısdı o hatayı alıyordum cdsinden yada netten indirdim hatırlamıyorum ama sonra sorunsuz calısdı -
Windows ise Xp Cd`sini Tak, Çalıştıra: ( Sfc /Scannow ) Bunu Yaz..
Olmassa Format At.) -
Eğer tezmi is yapmak istiyorsan bu siteyede güveniyorsan driverleri arkadaşların dediği gibi tanıt baktın olmuoyr sana %100 çözüm olarak format edrim ve demişlerde...
-
format attım hala aynı sorunla karşılaşıyorum :S
-
3 5 Saat Sonra Reset Atıyorsa Fanlar iyi çalışmıyo olabilir yada yetersiz geliyor olabilir.ya ekran kartı ısınmıştıır.yada kasada fanlarından biri dönmüyodur.aklıma başka bi şey gelmedi mydrivers var o program senin driverlarını bulup güncelliyor.kendi sitesinden direk.en son driverler var orda.umarım yardımcı olmuşumdur.selametle
-
bychaos bunu yazdı:
-----------------------------
3 5 Saat Sonra Reset Atıyorsa Fanlar iyi çalışmıyo olabilir yada yetersiz geliyor olabilir.ya ekran kartı ısınmıştıır.yada kasada fanlarından biri dönmüyodur.aklıma başka bi şey gelmedi mydrivers var o program senin driverlarını bulup güncelliyor.kendi sitesinden direk.en son driverler var orda.umarım yardımcı olmuşumdur.selametle
-----------------------------kardeş fanlar çatır çatır çalışıyor. kasayı adan z ye yeni söküp taktım temizledim içini bi ton toz çıktı bnede hayret ettim :S nese dediğin programıda bulamadım.buldumsada ben çalıştıramamış oalbilirim benim makinem saten eski 99 model güncel driverların olması beni bağlamaz herhal...
