folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Bilgisayarım Netten Kopuyor



Bilgisayarım Netten Kopuyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cann
    cann's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    aynı sorun bende de var makina sony vio 15 fit

    bendeki sorun dandik boardcom wifi chipsetten kaynaklanıyor

    sonynin kendi sitesinde bil adamlar 200 sayfa yakın yazmışlar

    aynı sorundan muzdarip herkes. 

     

    benim arızanın çözümü garantiyi devre dışı bırakıp wifi kartını değiştirmek :)

    belki senin problemin de wifi kartı kaynaklı olabilir.

     

    bir diğer tahminim de win8 kullnıp 8.1 e güncelleme yaptıysan driver uyumsuzluğu olabilir belki

     

    bu arada sakın sony almayın :)

    zaten sony ve samsung laptop piyasasından çekiliyor :)

     

    cann tarafından 14/Kas/14 20:14 tarihinde düzenlenmiştir

    Yazana zahmet vermeyen yazı okuyana lezzet vermez...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    cannfree bunu yazdı

    aynı sorun bende de var makina sony vio 15 fit

    bendeki sorun dandik boardcom wifi chipsetten kaynaklanıyor

    sonynin kendi sitesinde bil adamlar 200 sayfa yakın yazmışlar

    aynı sorundan muzdarip herkes. 

     

    benim arızanın çözümü garantiyi devre dışı bırakıp wifi kartını değiştirmek :)

    belki senin problemin de wifi kartı kaynaklı olabilir.

     

    bir diğer tahminim de win8 kullnıp 8.1 e güncelleme yaptıysan driver uyumsuzluğu olabilir belki

     

    bu arada sakın sony almayın :)

    zaten sony ve samsung laptop piyasasından çekiliyor :)

     

    süper yazmışsın hocam arkadaş giriyor yani modemde sıkıntı olduğunu düşünümüyorum 2-3 gün önce windows 8-1 yükselttim işte dün başladı böyle yapmaya ne yapmalıyım


    ebedi devlet
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sksokullu
    sksokullu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2011
    Erkek

    hocam yazdığımı denedinmi olması gerek 2 laptop var evde biri dell biri sony yenı modeller 7 ve 8 işletim sistemi var ikisindede aynı sorun vardı dsmart net kullanıyorum o ayarla oldu


    SiYaH BeYaZ öLüM YaŞaM
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    sksokullu bunu yazdı

    hocam yazdığımı denedinmi olması gerek 2 laptop var evde biri dell biri sony yenı modeller 7 ve 8 işletim sistemi var ikisindede aynı sorun vardı dsmart net kullanıyorum o ayarla oldu

    denedim hocamşimdiye kadar bişi yok ama eğer 1 kere bile koparsa demekki windows 8-1 yapmamdan kaynaklıymış dicem sabah tan beri dns değiştiriyorum olmuyor :D


    ebedi devlet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Modemin yayın yaptığı kanalı değiştir. 1 ise 5-6-7 yada 13 kullan


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    la nası çözüm önerisi değil

    illa bilale anlatır gibi driver'ı güncelle

    antivirus kur tarat mı diyek ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hacım aynı sorun işyerindeki iki win 8.1de de var. 8 ken hiç sorun yoktu. windowsla iletişime geçtim çözüm yolu olarak bunu yolladılar:

    İlk olarak C:\Windows\System32 klasörü içerisinde yer alan CMD dosyasına sağ tıklayarak Yönetici Olarak Çalıştır seçeneği ile açmanı, komut istemi penceresine aşağıdaki komutları sırası ile yazmanı rica ederiz.

    1 - Netsh int ip reset a.txt (Komutu yazıp ENTER tuşuna basmanı, bazı bölümlerin sıfırlandığını ve karşılığında Tamam yazdığını teyid etmeni rica ederiz.)

    2 - netsh winsock reset (Komutu yazıp ENTER tuşuna basmanı, Winsock kataloğunun başarıyla sıfırlandığını teyid etmeni rica ederiz.)

    3 - netsh winhttp reset proxy (Komutu yazıp ENTER tuşuna basmanı rica ederiz.)

    4 - netsh advfirewall reset (Komutu yazıp ENTER tuşuna basmanı rica ederiz.)

    5 - ipconfig /flushdns (Komutu yazıp ENTER tuşuna basmanı rica ederiz.)

    6 - Bilgisayarını yeniden başlatarak kontrol etmeni, sorunun devam etmesi durumunda sisteminde yer alan bir Antivirüs programı mevcut ise bunu kaldırıp tekrar kontrol etmeni, buna karşın sorunun devam ederse ADSL Modem yazılımını güncelleyerek test etmeni rica ederiz

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    hacım aynı sorun işyerindeki iki win 8.1de de var. 8 ken hiç sorun yoktu. windowsla iletişime geçtim çözüm yolu olarak bunu yolladılar:

    İlk olarak C:\Windows\System32 klasörü içerisinde yer alan CMD dosyasına sağ tıklayarak Yönetici Olarak Çalıştır seçeneği ile açmanı, komut istemi penceresine aşağıdaki komutları sırası ile yazmanı rica ederiz.

    1 - Netsh int ip reset a.txt (Komutu yazıp ENTER tuşuna basmanı, bazı bölümlerin sıfırlandığını ve karşılığında Tamam yazdığını teyid etmeni rica ederiz.)

    2 - netsh winsock reset (Komutu yazıp ENTER tuşuna basmanı, Winsock kataloğunun başarıyla sıfırlandığını teyid etmeni rica ederiz.)

    3 - netsh winhttp reset proxy (Komutu yazıp ENTER tuşuna basmanı rica ederiz.)

    4 - netsh advfirewall reset (Komutu yazıp ENTER tuşuna basmanı rica ederiz.)

    5 - ipconfig /flushdns (Komutu yazıp ENTER tuşuna basmanı rica ederiz.)

    6 - Bilgisayarını yeniden başlatarak kontrol etmeni, sorunun devam etmesi durumunda sisteminde yer alan bir Antivirüs programı mevcut ise bunu kaldırıp tekrar kontrol etmeni, buna karşın sorunun devam ederse ADSL Modem yazılımını güncelleyerek test etmeni rica ederiz

    eyvallah hocam


    ebedi devlet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    sorun dns de 

    cepten tabletten vs den girince kopmuyor masaüstürden ethernetle girince kopuyordu  en sonunda dnsleri otomatikten manuele çevirdim düzeldiydi


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    sksokullu bunu yazdı

    ttnet dns gir bende sorun çözüldü

    195.175.39.39
    195.175.39.40

    eeyvallah hocamda bu sferde yasaklı sitelere giremiyorum eski dns ye mi dönsem yoksa başka yolu var mı?


    ebedi devlet
Toplam Hit: 2148 Toplam Mesaj: 21